چرا سیم کارت دائمی 0912 برای سرمایه گذاری مناسب می باشد؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

شاید بیشترین اثری که در دنیای امروزی می توانیم ببینیم وجود گوشی های هوشمند هستند که علاوه بر کارایی بسیار بالایی که دارند جایگزین بسیاری از وسایل شده اند.همین مسئله باعث اهمیت گوشی های هوشمند شده است. علاوه ب ان به خاطر اپ هایی که نیاز به شماره همراه دارند سیم کارت ها هم بسیار با اهمیت و مهم هستند. این روز ها در بازار سیم کارت اکثر مردم خواهان سیم کارت ها اپراتور همراه اول هستند .همراه اول که قدیمی ترین اپراتور داخل کشور است و محبوب ترین پیش شماره برای این اپراتور است.این روز سیم کارت های 0912 اپراتور همراه یکی از گزینه های سرمایه گذاری برای بعضی از افراد جامعه شده اند و بیش تر  کارشناسان هم برای سرمایه گذاری روی سیم کارت 0912 به مردم آگاهی می دهند که مردم سرمایه شان را تبدیل به سیم کارت های 0912 همراه اول کنند

با شروع سال نو به طور معمول هر سال قیمت همه کالاها در کشور افزایش می یابد، به همین خاطر افزایش قیمت سیم کارت خصوصا سیم کارت دائمی 0912 روند صعودی داشته، به طوری که به نقل از بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کد یک سیم کارت دائمی 0912 با قیمت 120 میلیارد تومان به فروش رسیده است!

قطعا شما هم مانند بسیاری از افراد با شنیدن چنین خبرهایی شوکه شده اید و از خود می پرسید؛ چگونه یک سیم کارت می تواند تا این حد با ارزش باشد؟ البته چنین قیمت های نجومی و شوکه کننده ای مربوط به شماره های خاص و منحصر بفرد همراه اول هستند که معمولا تعداد آنها به انگشتان دست هم نمی رسد؛ ولی این بدان معنی نیست که سرمایه گذاری بر روی سیم کارت دائمی 0912 صحیح و پر سود نباشد.

 

مزایای سرمایه گذاری بر روی سیم کارت دائمی 0912

از نظر کارشناسان مزایای سرمایه گذاری بر روی سیم کارت دائمی 0912 قابل مقایسه با سرمایه گذاری های معمول بر روی سکه و طلا نمی باشد و از بسیاری لحاظ با آنها متفاوت است.

به طور کلی مزایای سرمایه گذاری بر روی سیم کارت دائمی 0912 را می توان در موارد زیر خلاصه نمود:

·        پیش شماره 0912 به عنوان یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین سیم کارت های موجود در بازار، در هر زمان متقاضی زیادی دارد. به طوری که هر وقت قصد فروش داشته باشید، به راحتی می توانید آن را به پول نقد تبدیل کنید.

·        در طول سی سال ظهور سیم کارت دائمی 0912، قیمت این سیم کارت همواره روند صعودی داشته و با افزایش تورم، ارزش آن افزایش یافته است. بررسی ها نشان می دهد؛ در شرایطی که قیمت سیم کارت دائمی 0912 بنا به دلایلی مانند افزایش قیمت دلار، بالا رفته باشد، بعد از پایین آمدن قیمت ارز، قیمت سیم کارت دائمی 0912 بدون هیچ تغییری حفظ خواهد شد.

·        با توجه به این که سیم کارت دائمی 0912 از تنوع قیمت زیادی برخوردار هستند، شما می توانید تقریبا با هر بودجه ای یک سیم کارت دائمی 0912 تهیه کنید.

·        یکی از مهم ترین تفاوت های سرمایه گذاری بر روی سیم کارت دائمی 0912 نسبت به سایر سرمایه گذاری ها، امکان استفاده از آن می باشد. مثلا سکه و طلای آب شده جزء سرمایه هایی هستند که قابل استفاده نبوده و باید از آنها نگهداری کرد.

·        با توجه به این که تقریبا تمام پیش شماره های سیم کارت دائمی 0912 عرضه شدند و شماره جدیدی با این پیش شماره عرضه نمی گردد، قطعا سرمایه گذاری بر روی این سیم کارت با پیش شماره های محدود یک سرمایه گذاری پر سود خواهد بود که نه تنها ارزش ریالی بالایی دارند، بلکه شرایط فروش آن نیز به راحتی امکان پذیر است.

