سریع ترین روش فروش سیم کارت در رندباز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

بسیاری از دوستان تصمیم به فروش سیم کارت خود را دارند همانطور که میدانید برخی از سیم کارت ها قیمت آنچنانی ندارند

و میتوان گفت سیم کارت های 912 هستند که با قیمت های بالایی برخوردارند و خواهان زیادی حتی دست دوم این نوع سیم کارت دارد.خب یک سری از دوستان سیم کارت هایی دارند که با قیمت پایینی برخوردارند و خواهان ندارند رند باز این امکان را داده از سیم کارت هایی که قیمت کمی دارند تا سیم کارت هایی که قیمت های بالایی یا حتی قیمت های میلیاردی را به فروش بگذارید این کار با راحت ترین روش انجام میشود که شما باید وارد سایت rondbaz.com بشوید سپس روی ایجاد فروشگاه کلیک کنید اطلاعات خود را وارد کنید و سیم کارتتان را برای فروش بگذارید.یکسری از دوستان مخصوصا کسانی که سیم کارت 912 دارند عجله برای فروش سیم کارتشان دارند و گول دلالان را میخورند و قیمت پایین خطشان را میفروشند و باعث ضرر میشود ولی رند باز این امکان را به مشتریان عزیز داده است که شما با ایجاد فروشگاه به صورت فوری خطتان را برای فروش میگذارید با ایجاد فروشگاه به صورت فوری شماره سیم کارت شما جزو برترین سیم کارت ها در سایت نمایش داده میشود به بازدید سیم کارتتان بالا میرود و این موضوع باعث سریع تر به فروش رسیدن سیم کارتتان میشود.

چرا رندباز؟

البته بررسی سالها تجربه و سابقه درخشان رندباز در امر خرید و فروش سیم کارت نشان می دهد که رسیدن به چنین جایگاهی یک شبه کسب نشده و امکانات و خدمات منحصر به فردی که در این پلتفرم در اختیار کاربران قرار می گیرد؛ مهم ترین و اصلی ترین دلیل شاخص شدن این وب سایت از بین صدها مرکز خرید و فروش سیم کارت در کشور می باشد.

قطعا آنچه که سبب شده تا وب سایت رندباز از رقیبان پیشی گرفته و مورد اعتماد حرفه ای ها و فعالان حوزه خرید و فروش سیم کارت باشد؛ قابلیت ها و امکانات فوق العاده ای است که در این پلتفرم در اختیار کاربران قرار می گیرد.

 برخی از شاخص ترین مزایای استفاده از وب سایت رندباز به شرح ذیل می باشد:

 

·        ساده اما کاربردی

شاید بتوان مهم ترین دلیل محبوبیت رندباز را در سادگی آن خلاصه کرد؛ زیرا این پلتفرم به گونه ای طراحی شده که هرکس با کم ترین دانش کامپیوتری می تواند از آن به راحتی استفاده نماید. البته سادگی وب سایت رندباز به معنای ناقص بودن آن نیست، بلکه به این معناست که در این وب سایت از بخش های غیر ضروری و زائد خبری نیست و افراد می توانند به راحتی در کمترین زمان ممکن از خدمات مورد نیاز خود بهره مند شوند.

 

·        حذف واسطه ها و دلالان

حذف واسطه ها و دلالان یکی از شاخص ترین ویژگی وب سایت رندباز است؛ زیرا رندباز به گونه ای طراحی شده که افراد می توانند برای فروش سیم کارت خود یک فروشگاه اختصاصی طراحی نموده و کالای خود را بدون واسطه در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار دهند. بنابراین خریدار واقعی می تواند تنها با چند کلیک با فروشنده اصلی سیم کارت ارتباط برقرار کرده و بعد از مذاکره نسبت به خرید اقدام نماید.

 

·        قیمت گذاری اصولی و کارشناسی

اگر شما کمی در این حوزه فعالیت داشته باشید؛ قطعا می دانید که وب سایت رندباز به عنوان معتبرترین مرجع قیمت گذاری سیم کارت در بین حرفه ای های این حوزه شناخته می شود. زیرا این پلتفرم با کوتاه نمودن دست واسطه ها مورد اعتماد همگان بوده و تعداد سیم کارت هایی که در آن عرضه می گردد؛ بسیار بیشتر از سایت های رقیب می باشد؛ به همین خاطر فضای رقابتی موجود در این وب سایت باعث می شود تا قیمت ها واقعی بوده و کاملا بر اساس شرایط روز بازار باشد.

 

·        تعداد بازدید بالا

از آنجا که در وب سایت رندباز هرکس می تواند فروشگاه تخصصی برای فروش سیم کارت خود را ایجاد نماید، تعداد بازدید بالا از فروشگاه، شرایط و سرعت فروش را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد که این امر کمک می کند تا سیم کارت عرضه شده در زمان کمتر و با قیمتی مناسب تر به فروش برسد.

 

·        خرید آسان و بی دردسر

با توجه به این که خرید و فروش کالا به صورت آنلاین دردسرها و مشکلات بیشتری نسبت به خرید حضوری دارد؛ بسیاری از افراد هنوز ترجیح می دهند تا خریدهای خود را به شیوه های قدیمی و سنتی انجام دهند. ولی در وب سایت رندباز خبری از این دردسرها نیست و افراد می توانند بدون نگرانی در خانه یا محل کار خود بدون صرف وقت یا هزینه، از بزرگترین فروشگاه آنلاین عرضه سیم کارت در کشور بازدید کرده و بعد از مشورت با دوستان و آشنایان به راحتی یک خرید لذت بخش و راحت را تجربه کنند.

