فقط با 20 هزار تومان، 100 گیگابایت اینترنت یکساله برنده شوید!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اپراتور رایتل دوباره با یک قرعه کشی جذاب همه مشتریان را شگفت زده کرد این قرعه کشی مختص به 150 نفر است که  شرایطش بدینگونه است هکسی سیم کارت طرح جوان خریداری کند به صورت خودکار اسمش در قرعه کشی 100 گیگابایت یکساله رایتل ثبت میگردد خیلی از دوستان به علت نداشتن اطلاع کافی به دفتر پیشخوان ها مراجعه میکنند ولی در خرید سیم کارت طرح جوان ناموفق هستند و این موضوع یک دلیل بیشتر ندارد و این دلیل این است که اینگونه افراد شرایط سنی را ندارند حداقل سن برای خرید سیم کارت طرح جوان 18 سال است و حداکثر سن 29 سال است . ما سه روش را میتوانیم برای خرید این سیم کارت به شما معرفی کنیم اولی مراجعه به یکی از نمایندگان رایتل است دومین موردمراجعه به فروشگاه های رایتل است و سومین مرود که یکی از راحت ترین روش هاست مراجعه به سایت اصلی رایتل است که ما سومین روش را به مشتریانی که وقت خرید حضوری دارند یا به یکسری علت ها نمیتوانند به صورت حضوری برای خرید مراجعه کنند بسیار پیشنهاد میکنیم.

در حال حاضر این شرایط خاص و ویژه در خصوص سیم کارت اعتباری طرح جوان می باشد که نه تنها از قیمت استثنایی برخوردار است؛ بلکه کلیه خریداران این سیم کارت در قرعه کشی هیجان انگیز 100 گیگابایت اینترنت یکساله شرکت داده خواهند شد.

 

قرعه کشی 100 گیگابایت اینترنت یکساله رایتل چیست؟

با فرا رسیدن فصل پاییز، اپراتور رایتل یکی از هیجان انگیزترین و جذاب ترین قرعه کشی های خود را اجرا می کند. بر اساس این طرح کلیه کسانی که از اول مهرماه 1402 تا پایان این ماه نسبت به خرید سیم کارت اعتباری جوان این اپراتور اقدام نمایند؛ علاوه بر قیمت استثنایی این سیم کارت در قرعه کشی 150 بسته اینترنت 100 گیگابایتی یکساله رایتل شرکت داده خواهند شد و می توانند یکی از برندگان خوش شانس این قرعه کشی باشند.

 

 شرایط شرکت در قرعه کشی 100 گیگابایت اینترنت یکساله

بر اساس اعلام اپراتور رایتل متقاضیان شرکت در این قرعه کشی هیجان انگیز می توانند از یکم تا 30 مهرماه 1402 با خرید سیم کارت اعتباری جوان، یکی از 150 برنده خوش شانس 100 گیگابایت اینترنت رایگان یکساله این اپراتور شوند.

 

چه کسانی می توانند در طرح جوان اپراتور رایتل شرکت کنند؟

به طور کلی تمامی جوانان 18 تا 29 ساله، دانشجویان، طلاب و فراگیران علوم دینی در صورت تمایل می توانند در طرح سیم کارت اعتباری جوان رایتل شرکت نمایند و تنها با پرداخت 20 هزار تومان این سیم کارت فوق العاده را دریافت نمایند.

 

ویژگی سیم کارت طرح جوان رایتل

سیم کارت اعتباری طرح جوان رایتل علاوه بر قیمت تخفیفی  20 هزار تومانی، از بسته آغازین به شرح ذیل برخوردار است:

·        25 گیگابایت اینترنت پرسرعت 3 ماهه

·        به مدت یک سال هر جمعه 200 مگابایت اینترنت هدیه

·        3000 دقیقه مکالمه درون شبکه به مدت سه ماه

·        پیامک درون شبکه نامحدود به مدت سه ماه

البته این سیم کارت علاوه بر بسته آغازین فوق، از هدایای سه ماهه ( سه دوره 30 روزه ) نیز برخوردار است که به شرح ذیل می باشد:

·        دوره اول: 2+15 گیگابایت اینترنت شبانه

·        دوره دوم و سوم : 2 گیگابایت اینترنت 7 روزه + 2 گیگابایت شبانه

 

نکات و شرایط مهم:

·        مهلت استفاده از 2 گیگابایت اینترنت ساعت های عادی مصرف هر یک از هدایای 30 روزه دوم و سوم در طرح جوان، 7 روز ابتدای هر دوره می باشد و با اتمام این مهلت 7 روزه، مصرف اینترنت مشترک به صورت تعرفه عادی یا در صورت خرید بسته های مصرفی اینترنت، مطابق تعرفه بسته خریداری شده، محاسبه می شود.

