وزیر ارتباطات: اپراتورها کم فروشی نمی کنند.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

مدتی از شروع وهمه گیری ویروس کرونا در کشور میگذرد. این ویروس تغییرات بسیاری در زندگی تمام مردم ایجاد کرده است. از جمله این تغییرات می توان به ازدیاد دورکاری به جای حضور یافتن در محل کار، و همچنین استفاده از آموزش آنلاین و مجازی به جای آموزش حضوری اشاره کرد. اپراتورهای تلفن همراه کشور همواره تلاش کرده‌اند تنوع بسته های اینترنتی خود را با توجه به وضعیت اقتصادی اقشار مختلف در نظر بگیرند تا افراد بیشتری بتوانند از این خدمات بهره ببرند. چندی پیش شاهد این موضوع بودیم که در پی افزایش استفاده کاربران از اینترنت، اپراتورهای همراه اول و ایرانسل بدون مجوز از وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بسته های اینترنت پر مصرف که استقبال زیادی از آن ها از طرف مشترکین وجود داشت، حذف کردند. این اقدام اپراتورهای همراه اول و ایرانسل اعتراض گسترده مشترکین را به همراه داشت و مشترکین اعتقاد داشتند که این کار مصداق بارز گران فروشی توسط این اپراتورها آن هم در این شرایط بحرانی است. پس از این اعتراضات بلافاصله وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سارمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به این مسئله واکنش نشان داده و ضمن محکوم کردن و خلاف مقررات دانستن اقدام این اپراتورها از پیگیری موضوع و بازگرداندن تعرفه ها به حال قبل خبر دادند. این ماجرا پس از کشمکش های فراوان بالاخره با پیروزی وزارت ارتباطات خاتمه پیدا کرد و اپراتورها وضعیت بسته های اینترنتی خود را به حالت قبل برگرداندند. به تازگی مجددا شکایاتی در خصوص کم فروشی این دو اپراتور از سوی مشترکین مطرح شده که وزیر ارتباطات به این موضوع واکنش نشان داده است.

 

آذری جهرمی درباره احتمال کم‌فروشی همراه اول و ایرانسل اظهار کرد: شکایاتی دریافت کردیم، یک بار هم تخلفاتی بود که رفع شد. اما انصافا به ‌تازگی به کم‌ فروشی سازماندهی‌ شده در این دو اپراتور نرسیده ‌ایم. اگر شواهدی دارید به ما در ۱۹۵ منعکس کنید.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه به کم ‌فروشی سازماندهی ‌شده در اپراتورهای همراه نرسیدیم، گفت: قیمت ‌ها بالا نرفته، اما مصرف کاربران بالا رفته و بهتر است زمانی که منزل هستید، از اینترنت خانگی استفاده کنید تا هزینه ‌هایتان متعادل ‌تر شود.

 

محمد جواد آذری جهرمی که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از کاربران خواسته بود تا سوالات خود را مطرح و جواب آن را دریافت کنند، در خصوص برنامه اینترنت رایگان برای دانش ‌آموزان و معلمان گفت: استفاده از سامانه شاد رایگان شده است و بسته ویژه دانش ‌آموزان را هم به‌ زودی اعلام می ‌کنیم.

 

آذری جهرمی درباره عدم تطابق سرویس درخواستی و دریافتی کاربران و اینکه چرا اینترنت با سرعت ۱۶ مگابیت، تجربه ‌ای در حدود ۴ مگابیت دارد، گفت: اگر سرویس ۱۶مگابیتی خرید کرده اید و سرعت کمتر از آن به شما تحویل شده است، یعنی کم‌ فروشی اتفاق افتاده و حتما شکایتتان را در ۱۹۵ ثبت کنید تا همکارانم آن را پیگیری کنند.

 





:: برچسب‌ها: سیم کارت , همراه اول , ایرانسل , بسته های اینترنت , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 20 مهر 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');