بسته های بلند مدت اینترنت در اپراتور ایرانسل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

شاید این روز ها دیگر برای مردم اینترنت یک مسئله بسیار مهم است و خیلی از مردم به خاطر همین اینترنت از خانه هایشان کسب درآمد می کنند یا حتی دور کاری انجام می دهند.این روز ها بسیاری از مردم به دنبال اینترنت های پرسرعت هستند که بتوانند به راحتی به دهکده جهانی وصل شوند. این روز ها اپراتور های سیم کارت برای این که افراد به راحتی از اینترنت استفاده کنند و حتی در زمان مسافرت مشکلی برایشان پیش نیایید بسیار تلاش می کنند. اما اپراتور های سیم کارت این روز ها بسته بلند مدت خود را حذف کردند و مردم از این اتفاق بسیار ناراحت هستند. با وجود آن که برای کاربران بهتر است که از بسته های طولانی مدت و مقرون به صرفه استفاده کنند؛ ولی در حال حاضر دیگر این امکان مانند گذشته برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری اپراتورهای همراه اول و ایرانسل وجود ندارد.

بسته های بلند مدت اینترنت در اپراتور ایرانسل

در اپراتور ایرانسل نیز مانند اپراتور همراه اول دیگر بسته های طولانی مدت و یا نامحدود ارائه نمی شود و کاربران باید از بین گزینه های موجود، بهترین و باصرفه ترین بسته بلند مدت را انتخاب نمایند. البته در حال حاضر بسته های بلند مدت ایرانسل بسته های دو ماهه و سه ماهه هستند که با حساب مالیات بر ارزش افزوده به قیمت 39،240 هزار تومان و 67،580 هزار تومان در دسترس کاربران این اپراتور قرار می گیرد.

در ادامه برای آگاهی مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل، اطلاعات مربوط به بسته های طولانی مدت ایرانسل را در جدول زیر قرار دادیم تا کاربران بتوانند به راحتی بعد از آگاهی از مشخصات بسته ها، نسبت به خرید و فعال سازی بسته مورد نظر اقدام نمایند:

بسته های طولانی مدت ایرانسل برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری

نوع بسته

مدت اعتبار

قیمت با احتساب مالیات

کد فعال سازی

7 گیگا بایت

6 صبح تا 12 ظهر

8،175 تومان

# 3 * 5 * 555 *

و شماره گیری عدد 10

10 گیگابایت

6 صبح تا 12 ظهر

9،810 تومان

# 3 * 5 * 555 *

و شماره گیری عدد 11

30 گیگابایت

2 تا 7 صبح

9،810 تومان

# 3 * 5 * 555 *

و شماره گیری عدد  9

بک گیگابایت

یک ماهه

11،445 تومان

# 3 * 5 * 555 *

و شماره گیری عدد 1

2 گیگا بایت

یک ماهه

15،2560 تومان

# 3 * 5 * 555 *

و شماره گیری عدد 2

3 گیگا بایت

یک ماهه

20،710 تومان

# 3 * 5 * 555 *

و شماره گیری عدد 3

4 گیگا بایت

یک ماهه

23،217 تومان

# 3 * 5 * 555 *

و شماره گیری عدد 4

5 گیگا بایت

یک ماهه

25،724 تومان

# 3 * 5 * 555 *

و شماره گیری عدد 5

7 گیگا بایت

یک ماهه

30،738 تومان

# 3 * 5 * 555 *

و شماره گیری 6

10 گیگابایت

دو ماهه

39،240 تومان

# 4 * 5 * 555 *

و شماره گیری عدد 1

15 گیگابایت

سه ماهه

67،580 تومان

# 4 * 5 * 555 *

و شماره گیری عدد 6

 

نگاهی کوتاه به جدول فوق نشان می دهد هر چقدر حجم بسته خریداری شده از سوی مشترک بیشتر باشد، قیمت اینترنت به صرفه تر و ارزان تر خواهد بود؛ بنابراین تنها راه مدیریت هزینه های این بخش، خرید بسته هایی با حجم بیشتر می باشد.

