سرویس ویژه رومینگ بین الملل ایرانسل برای سفر به عراق در ایام محرم 1402


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

این روز ها دوباره در همه ایران بوی ماه محرم پیچیده است و همه در حال تدارک ماه محرم هستند به هر نحوی می خواهند در عزای ماه محرم شرکت کنند و بسیاری از مردم هم در تب و تاب حضور در کربلا برای عزاداری سیدالشهدا را دارند و دوست دارند که در محرم به کربلا بروند. این روز ها علاوه بر مردم هم اپراتور های سیم کارت هم در تلاش هستند که خدمات خود را در این ماه به مردم دهند. یکی از این اپراتور های سیم کارت که در تلاش است در این ماه هم سرویس بسیار خوبی را به مردم دهد اپراتور ایرانسل است.ایرانسل این روز ها در تلاش است برای کسانی که قصد سفر به کربلا را دارند و سیم کارت دائمی و اعتباری این اپراتور را دارند سرویس ویژه رومینگ بین الملل را برای افراد جامعه در نظر گرفته است  که می خواهند در ایام محرم به کربلا سفر کنند

سرویس ویژه رومینگ بین الملل ایرانسل در ایام محرم 1402

بر اساس اعلام روابط عمومی اپراتور ایرانسل، مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل که قصد سفر به کشور عراق را دارند؛ می توانند در ایام محرم از تخفیف ویژه این اپراتور در سرویس رومینگ بین الملل استفاده نمایند.

این طرح که با هدف رفاه و آسایش بیشتر زائران ایرانسلی و کاهش هزینه های ارتباطی مشترکین، با تخفیف های استثنایی در بسته های اینترنت، مکالمه و پیامک برای سفرهای زیارتی ماه محرم 1402 تدارک دیده شده، می تواند نقش مهمی در مدیریت هزینه های ارتباطی کاربران ایفا نماید.

 

بسته های اینترنت ویژه رومینگ عراق در ایام محرم 1402

اپراتور ایرانسل خدمات رومینگ خود را در کشور عراق از طریق سه اپراتور آسیاسل، زین و کورک ارائه می دهد که زائران ایرانسلی می توانند با خرید بسته های ویژه اینترنت که از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار هستند؛ به شبکه های این اپراتورها متصل شده و از خدمات منحصر بفرد آنها برخوردار گردند.

حجم بسته های اینترنت

مدت اعتبار

قیمت

5 گیگا بایت

14 روز

3،600،000 ريال

یک گیگابایت

7 روز

1،600،000 ريال

300 مگا بایت

7 روز

600،000 ريال

مصرف آزاد اینترنت بدون فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل به ازاء هر مگابایت

20،000 ريال

بر اساس جدول فوق در صورتی که مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل در سفر به عراق، بسته اینترنت خریداری نکند و از اینترنت آزاد برای انجام امور مختلف استفاده نماید؛ باید به ازاء هر مگابایت اینترنت، دو هزار تومان پرداخت نماید.

 

نحوه فعال سازی بسته های اینترنت ویژه رومینگ عراق در ایام محرم 1402

با توجه به این که در صورت فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل، مسافران می توانند بدون تغییر شماره به راحتی با دوستان و آشنایان خود در داخل کشور در ارتباط باشند؛ پیشنهاد می شود زوار ایرانسلی قبل از شروع سفر نسبت به انتخاب نوع بسته اقدام نموده و با استفاده از روش های زیر نسبت به فعال سازی آنها اقدام نمایند:

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        شماره گیری کد دستوری # 1 * 3 * 111 *  ( ستاره 1111 ستاره 3 ستاره 1 مربع )

 

تعرفه مکالمه و پیامک برای زوار ایرانسلی در سفر به عراق

در صورتی که مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل در سفر به کشور عراق، نیاز به استفاده از مکالمه و پیامک داشته باشند؛ تعرفه های مکالمه و پیامک در سرویس رومینگ بین الملل ایرانسل به شرح ذیل می باشد:

نوع خدمات

قیمت

تماس داخلی

79،000 ريال

تماس با ایران

185،000 ريال

تماس دریافتی

115،000 ريال

ارسال پیامک

25،000 ريال

دریافت پیامک

رایگان

 