·        در صورتی که مصرف هر یک از سرویس ها در طول سی روز به سقف مورد نظر نرسد؛ میزان حجم باقیمانده قابل انتقال به دوره بعد نخواهد بود.

·        در حال حاضر ساعت های افت مصرف در اپراتور رایتل از 2 الی 7 صبح می باشد. البته امکان دارد این ساعت به منظور تأمین بهترین کیفیت قابل ارائه در شبکه رایتل تغییر یابد که در آن صورت به مشترکین اطلاع رسانی خواهد شد.

·        مدت اعتبار بسته آغازین، از زمان ثبت نام سیم کارت شروع و محاسبه خواهد شد. شایان ذکر است پس از اتمام مدت اعتبار، هدایای مذکور قابل استفاده نخواهد بود.

·        قیمت سیم کارت در این طرح با احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

·        مشترکین رایتل می توانند با نصب اپلیکیشن رایتل من، از حجم و مدت زمان اعتبار هدایا مطلع گردند.

·        تمامی مشترکین سیم کارت اعتباری رایتل، مشمول دریافت یک عدد سیم کارت اعتباری هدیه خواهند شد که برای کسب اطلاعات در خصوص فرایند دریافت سیم کارت هدیه، می توانند به صفحه طرح سیم کارت هدیه رایتل مراجعه فرمایند.

·        بسته های هدیه و بسته های آغازین به ترتیب دارای بالاترین اولویت استفاده نسبت به سایر بسته ها هستند. به همین خاطر در صورت تمایل به خرید بسته جدید به تاریخ انقضای بسته مصرفی خود توجه داشته باشید.

 

نحوه خرید سیم کارت اعتباری طرح جوان رایتل

در صورتی که تمایل دارید با خرید سیم کارت اعتباری طرح جوان رایتل، شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی 100 گیگابایت اینترنت رایگان امتحان کنید، روش های دریافت این سیم کارت به شرح ذیل می باشد:

·        مراجعه حضوری به یکی از نمایندگان فروش و خدمات رایتل

·        مراجعه حضوری به فروشگاه های رایتل

·        خرید غیر حضوری از طریق وب سایت رایتل به آدرس Rightel.ir

البته مشترکین توجه داشته باشند؛ در صورت خرید غیر حضوری، هزینه ارسال سیم کارت 364،000 ریال می باشد.

 

نحوه دریافت سیم کارت جوان برای مشتریان تجاری

در صورتی که سازمان ها و دانشگاه ها تمایل داشته باشند که سیم کارت اعتباری جوان را تهیه کنند؛ می توانند از روش های زیر جهت خرید آن اقدام نمایند:

1.      ارسال درخواست کتبی به نشانی پستی، دورنما یا نشانی پست الکترونیک: خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، خیابان استاد نجف دریابندری ( ارمغان غربی )، تقاطع مهرداد، پلاک 8

دورنما: 26214696-021

کد پستی: 1967863131

پست الکترونیک: b2b sales@rightel.ir

2.      مراجعه به فروشگاه مرکزی، با به همراه داشتن نامه درخواست خرید و نامه معرفی نماینده

البته بهتر است متقاضیان قبل از مراجعه حضوری، با برقراری تماس با مرکز خدمات مشتریان رایتل از مدارک و شرایط خرید به طور کامل اطلاع پیدا کنند.

کلیه علاقمندان شرکت در طرح قرعه کشی 100 گیگابایت اینترنت رایگان یکساله برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از خطوط رایتلی با شماره 200 و از سایر خطوط با شماره 09202000000 تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند. به طور کلی مشخصات و ویژگی های خدمات و جشنواره های منحصر بفرد و جذاب با هدایای خاص و ویژه رایتل در سایت این اپراتور موجود می باشد و علاقمندان می توانند در صورت تمایل با مراجعه به وب سایت رایتل به ادرس rightel.ir  نسبت به کسب اطلاعات و شرکت در آن اقدام نمایند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 7 آبان 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');