اسباب بازی های نوستالژی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همانطور که قبلا هم گفتیم قطع به یقین نرو بازار جزو بهترین فروشگاه ها است که با امکانات فروشگاهش کار برای کاسبان و مشتریان عزیزمان بسیار راحت کرده است. نرو بازار سعی دارد در آینده نه چندان دور تصمیماتی برای بزرگتر کردن فروشگاه و ایجاد امکانات بیشتر برای مشتریان عزیز است یکی از این امکاناتی که هم اکنون به فروشگاه اضافه شده این است که یکسری اسباب بازی هایی اضافه کرده که شما را به یاده قدیم میندازد.همانطور که اولیای عزیز در جریانند این روزه گوشی تبلت و… جای اسباب بازی ها را گرفته اند که این موضوع ذهن بسیاری از پدر مادر ها را مشغول کرده و سعی دارند به گونه ای فرزندان خود را از فضای مجازی و بازی با گوشی دور کنند که نرو بازار اسباب بازی های قدیمی و سرگرم کننده این امکان را به دوستان داده تا بتوانند فرزندان خود را از فضای مجازی دور کنند. بعد از فروش این محصولات برخی از مشتریانی که این اسباب بازی ها را برای کودکان خود تهیه کردند بعد از استفاده به ما اطلاع داده اند که بسیار راضی بودند و تا حدودی فرزندانشان از گوشی موبایل کناره گیری کرده اند.

نقش تربیتی اسباب بازی برای کودکان؟

نقش مهم اسباب بازی تو تربیت کودکان بر هیچ کس پوشیده نیست و تقریبا همه می دونیم که بازی با اسباب بازی های مختلف برای کودکان تو برخی موارد می تونه به اندازه غذا و پوشاک مهم باشه. لازم نیست حتما مادر یا پدر باشین تا به این نتیجه برسین که به راحتی میشه، مهارت های مختلف را از طریق اسباب بازی به بچه ها یاد داد و کمکشون کرد تا نقش های مختلف رو بپذیرن. فقط کافیه یه کم فک کنین تا یادتون بیاد؛ چقد با اسباب بازی های دوران کودکیتون خاطره دارین و چه چیزایی رو از طریق بازی کردن با اون اسباب بازی های ساده اما دوست داشتنی یاد گرفتین.

هر چند که این دوره زمونه کلی با دوران بچگی خیلی از ماها فرق داره و نوع بازی ها و سرگرمیهایی که معمولا بچه ها ازشون استفاده می کنن، کاملا با اون روزها فرق کرده؛ ولی حتی تو این دوران هم ذره ای از اهمیت اسباب بازی ها کم نشده.

اهمیت اسباب بازیای دهه شصت:

 البته از نظر خیلیا بازی های دهه شصت یه چیز دیگه بودن و عملکردی بسیار بهتر از بازی های متنوع و پرزرق و برق امروزی دارن. اسبای بازی هایی که علاوه بر سرگرمی تو بالا بردن قدرت تمرکز بچه ها هم بی تاثیر نبودن و به بچه ها کمک می کرد تا میون اون همه موشک و جنگ، دقت و توجهشون بالا بره.

شاید به همین خاطره که تو دورهمی ها و یادآوری خاطرات گذشته، همیشه یادی از اسباب بازی های نوستالژی و قدیمی می کنیم و دلمون می خواد تا به اون دوران برگردیم و یه بار دیگه با اون اسباب بازی ها سرگرم بشیم. قطعا همه ما می دونیم که چنین چیزی خیلی سخته و این آرزو از اون چیزاییه که برآورده شدنش تقریبا غیر ممکنه. البته با این حال رسیدن به این موضوع محال نیست.

به همین خاطر از افرادی که چنین دغدغه ای داشتن و یه عالمه خاطره با اسباب بازی های نوستالژی دهه شصت داشتن، امکانی تحت عنوان” نروبازار ” ایجاد کردن که یه فرصت استثنایی در اختیار همه علاقمندان قرار میده تا با خریدن اسباب بازیای قدیمی دوران کودکی، حال و هواشون عوض بشه.

تو وب سایت نروبازار چه خبره؟

این وب سایت با یه طراحی ساده، برای همه قابل استفاده است و تو قسمت دسته بندی اسباب بازی محصولاتی عرضه می کنه که نه تنها یه قیمت استثنایی و ارزان دارن، بلکه از نظر شکل و شمایل هم کاملا شبیه اسباب بازیای دهه شصته. تو وب سایت” نروبازار ” به راحتی می تونین اسباب بازیای دوران کودکیتون مثل تیرکمان دستی مدل چوبی، تیرکمان توپ انداز پلاستیکی، تفنگ آب پاش، تفنگ ترقه ای جیمبو، اسباب بازی ارگ، توپ شیطونک، انواع عروسک ها و دهها اسباب بازی دیگه رو پیدا کنین و به راحتی خرید کنین.

امکانات وب سایت ” نروبازار”  چیه؟

البته خرید از ” نروبازار” به عنوان یه وب سایت متفاوت، امکان خرید غیر حضوری رو هم برای شما فراهم می کنه که نه تنها دردسرهای خرید حضوری، ترافیک و شلوغی مراکز خرید رو نداره بلکه از نظر هزینه هم می تونه بسیار به صرفه تر و اقتصادی تر باشه. هر چند که اگه قصد خرید عمده از این وب سایت رو داشته باشین، شرایط استثنایی با تخفیفات ویژه براتون در نظر گرفته شده که شرایط خرید رو به کلی تغییر میده و از همه نظر بهتر و صرفه تره.

تیم” نروبازار” به عنوان یه تیم حرفه ای که علاوه بر شناخت نیاز بازار به دنبال رفع دردسرها و مشکلات خرید حضوری هم هست؛ وب سایت” نروبازار” رو با دسته بندی های مختلف و دسترسی آسان به گونه ای طراحی کرده که پاسخگوی هر نوع سلیقه ای باشه. محصولات و کالاهای این وب سایت اعم از اسباب بازی های جدید و نوستالژی، از کیفیت بسیار بالایی برخوردارن و قیمت مناسب و اقتصادی اونها، فقط به خاطر حذف واسطه ها و دلالان فعال تو این حوزه ست. پس با اطمینان از یه خرید ارزان و فوق العاده، بعد از مراجعه به وب سایت” نروبازار” اسباب بازی نوستالژی و دوست داشتنی خودتون رو انتخاب کنین و با زنده کردن خاطرات دوران کودکی، برای لحظاتی همچون اون دوران شاد و سرزنده باشین.

با توجه به این که فروشگاه” نروبازار ” حساسیت لازم در خصوص تحویل سفارشات در اسرع وقت و با بهترین دسته بندی رو هم داره؛ تلاش می کنه تا با ایجاد یه شرایط آسان و راحت برای خرید، مشکلات خرید غیر حضوری رو کاهش بده و تجربه ای خاص و متفاوت را برای خریداراش رقم بزنه.

 وب سایت ” نروبازار ” از اون جاهاییه که وقتی به عنوان یه دهه شصتی واسه بار اول بهش مراجعه کنین؛ ساعتها مشغول دیدن محصولات قدیمی و نوستالژیشون میشین و با دیدن هر کدومشون کلی ذوق می کنین و دفتر خاطراتتون یه بار دیگه باز میشه. واسه همین پیشنهاد می کنم اگه دلتون میخواد یه بار دیگه به اون دوران سفر کنین؛ یه سر به” نروبازار ” بزنین و همه اون چیزایی که باهاشون خاطره دارین رو با کلی ذق و شوق بخرین و از داشتنشون لذت ببرین.





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 22 مهر 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');