·        سرمایه گذاری بر روی سیم کارت دائمی 0912 ریسک نگهداری ندارد، زیرا در صورت سرقت رفتن یا گم شدن به راحتی می توانید با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، سیم کارت قبلی را سوزانده و یک خط جدید تهیه کنید.

 

قیمت های اعلامی سیم کارت دائمی 0912 در سال 1402

در هر صورت اگر تمایل دارید تا با خرید یک سیم کارت دائمی 0912 یک سرمایه گذاری پر سود را تجربه کنید؛ می توانید با بررسی شماره ها در مراکز خرید و فروش معتبر، نسبت به انتخاب شماره مناسب و اقتصادی اقدام نمایید.

به طور کلی نوسان قیمت سیم کارت دائمی 0912 در سال 1402 در بازار به شرح ذیل می باشد:

نوع کد

نوسان قیمت

کد یک

از 96 میلیون تومان تا 120 میلیارد تومان

کد دو

از 35 میلیون تومان تا 5 میلیارد تومان

کد سه

از 33 میلیون تومان تا 3 میلیارد  و 300 میلیون تومان

کد چهار

از 23 میلیون تومان تا 2 میلیارد تومان

کد پنج

از 21 میلیون تومان تا 45 میلیارد تومان

کد شش

از 17 میلیون تومان تا 1 میلیارد تومان

کد هفت

از 17 میلیون تومان تا یک میلیارد  و 500 میلیون تومان

کد هشت

از 15 میلیون تومان تا 9 میلیارد تومان

کد نه

از 10 میلیون تومان تا 344 میلیون تومان

کد صفر

از 33 میلیون تومان تا 1 میلیارد  و 200 میلیون تومان

 

علت نوسان قیمت سیم کارت دائمی 0912 چیست؟

علت نوسان قیمت و اختلاف فاحش میلیاردی در قیمت های اعلامی در جدول فوق، ارتباط مستقیم با عوامل تاثیرگذار بر قیمت سیم کارت دائمی 0912 دارد. به طور کلی سیم کارت دائمی 0912 بر اساس نوع کد، میزان کارکرد و میزان رندی شماره قیمت گذاری می شوند که در یک کد مشخص هر چه شماره رند تر و میزان کارکرد کمتر باشد، قیمت بالاتر خواهد بود.

نوسان قیمت در کدهای مختلف نیز به میزان محبوبیت هر پیش شماره بر می گردد که در سیم کارت دائمی 0912 کد یک محبوب ترین و معتبرترین پیش شماره در بازار می باشد که بسیار مورد توجه پزشکان، وکلا، مدیران و افرادی که به نوعی به دنبال کسب اعتبار هستند؛ می باشد. هر چند که همه کدهای سیم کارت دائمی 0912 معتبر و با ارزش می باشند، ولی قطعا خرید شماره های رند، پرسودتر می باشد که در یک بازه زمانی کوتاه، افزایش قیمت بیشتری را تجربه می کند.

 

از کجا سیم کارت دائمی 0912 بخرم؟

به طور کلی قیمت های اعلامی در جدول فوق، کاملا تقریبی بوده و قطعا می توان سیم کارت هایی با قیمت هایی بیشتر یا کمتر پیدا کرد که برای این کار لازم است به مراکز و وب سایت های معتبر خرید و فروش سیم کارت مانند رندباز مراجعه کنید. زیرا این مراکز به علت قابل اعتماد بودن، به عنوان یک مرجع قیمت گذاری سیم کارت شناخته می شوند و روزانه هزاران بازدید کننده دارند؛ که همین امر تعداد سیم کارت هایی که در لیست فروش قرار می گیرد را بسیار زیاد و متنوع می سازد و به خریدار این فرصت را می دهد تا با بررسی دقیق، بهترین و مناسب ترین سیم کارت مربوط به خود را خریداری نمایید.

علاوه بر این با توجه به پرسود بودن این بازار، تعداد کلاهبرداری ها و تخلفاتی که توسط سودجویان انجام می شود، بسیار زیاد است که این موضوع نیز به نوعی اهمیت خرید از یک مرکز معتبر مانند رندباز را افزایش می دهد. قیمت گذاری اصولی و حرفه ای در وب سایت رندباز به خریداران این امکان را می دهد تا به راحتی و با صرف اندکی وقت، یک سیم کارت دائمی 0912 با قیمت مناسب و اقتصادی تهیه نمایند.





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 7 خرداد 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');