 

·        امکان فروش فوری سیم کارت

یکی از مهم ترین مزیت های خرید سیم کارت، خصوصا سیم کارت دائمی 0912 همراه اول این است که مانند طلا و سکه، پول نقد محسوب می گردد و معمولا خیلی زود بعد از عرضه به فروش می رسند. ولی اگر بنا به هر دلیلی قصد فروش سیم کارت خود را داشتید و می خواهید در کمترین زمان ممکن، سیم کارت خود را به مناسب ترین قیمت بفروشید، رندباز تنها پلتفرمی است که می توانید به آن اعتماد کنید. زیرا در این وب سایت یک بخش تخصصی برای فروش فوری سیم کارت وجود دارد که در آن سیم کارت های عرضه شده با شرایط خاص در معرض دید بازدیدکنندگان خاص قرار می گیرد و سیم کارت در زمانی کوتاهتر از زمان معمول به فروش می رسد.

برای این کار تنها کافی است بعد از مراجعه به وب سایت رندباز در بخش فروش فوری سیم کارت، اطلاعات سیم کارت خود را ثبت نمایند. بعد از ثبت آگهی، اطلاعات مورد نظر بلافاصله برای تعداد مشخصی از فروشندگان حرفه ای خرید و فروش سیم کارت فرستاده می شود و سیم کارت شما برای بازه ای مشخص در ویترین ویژه این پلتفرم قرار می گیرد. به همین خاطر سیم کارت های عرضه شده در این بخش معمولا بسیار سریعتر و زودتر از سیم کارت های دیگر به فروش می رسند.

 

·        تنوع سیم کارت

یکی از مهم ترین مزیت های وب سایت رندباز، گسترده بودن آن است که به افراد این امکان را می دهد تا به عنوان فروشنده، هر نوع سیم کارت اعم از دائمی یا اعتباری به هر تعداد که بخواهد را آگهی کند. ضمن این که در وب سایت رندباز هیچ محدودیتی برای عرضه سیم کارت وجود ندارد و فرقی نمی کند که سیم کارت شما متعلق به کدام اپراتور باشد. به طور کلی در رندباز امکان خرید یا فروش همه سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا و ... وجود داشته و این پلتفرم به اندازه تمام ایران گسترده و متنوع می باشد.

 

·        استعلام قیمت سیم کارت

اگر به عنوان خریدار یا فروشنده سیم کارت فعال باشید؛ به خوبی می دانید که استعلام قیمت سیم کارت، یکی از مهم ترین کارها قبل از اقدام به خرید یا فروش می باشد؛ زیرا حضور دلالان یا کلاهبرداران در این بازار بسیار زیاد است و در صورتی که متوجه شوند شما نسبت به قیمت سیم کارت خود ناآگاه هستید؛ قطعا با شیوه های مختلف سیم کارت شما را ارزانتر از قیمت بازار می خرند و یا سیم کارتی را با قیمتی به مراتب بالاتر به شما می فروشند.

بنابراین حتما قبل از انجام هر کاری نسبت به استعلام قیمت سیم کارت خود اقدام نمایید. برای این کار بهترین و معتبرترین مرکز، وب سایت رندباز است که روزانه با عرضه هزاران سیم کارت، واقعی ترین قیمت را برای سیم کارت شما مشخص می کند. البته برای خرید سیم کارت نیز می توانید با مراجعه به این وب سایت و مشاهده قیمت های سیم کارت هایی مشابه سیم کارت مدنظر شما، از میزان بودجه ای که باید برای خرید سیم کارت در نظر بگیرید؛ مطلع شوید.

 

امکان فروش اقساطی سیم کارت

فروش اقساطی کالا یکی از مهمترین خدماتی است که معمولا فروشگاه های بزرگ و معتبر در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار می دهند. در سال های اخیر وب سایت رندباز این امکان را برای خرید و فروش کلیه سیم کارت های دائمی خود ارائه نموده و خریداران می توانند در صورت تمایل از این شرایط فوق العاده بهره مند گردند.

در بخش فروش اقساطی سیم کارت، امکان خرید سیم کارت تنها با پرداخت سی درصد از کل مبلغ سیم کارت وجود دارد و خریداران می توانند مابقی مبلغ را در اقساط کوتاه مدت یا بلند مدت پرداخت نمایند. البته مهم ترین ویژگی فروش اقساطی سیم کارت در رندباز این است که این امکان بدون پرداخت چک یا سفته صورت می گیرد و بعد از پرداخت سی درصد قیمت سیم کارت و امضای قرارداد بین خریدار و فروشنده، سیم کارت در اختیار خریدار قرار می گیرد. بدیهی است بعد از اتمام پرداخت اقساط، سند سیم کارت نیز به نام خریدار تنظیم می گردد.

از آنجا که این شرایط استثنایی برای کلیه سیم کارت های دائمی اعم از سیم کارت دائمی 0912 همراه اول نیز وجود دارد، علاقمندان می توانند با مراجعه به این وب سایت و انتخاب شماره مورد نظر به صورت مستقیم با فروشنده تماس گرفته و بعد از توافق در مورد تعداد اقساط و نحوه پرداخت، نسبت به عقد قرارداد اقدام نموده و صاحب یک سیم کارت با ارزش و گران قیمت سیم کارت 0912 شوند.





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 14 آبان 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');