نکات مهم در قیمت گذاری سیم کارت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همانطور که در گذشته ام گفتیم در معامله سیم کارت قیمت گذاری سیم کارت هم برای فروشنده هم برای خریدار از نکات مهم معامله است یعنی اگر راحت بخواهیم توضیح بدهیم قبل از معامله سیم کارت باید حتما توسط یک متخصص قیمت گذاری شده باشد که فروشنده و خریدار هیچکدام ضرر نکنند البته این بحث بیشتر برای سیم کارت های گران قیمت مخصوصا سیم کارت دائمی 912 است که با قیمت بسیار بالایی برخوردارند.برای یکسری از دوستان سوال پیش می آید که قیمت گذاری های سیم کارت چگونه انجام میشود قیمت گذاری سیم کارت یک بحث کاملا تخصصی است که توسط کارشناسان قیمت گذاری انجام میشود و بر اساس قیمت های مشابه سیم کارت و کارکرده و کارنکرده و یک سری مسائل دیگر انجام میشود.برخی از عزیزان میگویند سیم کارت اعتباری من بسیار رند است ولی قیمت پایینی دارد و برایش سوال میشود که چرا قیمت پایین است دوستان توجه داشته باشید در بازار سیم کارت خط های اعتباری هر سه نوع اپراتور خواهان زیادی ندارند و قیمت های آنچنانی دارند لازم به ذکر است بگویم اگر سیم کارت دائمی 912 دارید می توانید قیمت های بالایی از متخصصان قیمت گذاری دریافت کنید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سیم کارت

همانطور که بیان شد؛ قیمت گذاری سیم کارت یک کار کاملا تخصصی است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا اگر سیم کارت خود را با قیمتی بالاتر از قیمت واقعی عرضه کنید، احتمالا مشتریان خود را از دست میدهند؛ در حالی که قیمت گذاری پایین سود شما را پایین می آورد و شما را متضرر می سازد. پس لازم است با در نظر گرفتن عوامل زیر، معامله ای لذت بخش را تجربه کنید:

 

نوع اپراتور

با توجه به این که اپراتورها می توانند با عرضه خدمات و سرویس های مختلف میزان استقبال از یک سیم کارت را کاهش یا افزایش دهند؛ این آیتم برای بسیاری از افراد به عنوان یک عامل تعیین کننده در زمان انتخاب نوع سیم کارت در نظر گرفته می شود.

در بازار سیم کارت ایران، سیم کارت های دائمی و اعتباری اپراتور همراه اول محبوب ترین و گران ترین سیم کارت موجود در بازار محسوب می شوند. در این بازار، سیم کارت دائمی و اعتباری اپراتور ایرانسل در جایگاه دوم و سیم کارت های اپراتور رایتل در جایگاه سوم قرار دارند.

 

میزان کارکرد سیم کارت

به طور کلی سیم کارت ها از نظر میزان کارکرد به سه دسته کارکرده، کم کارکرد و صفر مخابراتی تقسیم می شوند که همواره قیمت سیم کارت صفر در بازار، بیست درصد گرانتر از سیم کارت های کارکرده می باشد. علاوه بر این میزان استقبال از این نوع سیم کارت ها هم به علت آکبند بودن و عدم دردسرهای تماس های مالک قبلی بسیار بیشتر است.

البته در این خصوص استثنائاتی وجود دارد؛ مثلا همه سیم کارت های دائمی 0912 همراه اول که از باارزش ترین و گران ترین سیم کارت های موجود در بازار هستند؛ کارکرده هستند. زیرا چند سالی از عرضه آخرین پیش شماره های این سیم کارت گران از سوی مخابرات می گذرد و تقریبا همه شماره هایی که امروزه در بازار موجود هستند؛ کارکرده هستند. به همین خاطر در مورد سیم کارت دائمی 0912 همراه اول، هر چقدر سیم کارت کم کارکرد تر باشد؛ گران تر است.

 

میزان رندی شماره

میزان رندی یک سیم کارت همیشه بیشترین تاثیر را بر تعیین قیمت سیم کارت دارد؛ به طوری که در برخی شرایط این آیتم می تواند قیمت یک سیم کارت را تا صدها میلیون جابجا نماید.

