چگونه پرینت تماس ها و پیامک های خود را بگیریم؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

شاید پیشرفت تکنولوژی و علم این روز ها دنیا را متحیر خود کرده است و هر روز چیز های جدیدی بیرون می آید. تکنولوژی این روز ها باعث شده که گوشی های هوشمند بیایند و دنیا را با اینترنت به هم دیگر وصل کند.این روز ها برای بعضی از افراد جامعه مشکلاتی به وجود می آید که هر از گاهی مشکلات بزرگی را به وجود می آورد و هر از گاهی هم انواع جرم ها و یا مزاحمت هایی رخ می دهد که افراد مجبور می شوند که پرینت تماس ها یا پیامک های خود را بگیرند. اما باید به این توجه داشته باشیم که سیم کارت حتما به نام خود فرد باشد تا بتوانند که پرینت تماس و پیامک ها را بگیرند. این کار برای همه کسانی که سیم کارت دائمی و اعتباری را دارند فرقی نمی دارند .در هر صورت اگر بنا به هر دلیلی تمایل به دریافت ریز مکالمات یا پیامک های خود یا دیگران را دارید؛ تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید:

نحوه دریافت پرینت پیامک

گاهی شرایطی پیش می آید که شما برای پیگیری شخصی یا اتفاقاتی مانند تهدید یا باج گیری نیاز دارید تا پرینت پیامک های ارسالی و دریافتی خود را ارائه کنید تا این امر را ثابت نمایید.

 حال اگر بنا به دلایل شخصی یا حتی اداری مجبورید که پرینت پیامک های تلفن همراهتان را داشته باشید؛ می توانید از روش های زیر استفاده نمایید:

 

روش اول: مراجعه حضوری به اپراتورها با اخذ اجازه قانونی

با توجه به این که بر اساس قانون، اپراتورها اجازه پرینت پیامک ها را ندارند؛ اگر می خواهید به این کار اقدام نمایید؛ باید ابتدا از لحاظ قانونی اقدام کرده باشید.

برای این کار می توانید درخواست خود را با بیان دلایل کافی در اپراتور مربوطه ثبت نموده و سپس به دادگاه قضایی مراجعه نمایید. ( اگر مشترک سیم کارت دائمی همراه اول یا سیم کارت اعتباری همراه اول هستید؛ از خط سیم کارت خود با شماره 9990 تماس بگیرید و اگر مشترک سیم کارت دائمی ایرانسل یا سیم کارت اعتباری ایرانسل هستید؛ با سیم کارت ایرانسلی خود با شماره 700 تماس بگیرید. )

سعی کنید دلایل موجهی برای درخواست خود مطرح کنید تا قاضی درخواست شما را تائید نموده و دستورات لازم را صادر نماید، زیرا در صورت رد درخواست امکان ثبت مجدد آن وجود ندارد.

 

روش دوم: از طریق پنل های اس ام اس

صاحبین پنل های اس ام اس می توانند در صورت تمایل برای دریافت لیست و پرینت پیامک های ارسالی خود از طریق پنل مدیریتی سامانه پیامکی اقدام نمایند.

 

نحوه دریافت پرینت تماس ها

در گذشته افراد مجبور بودند؛ حتی به دلیل بالا بودن مبلغ قبض تلفن و دریافت ریز مکالمات به دفاتر مخابراتی مراجعه نمایند؛ ولی امروزه این کار نسبت به گذشته با سرعت و آسانی بیشتری صورت می پذیرد.

در حال حاضر مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همه اپراتورها برای دریافت پرینت تماس های خود می توانند از روش های زیر استفاده نمایند:

 

روش اول: مراجعه به اپلیکیشن های معرفی شده از سوی اپراتورها

امروزه دریافت پرینت تماس ها چه به دلایل شخصی چه برای انجام کارهای قانونی و اداری، بسیار راحت تر نسبت به گذشته می باشد و لازم نیست برای دریافت آن ساعت ها وقت و هزینه صرف کنید.

برای این کار کلیه مشترکین می توانند با مراجعه به سایت ها و اپلیکیشن اپراتور مربوطه خود، پرینت تماس های خود را به راحتی دریافت نمایند. به این طریق که با مراجعه به سایت های مربوطه در بخش "دریافت خلاصه تماس ها در بازه های زمانی مشخص"  به راحتی به ریز مکالمات خود دسترسی داشته باشید.

 

روش دوم: مراجعه حضوری به مراکز خدماتی اپراتورها

اگر از آن دست افرادی هستید که کار با اپلیکیشن ها را به خوبی بلد نیستید؛ می توانید با در دست داشتن مدارک هویتی معتبر به مراکز خدماتی اپراتور سیم کارت خود مراجعه نموده و بعد از تشخیص هویت توسط متصدی، پرینت تماس های خود را دریافت نمایید.

برای تشخیص هویت، متصدی مربوطه ابتدا افزونه digits را نصب می کند که در صورت تائید هویت شما، نسبت به پرینت تماس ها اقدام می نماید. البته توجه داشته باشید که برای دریافت پرینت تماس ها به صورت حضوری، تنها باید مالک خط حضور داشته باشد و این اطلاعات به مالک اصلی خط داده می شود نه دارنده سیم کارت.

 

آیا امکان کپی تماس ها و پیامک های شخص دیگر وجود دارد؟

برخی از افراد تصور می کنند که در صوررت نیاز می توانند به تماس ها و پیامک های همسر، فرزندان و یا والدینشان دسترسی داشته باشند که این امر غیر ممکن است.

درست است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی تقریبا همه تماس ها و پیامک های ارسالی افراد قابل بازیابی می باشد؛ ولی بر اساس قانون این اطلاعات و جزئیات مربوط به آنها تنها به مالک سیم کارت داده خواهد شد و افراد دیگر امکان دریافت این اطلاعات را بدون حضور مالک اصلی سیم کارت نخواهند داشت. البته با توجه به قانون حفظ حریم شخصی، اطلاعاتی که در اختیار مالک قرار می گیرد؛ شامل: زمان دقیق تماس یا پیامک و شماره تلفن مخاطب می باشد و متن پیامک ها در اختیار مالک قرار نمی گیرد.

شایان ذکر است؛ امکان دریافت پرینت تلفن شخص دیگر در دو صورت بدون حضور مالک سیم کارت، وجود دارد:

1.      در صورتی که فرد مالک، فوت کرده باشد.

2.      در صورتی خود مالک، متهم باشد.

البته در موارد فوق هم تبصره های قانونی بسیاری وجود دارد که مراحل دریافت پرینت را سخت می سازد.

 





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');