نحوه تشخیص سیم کارت دائمی 0912 تهران از شهرستان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همانطور که میدانید سیم کارت دائمی 912 یک بحث بزرگ در بازار سیم کارت 912 است و میتواند برای سرمایه گذاری گزینه مناسب و عالی باشد ولی ممکن است کسانی که میخواهند بر روی سیم کارت سرمایه گذاری کنند از بحث سیم کارت اطلاعات کافی نداشته باشند و دچار ضرر و زیان های فراوانی بشوند.یکی از بحث های مهم در خرید و فروش سیم کارت دائمی 912 این است که خط برای تهران است یا شهرستان خب این موضوع بسیار موضوع مهمی در بازار سیم کارت 912 است چون قیمت های سیم کارت 912 تهران با قیمت های 912 شهرستان در قیمت بسیار تفاوت دارند و ممکن است مشتریانی که در تهران هستند یا میخواهند بر روی سیم کارت 912 سرمایه گذاری کنند دچار کلاهبرداران در بازار بشوند و ضرر کنند ولی اصلا نگران نباشید چون ما در ادامه این مطلب توضیح دادیم که چگونه خط 912 شهرستان را تشخیص بدهند و یک بحث بسیار ساده است که هرکسی میتواند به راحتی این موضوع را درک کند.

دلایل محبوبیت سیم کارت دائمی 0912

 با وجود آن که بیش از سه دهه از عرضه اولین سیم کارت های دائمی کشور توسط اپراتور همراه اول می گذرد، سیم کارت 0912 این اپراتور، گران ترین و پرفروش ترین سیم کارت موجود در بازار به شمار می آید که به دلایل گوناگون مورد توجه خاص و عام می باشد.

برخی از مهم ترین دلایل محبوبیت سیم کارت دائمی 0912 همراه اول به شرح ذیل می باشد:

·        تاکید بر فعالیت در پایتخت

·        مناسب برای سرمایه گذاری

·        افزایش اعتبار و جایگاه برند کسب و کار یا برند شخصی

·        استفاده از مزایای تجملاتی این خطوط

·        حفظ ارزش مالی سیم کارت

با توجه به این که در این فهرست برخی از مهم ترین دلایل محبوبیت سیم کارت دائمی 0912، تنها مختص شماره هایی است که متعلق به شهر تهران می باشد؛ اگر قصد خرید سیم کارت دائمی 0912 همراه اول را دارید، لازم است حتما قبل از خرید نسبت به این موضوع توجه کافی داشته باشید.

 

فرمول تشخیص سیم کارت دائمی 0912 تهران از شهرستان

از آنجا که در حال حاضر تمام پیش شماره های همراه اول از سوی این اپراتور عرضه شدند؛ از سوی فعالان این حوزه یک فرمول کلی برای تشخیص انواع پیش شماره ها ارائه شده که کمک می کند تا به راحتی بفهمید سیم کارتتان متعلق به کدام استان می باشد.

در جدول زیر پیش شماره های استانی سیم کارت دائمی 0912 همراه اول ذکر شده است که بر اساس آن به راحتی می توان سیم کارت دائمی 0912 تهران را از سایر استان ها جدا کرد. بدیهی است اگر شماره مورد نظر شما بر اساس الگوی زیر نباشد؛ سیم کارت متعلق به شهر تهران می باشد.

پیش شماره های استانی سیم کارت دائمی 0912 همراه اول

نوع پیش شماره

نام استان

0912131

سمنان

0912141 – 0912142

زنجان

0912151- 0912153 – 0912152

قم

0912155 – 0912156

مرکزی

0912160 الی 0912169

البرز

0912173 – 0912174

سمنان

0912181 - 0912182

قزوین

 

به همین راحتی با تعمیم دادن این فرمول می توانید کدهای یک تا 8 همه شماره های 0912 را بررسی کنید و متوجه شوید سیم کارت مورد نظر شما متعلق به تهران است یا شهرستان؟ مثلا شماره های 0912231 – 0912331 – 0912431 – 0912531 – 0912631 – 0912731 – 0912831 متعلق به استان سمنان می باشد.

البته این قانون شامل شماره های دائمی 0912 که با کدهای صفر و نه آغاز می شوند؛ نمی گردد و سیم کارت هایی که از این پیش شماره برخوردارند؛ در این رده بندی قرار نمی گیرند. زیرا این شماره ها که در سال های اخیر عرضه شدند به صورت سراسری در کشور توزیع شدند و متعلق به استان یا محدوده جغرافیایی خاصی نمی باشند.