از آنجا که در شماره های رند به علت تکرار اعداد، به خاطر سپردن شماره بسیار آسان تر خواهد بود؛ این شماره ها مورد توجه خاص صاحبان برندها و مدیران می باشند و از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند. البته این ویژگی برای همه افراد یک آیتم مثبت در نظر گرفته نمی شود و برخی از افراد برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از تعقیب ترجیح می دهند تا یک شماره معمولی داشته باشند.

در هر صورت در بازار سیم کارت ایران، شماره های رند و معمولی هر کدام به صورت جداگانه دسته بندی های مختلفی دارند که بر اساس آنها باید قیمت نهایی یک سیم کارت مشخص شود.

 

میزان عرضه و تقاضا

قطعا در بازار سیم کارت ایران عرضه و تقاضا از عوامل تاثیر گذار بر قیمت گذاری می باشند و نقش تعیین کننده ای در تعیین قیمت نهایی سیم کارت خواهند داشت. به همین خاطر در این بازار هر چقدر میزان عرضه کمتر باشد؛ قیمت سیم کارت نیز بیشتر خواهد بود.

 

بررسی قیمت دیگر سیم کارت ها

در نهایت بهترین گزینه برای تعیین قیمت سیم کارت، بررسی قیمت دیگر سیم کارت های موجود در بازار می باشد که از شرایطی مشابه سیم کارت مورد نظر ما برخوردار است. استعلام قیمت سیم کارت یک روش مطمئن برای تعیین قیمت نهایی می باشد، زیرا به شما یک دید کلی از قیمت سیم کارت هایی که از شرایط و ویژگی های مشابه سیم کارت شما برخوردار هستند؛ می دهد و کمک می کند تا ارزش گذاری سیم کارت خود را بر اساس واقعیت های روز بازار انجام دهید.

 

گام نهایی

از آنجا که در حال حاضر وب سایت های زیادی به صورت کاملا تخصصی در زمینه خرید و فروش سیم کارت مشغول هستند؛ در این مراکز قیمت گذاری به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی انجام می شود و شما می توانید با مراجعه به آنها به راحتی از قیمت سیم کارت خود مطلع شوید. البته توجه داشته باشید که در سال های اخیر به دلیل استقبال از این بازار، حضور دلالان بسیار پر رنگ تر از قبل شده است که توصیه می شود؛ برای استعلام قیمت حتما به وب سایت های معتبر و با سابقه ای مانند رندباز مراجعه کنید. ضمن این که رندباز در طول سالها فعالیت مستمر خود به عنوان یک مرجع معتبر قیمت گذاری سیم کارت در بین حرفه ایها شناخته می شود و قیمت گذاری سیم کارت در آن به صورت کاملا کارشناسانه و تخصصی صورت می گیرد.

 استعلام قیمت سیم کارت به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های افراد، در پلتفرم رندباز بسیار سریع و آسان صورت می پذیرد. قطعا اگر از قیمت سیم کارت خود مطلع نباشید، نمی توانید خریدار خوبی برای آن پیدا کنید و از فروش خود لذت ببرید. به همین خاطر پیشنهاد می شود؛ با مراجعه وب سایت رندباز ابتدا از قیمت سیم کارت خود مطلع شوید و سپس نسبت به فروش آن اقدام نمایید.

البته امکان دارد شما یک قیمت نسبی از سیم کارتتان داشته باشید و با مقایسه قیمت ها بتوانید قیمت آن را حدس بزنید. ولی در شرایط کنونی که عوامل بسیار زیادی بر تعیین قیمت نهایی سیم کارت موثر است؛ این کار اصلا توصیه نمی شود. زیرا از یک طرف قیمت گذاری در رندباز بر اساس پارامترهای موثر بر قیمت سیم کارت انجام می شود و از طرف دیگر قیمت اعلامی در رندباز کاملا کارشناسانه و به روز بوده و بدور از هرگونه حدس و گمان است.

علاوه بر این رندباز به عنوان معتبرترین پلتفرم تخصصی خرید سیم کارت و فروش سیم کارت به صورت آنلاین این امکان را به فروشندگان حرفه ای و عادی سیم کارت می دهد تا در خانه یا محل کار خود به راحتی و در کسری از زمان از قیمت سیم کارت خود مطلع شده و در صورت تمایل نسبت به فروش آن اقدام نمایند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : سه شنبه 9 آبان 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');