مزایای آموزش آنلاین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امروزه با توجه به رشد روز افزون استفاده از اینترنت و کامپیوتر و به طور کلی وسایل ارتباط جمعی ، ما بسیاری از کارهای روزانه خودرا با استفاده از اینترنت انجام میدهیم .از پرداخت قبوض گرفته تا آموزش، اینترنت نقش گسترده ای در  زندگی ما ایفا میکند . آموزش آنلاین نیز رشد چشمگیری داشته و در همه ی زمینه ها از دروس علمی و آکادمیک دانشگاهی گرفته تا آموزش زبان و موسیقی ، از این روش استفاده میشود . 

بسیاری از افراد با توجه به زندگی شلوغ شهری یا زندگی در نقاط دور افتاده ی روستایی ، به خاطر عدم دسترسی به امکانات مناسب و یا کلاس خوب و با کیفیت از روش یادگیری آنلاین استفاده مبکنند. 

در این مقاله به طور تخصصی به مزایای آموزش آنلاین ساز گیتار میپردازیم.

 

کیفیت مدرس

 مدرس خوب و با کیفیت تو یادگیری موزیک و ساز نقش خیلی مهمی داره . اما خیلی از کلاس ها یا دورن و باعث میشن به ترافیک بخوریم و دیر برسیم و یا اینکه به خاطر کیفیت مدرس خیلی گرونن . اما آموزش آنلاین این امکان رو فراهم کرده تا هر زمانی که خواستیم با هر مدرسی که دلمون میخواد  کلاسمون رو انتخاب کنیم . البته با یک هزینه ی بسیار معقول !

 

زمان کلاستو خودت انتخاب کن 

 

برای کلاس های آنلاین یه عالمه انتخاب داری که ساعت کلاست کی باشه . میتونی هر معلمی که خواستیو داشته باشی تو ی هر ساعتی از شبانه روز که خودت انتخاب میکنی! پس بهترین گزینه رو برای خودت انتخاب کن.

 

کلاستو ضبط کن

 

بزرگترین فایده ی کلاس آنلاین اینه که ویدیوشو داری و هروقت خواستی میری سراغشون . چیزایی رو که یاد گرفتی بارها و بارها کار میکنی . حتی میتونی ویدیو کلاسو رو ببری عقب و از اول ببینی !

امکان ضبط تو کلاس حضوری تقریبا سخت و یا حتی بعضی وقتا غیرممکنه . ولی وقتی کلاست آنلاین  باشه  درست بعد از کلاس ، درسی که یادگرفتی رو  مرور میکنی.

 

قبل کلاس گرم کن!

 

وقتی کلاسمون آنلاینه قبل کلاس کلی وقت داریم که گرم کنیم . پس بهترینو به استادمون ارائه میدیم ! بارها و بارها آکورد میگیریم تا اون قطعه ای روکه  دوسش داریم حرفه ای اجرا کنیم . بدن استرس و بدون ترس از اشتباه.

 

بدون ارتباط فیزیکی!

 

خب االان پاندمی شده و هممون یه جورایی مجبوریم بیشتر تو خونه بمونیم . از طرفی ام نمیخوایم از موسیقی دور باشیم و یادگیری باید ادامه داشته باشه . تو یک کلاس آنلاین نیاز به ارتباط فیزیکی نیست ، مثلا  اگه مریض بشیم دیگه نگران خودمون و دیگران نیستیم .

در آخر اینکه ، آموزش آنلاین میتونه فرصت یادگیری رو با همه ی مشکلات و ترافیک کاری و مریضی و هرچیز دیگه ای برامون فراهم کنه و نذاره که از چیزی که دوسش داریم ، مثل موسیقی ، مثل گیتار دور بمونیم.

 





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : دو شنبه 28 مهر 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');