جشنواره " بشکن و ببر " در اپراتور ایرانسل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

این روز ها اپراتورهای سیم کارت در تلاش هستند که بتوانند با دادن بسته های بسیار و بسیار جذاب بتوانند که کسانی که سیم کارت های دائمی و اعتباری اپراتور ها دارند راضی کنند.این روز ها اپراتور ایرانسل که دومین اپراتور برتر در کل کشور است و تلاش می کند که سرویس های بسیار جذابی رو به مردم بدهد.این روز ها ایرانسل در حال تدارک یک جشنواره دیگر است تا بتواند که کسانی که سیم کارت های دائمی و اعتباری این شرکت را دارند جوایز بسیار جذابی را بدهند.ایرانسل برای کسانی که سیم کارت های ایرانسل را دارند جشنواره برای تشویق کاربران استفاده کرده است و ایرانسل برای استفاده خدمات نوین ارائه شده است از سوی ایرانسل است.ایرانسل در تلاش با انجام این جشنواره و قرار دادن سرویس های بسیار مخصوص  و جذاب مردم بتوانند که  از این جشنواره ها و سرویس ها استفاده کنند

کسب امتیاز نموده و در قرعه کشی شرکت داده می شود.

تقریبا تمام جشنواره های پیشنهادی ایرانسل در راستای رفاه حال مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و اعتباری این اپراتور بوده که علاوه بر تسهیل شرایط دسترسی به خدمات و سرویس ها، امکان برخورداری از جوایز و هدایای مختلف را نیز برای مشترک مهیا می سازد.

 

جشنواره " بشکن و ببر " در اپراتور ایرانسل

شرکت در جشنواره هیجان انگیز " بشکن و ببر " که از سوی بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور، برای مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل در نظر گرفته شده به راحتی و با استفاده از قابلیت تکان شگفت انگیز در دسترس علاقمندان خواهد بود.

بنابراین برای شرکت در این جشنواره مشترک باید ابتدا اپلیکیشن پرکاربرد ایرانسل من و یا نسخه تحت وب آن را نصب کند و سپس در بخش بشکن و ببر در قرعه کشی شرکت نماید.

 

نحوه شرکت در جشنواره " بشکن و ببر "  ایرانسل

اگر مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل هستید و تمایل دارید در جشنواره " بشکن و ببر ایرانسل " شرکت کنید؛ باید مراحل زیر را دنبال نمایید:

·        ابتدا وارد سوپر اپلیکیشن ایرانسل من و یا نسخه تحت وب ایرانسل من شوید.

·        اگر از نسخه اندروید سوپر اپلیکیشن ایرانسل من استفاده می کنید، تنها کافی است گوشی خود را تکان دهید.

·        اگر از نسخه تحت وب ایرانسل من استفاده می کنید؛ روی تخم مرغ ضربه بزنید.

 

جوایز جشنواره " بشکن و ببر"  ایرانسل

مشترکینی که تا پایان آذر ماه 1402 در این جشنواره شرکت نمایند؛ می توانند در قرعه کشی هیجان انگیز جشنواره " بشکن و ببر" ایرانسل  شرکت کرده و شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنند. جوایز هیجان انگیز این قرعه کشی که در پایان هر ماه اعلام می شود؛ شامل 10 جایزه ده میلیون تومانی می باشد که به ده نفر تعلق می گیرد.

در پایان جشنواره یعنی در پایان آذر ماره 1402 نیز از میان تمام شرکت کنندگان در جشنواره، قرعه کشی به عمل آمده و به 5 برنده خوش شانس، پلی استیشن 5 جایزه داده خواهد شد.

نکات مهم:

·        هر مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می تواند روزانه یک بار از این ویژگی استفاده نموده و کسب امتیاز نماید.

·        هر چه میزان تکان های هر کاربر در یک ماه بیشتر باشد؛ امتیاز کسب شده مشترک بیشتر بوده و شانس برنده شدن کاربر افزایش پیدا می کند.

·        در پایان هر ماه همه امتیازهای کسب شده از سوی مشترک صفر شده و مشترک می تواند در صورت تمایل برای ماه جدید امتیاز کسب کند.

·        برای شرکت در قرعه کشی پلی استیشن 5، لازم است مشترک در طول مدت جشنواره هر ماه حداقل یک بار از تکان شگفت انگیز استفاده کرده باشد.

 

نحوه نصب سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

اپلیکیشن پرکاربرد ایرانسل من به عنوان یک سوپر اپ فوق العاده، امکانات و خدمات گسترده ای را در اختیار کاربران ایرانسل قرار می دهد که نه تنها انجام امور را برای آنها تسهیل و تسریع می بخشد، بلکه آنها را از نصب اپلیکیشن های مختلف دیگر بی نیاز می سازد.

برای نصب این سوپر اپلیکیشن کاربردی، مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل باید با توجه به نوع سیستم عامل گوشی هوشمند خود اقدام نمایند.

v    کاربرانی که از گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید استفاده می کنند؛ می توانند سوپر اپلیکیشن ایرانسل من را از  گوگل پلی، اپ گالری، مایکت و یا چارخونه دانلود کنند.

v    کاربران گوشی های هوشمند آیفون نیز که از سیستم عامل ios استفاده می کنند؛ می توانند از نسخه تحت وب بهره مند گردند.

با توجه به این که امکانات و خدمات این سوپر اپلیکیشن روز به روز پیشرفته تر و کاربردی تر خواهد شد، کاربران ایرانسل می توانند با نصب آن، فرصت بهره مندی از خدمات بی نظیر و فوق العاده ای را در شرایط ایده آل و آسان تجربه کنند. انجام خدماتی مانند پرداخت قبض، خرید شارژ و شارژ شگفت انگیز از طریق درگاه های بانکی، اهدای بسته های اینترنت، پرداخت امن و آسان هزینه های ایرانسلی با کیف پول جیب جت بدون نیاز به رمز دوم پویا، دسترسی به محصولات و خدمات متنوع دیجیتالی، خرید انواع مودم های ثابت و مکالمه، خرید بسته های متنوع  اینترنت و مکالمه، ساخت و خرید بسته های چند کاربره و دهها خدمات و سرویس دیگر که به راحتی به صورت غیر حضوری و با صرفه جویی در وقت و هزینه قابل دسترسی می باشد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : سه شنبه 17 مرداد 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');