 

نحوه فعال سازی بسته های اینترنت ایرانسل

مشترکین سیم کارت دائمی یا اعتباری ایرانسل که تمایل دارند؛ بسته های طولانی مدت ایرانسل را خریداری و فعال نمایند می توانند از روش های زیر برای این کار استفاده نمایند:

·        استفاده از کدهای دستوری که در جدول فوق آمده است

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        مراجعه به سایت ایرانسل در بخش خرید آنلاین اینترنت همراه

نکات و شرایط مهم

·        قیمت بسته های اینترنت برای سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل یکسان می باشد.

·        بسته هایی که از طریق وب سایت خریداری می شوند؛ قابلیت تمدید خودکار ندارد.

·        بسته های 500 مگابایت و بیشتر زمانی به صورت خودکار تمدید می شوند که باقیمانده حجم بسته به 50 مگابایت رسیده و یا زمان انقضای بسته به پایان رسیده باشد. 

·        در صورت خرید بیش از یک بسته تمدید خودکار در مورد آخرین بسته خریداری شده اتفاق می افتد.

·        تاریخ شروع استفاده از هر بسته خریداری شده، معادل تاریخ خرید بسته خواهد بود. حتی اگر بیش از یک بسته خریداری شود.

·        تعرفه مصرف آزاد و بسته اینترنت همراه، برای پیام رسان های داخلی به یک سوم کاهش یافته است.

·        پیام های خرید، حجم مانده و اتمام بسته از طریق سیستم برای مشترکین ارسال می گردد.

·        مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل برای بررسی جزئیات حجم بسته می توانند به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه نمایند و یا کد دستوری # 4 * 1 * 555 *  ( ستاره 555 ستاره 1 ستاره 4 مربع ) را شماره گیری نمایند.

·        مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل توجه داشته باشند؛ برای غیر فعال سازی بسته ای که با تمدید خودکار خریداری شده است، می توانند به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه نموده و یا کد دستوری  # 9 * 5 * 555 * ( ستاره 555 ستاره 5 ستاره 9 مربع ) را از خط خود شماره گیری نمایند.

·        مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل می توانند پس از اتمام حجم بسته اینترنت ماهانه تا حجم 100 مگابایت از اینترنت مصرف آزاد ( با تعرفه 1/0 ريال به ازاء هر کیلو بایت ) استفاده کنند. پس از پایان حجم مذکور ضروریست برای دسترسی مجدد به شبکه اینترنت نسبت به خرید بسته جدید اقدام نمایند.

 

نحوه مدیریت اینترنت مصرف آزاد در اپراتور ایرانسل

مشترکین توجه داشته باشند؛ بسته های اینترنت همراه اپراتور ایرانسل دارای حجم و اعتباری زمانی مشخص هستند که وقتی به پایان برسند؛ به صورت پیش فرض مصرف اینترنت کاربر قطع نمی شود و مصرف اینترنت کاربر به صورت آزاد محاسبه می گردد که قطعا هزینه بیشتری خواهد داشت. در نتیجه برای صرفه جویی در هزینه های این بخش پیشنهاد می شود با استفاده از روش های زیر نسبت به غیر فعال سازی مصرف آزاد اینترنت اقدام نمایید:

·        شماره گیری کد دستوری # 3 * 2 * 3 555 * ( ستاره 555 ستاره 3 ستاره 2 ستاره 3 مربع )

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من یا وب اپلیکیشن ایرانسل من ( نوار پایین صفحه / سایر / پرونده / تنظیمات / طرح کنترل مصرف آزاد )

البته مشترکین می توانند در مواقع ضروری که فرصت خرید و فعال کردن بسته های اینترنت را ندارند با شماره گیری کد دستوری  # 4 * 3 * 555 * ( ستاره 555 ستاره 3 ستاره 4 مربع ) مصرف اینترنت به صورت آزاد را دوباره فعال سازند. این کار از طریق سوپر اپلیکیشن ایرانسل من نیز مقدور است. 





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : دو شنبه 26 تير 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');