شرایط جدید رجیستری تلفن همراه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

از زمان آغاز طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه در کشور مشترکینی که قصد تعویض گوشی خود را دارند با این دغدغه و استرس و نگرانی روبرو هستند که مبادا با انتقال سیم کارت به گوشی جدید عملیات رجیستری انجام نشود و شبکه تلفن همراه ایشان قطع شود.  از سال 96 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرای طرحی را در دستور کار خود قرار داد تا بتواند جلوی واردات قاچاق گوشی تلفن همراه به کشور را بگیرد. این طرح که رجیستری نام داشت از آن سال به اجرا در آمد و بدین ترتیب هر گوشی موبایلی که وارد کشور می شود دارای یک کد همتاست که فروشنده باید در زمان فروش آن را در سامانه همتا ثبت نماید. سامانه همتا که مخفف عبارت سامانه هوشمند مدیریت تجهیزات ارتباطی است به منظور اجرا و پیاده سازی طرح ثبت تلفن همراه (رجیستری) طراحی شد بدین ترتیب که در این سامانه هر گوشی موبایل تحت مالکیت یک سیم کارت قرار می گیرد و فقط مالک آن می تواند فرآیندهای گوناگون مانند انتقال مالکیت و .. را انجام دهد.

به نقل از پایگاه خبری رندباز هر یک از مسافران در هنگام ورود به کشور می توانند با پاسپورت خود یک دستگاه گوشی همراه وارد کرده و نسبت به رجیستری آن اقدام نمایند. با اجرای این طرح سوء استفاده های بسیاری از این موضوع صورت گرفت و با استفاده از گذرنامه افراد مختلف گوشی تلفن همراه به کشور وارد شد. از این رو گمرک ایران شرایط جدیدی برای ورود و رجیستر کردن گوشی های مسافری وضع کرده است.

 به نقل از گمرک ایران، پیرو صورت جلسه شماره ۴۸ کمیته راهبری طرح رجیستری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شماره نامه ۱۰۰/۲۹۶۰۱ مورخ ۱۹ مرداد ماه، اظهار مسافری تلفن همراه (رجیستری) منوط به درج شماره سیم کارتی است که حداقل ۲۰ روز از زمان فعالسازی آن اعم از (صدور اولیه، IMSWAPS، انتقال مالکیت و ...) گذشته باشد که در تاریخ نهم مرداد ماه نیز در زیر سامانه دوراظهاری مسافری (رجیستری تلفن همراه) اعمال شده است.

 





:: برچسب‌ها: سیم کارت , گوشی موبایل , رجیستری گوشی , تلفن همراه , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : چهار شنبه 12 شهريور 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');