نحوه فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل در اپراتور ایرانسل

اگر مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل هستید و قصد سفر به عتبات و عالیات را دارید، باید حتما قبل از خروج از ایران با استفاده از روش های ذیل نسبت به فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل خود اقدام نمایید:

·        شماره گیری کد دستوری # 1 * 1111 * ( ستاره 1111 ستاره 1 مربع )

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من ( در صفحه اصلی گزینه سایر را انتخاب نموده و در قسمت پرونده گزینه خدمات رومینگ را فعال سازید )

نکات و شرایط مهم:

·        روش نمودن تلفن همراه در حالت سرویس رومینگ بین الملل هیچ هزینه ای برای زائر نخواهد داشت.

·        با توجه به این که با روشن کردن اینترنت رومینگ، همه دیتا ها و اپلیکیشن های تلفن همراه با هزینه رومینگ محاسبه خواهند شد، بهتر است برای کاهش هزینه ها از غیر فعال بودن اپلیکیشن ها مطمئن شوید.

·        مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند با شماره گیری کد دستوری  # 7 * ( ستاره 7 مربع ) و یا از طریق "اپلیکیشن ایرانسل من" سیم کارت خود را شارژ نمایند.

·        مشترکین ایرانسل توجه داشته باشند که بسته های اینترنت، مکالمه و پیامک فعال در شبکه ایران، هنگام حضور در کشور عراق قابل استفاده نخواهد بود.

·        هزینه تماس ورودی و خروجی در حالت رومینگ بین الملل، بر مبنای دقیقه بوده و به محض شروع مکالمه محاسبه خواهد شد.

·        در صورتی که مشترک به تماس وارده پاسخی ندهد؛ هزینه ای بابت آن در نظر گرفته نخواهد شد.

·        مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند با مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من و یا شماره گیری کد دستوری # 6 * 1111 *  ( ستاره 1111 ستاره 6 مربع ) باقیمانده اعتبار بسته ها را بررسی کنند.

·        پس از بازگشت به ایران امکان ادامه استفاده از بسته های رومینگ وجود ندارد و باقی مانده حجم آنها منقضی می شود.

·        تاریخ شروع استفاده از هر بسته معادل تاریخ خرید بسته خواهد بود، بنابراین بهتر است؛ مشترکین در روز خروج از کشور نسبت به خرید بسته مورد نظر اقدام نمایند.

 

نحوه تماس با ایران در زمان فعال بودن سرویس رومینگ بین الملل

مسافرانی که در خارج از کشور تمایل به تماس با شماره های داخل ایران را دارند؛ باید توجه داشته باشند که پیش از شماره مورد نظر لازم است؛ کد 0098 ( کد ایران ) را به ابتدای شماره اضافه نمایند. مثلا:

·        تماس با شماره 09355555555 در حالت رومینگ بین الملل اینگونه خواهد بود: 00989355555555

·        تماس با شماره ثابت 55555555 با کد تهران در حالت رومینگ بین الملل اینگونه خواهد بود: 00982155555555

پیشنهاد می شود مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل قبل از سفر به عراق سیم کارت خود را حداقل صد هزار تومان شارژ نمایند تا در صورت بروز مشکل بتوانند اعتبار ریالی کافی داشته باشند. مشترکین دائمی ایرانسل نیز بهتر است؛ قبل از سفر سقف مصرف مجاز سیم کارت خود را افزایش دهند.

به نظر می رسد امسال با وجود اعلام تعرفه های تخفیفی سرویس رومینگ ایرانسل، خرید سیم کارت کشور عراق، نه تنها باعث اتلاف  وقت و انرژی خواهد شد، بلکه هزینه های ارتباطی زائران را نیز به میزان قابل توجهی بالا می برد. به همین خاطر مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند بدون نیاز به خروج ارز و خرید ریالی، تنها با فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل و خرید بسته، با استفاده از سیم کارت خود با دوستان و آشنایان خود در داخل کشور در ارتباط باشند.

 





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : دو شنبه 16 مرداد 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');