 

چرا تشخیص کد سیم کارت دائمی 0912 همراه اول مهم است؟

به طور کلی سیم کارت دائمی 0912 همراه اول به خودی خود، باارزش ترین و معتبرترین سیم کارت موجود در بازار ایران می باشد که هم از نظر ریالی و هم از نظر اعتبار و جایگاه از شرایط ویژه و استثنایی برخوردار است؛ حال چرا دانستن این که یک شماره متعلق به تهران است یا شهرستان، یک نکته مهم محسوب می شود؟

درست است که سیم کارت دائمی 0912 همراه اول با ارزش ترین و گران ترین سیم کارت در کشور به شمار می آید؛ ولی در بین سیم کارت های دائمی 0912 همراه اول نیز رده بندی هایی وجود دارد که آنها را از جهات مختلف در جایگاه های متفاوتی قرار می دهد. مثلا یکی از مهم ترین دسته بندی های انجام شده، قرار دادن آنها در دو گروه سیم کارت رند و معمولی می باشد.

البته در این مطلب منظور، فقط شماره های معمولی 0912 می باشد که در صورتی که متعلق به شهر تهران باشند؛ از مزایای زیر برخوردار خواهند شد:

 

·        مناسب برای سرمایه گذاری

یکی از مهم ترین ویژگی های سیم کارت دائمی 0912 همراه اول، مناسب بودن آنها برای سرمایه گذاری می باشد. البته خرید یا فروش سیم کارت دائمی 0912 به عنوان یک کالای سرمایه ای از قاعده و قانون های خاصی برخوردار است؛ بنابراین اگر قصد سرمایه گذاری در این بازار را دارید و به دنبال یک معامله برد – برد هستید؛ خرید یک شماره متعلق به استان تهران یک انتخاب هوشمندانه محسوب می گردد. زیرا بررسی ها نشان می دهد؛ بیشترین صعود قیمت سیم کارت در بازار کشور متعلق به شماره های دائمی 0912 همراه اول متعلق به شهر تهران می باشد.

 

·        مناسب برای پرستیژ و جایگاه اجتماعی

یک نکته مهم دیگر که توجه به آن بسیار ضروری است، نوع استفاده از سیم کارت میباشد، سیم کارت هایی که معمولا  مورد استفاده افراد عادی و شهروندان معمولی قرار می گیرد، تنها کارکرد ارتباطی دارد. ولی افرادی که از شماره  انتظارات  خاص و منحصر بفرد دارند؛ به دنبال شماره هایی می گردند که به نوعی بیانگر جایگاه اجتماعی آنها باشد. به همین خاطر  برخی از افراد مانند پزشکان، وکلا، مدیران، صاحبان مشاغل و افرادی که به دنبال پرستیژ خاص هستند؛ ترجیح می دهند که از شماره هایی استفاده کنند که نشان دهنده پایتخت نشینی آنها باشد.

این افراد که از سیم کارت چیزی فراتر از برقراری ارتباط ساده توقع دارند و از آن برای بالا بردن جایگاه اجتماعی و پرستیژ  استفاده می کنند؛ سیم کارت دائمی 0912 همراه اول که متعلق به شهر تهران باشد را ترجیح می دهند.

 

·        مناسب برای برند سازی

به نظر می رسد آنچه که باعث شده تا سیم کارت های دائمی 0912 همراه اول به یک کالای تجاری تبدیل شوند، معتبر بودن این شماره ها در بین مردم می باشد که ناخودآگاه به دارنده شماره، جایگاه اجتماعی و پرستیژ بالاتری می بخشد. استفاده از این شماره ها برای برقراری ارتباط تجاری و حس اعتماد، روشی متداول در بین صاحبان کسب و کارها می باشد و آنها تلاش می کنند در شرایط رقابتی، با استفاده از این تکنیک های کوچک اما کاربردی خود را با مجرب تر و معتبر تر جلوه داده و برنده میدان رقابت باشند.

نوع شماره به عنوان یک آیتم اساسی نقش پررنگی در تعیین اعتبار ایفا می کند؛ به همین خاطر برخی از شماره های موجود در بازار، بیشتر مورد توجه قشر خاصی از افراد جامعه که به دنبال برند سازی و پرستیژ شخصی هستند؛ می باشد. علاوه بر این شماره سیم کارت برای این افراد بخشی از هویت آنها بوده که حس اعتماد به نفس آنها را افزایش داده و کمک می کند تا بهتر بتوانند خود و برند خود را معرفی و تبلیغ کنند.

از آنجا که در حال حاضر شماره های سیم کارت دائمی 0912 همراه اول که متعلق به شهر تهران هستند، گران تر و معتبرتر از سیم کارت های دائمی 0912 متعلق به شهرستان می باشند؛ توصیه می شود در هنگام خرید و فروش سیم کارت دائمی 0912 همراه اول حتما به این نکته مهم توجه داشته باشید و با در نظر داشتن نیاز خود سیم کارتی کاملا مطابق با علاقمندی خود تهیه کنید.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : سه شنبه 9 آبان 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');