بسته های اختصاصی اینترنت بر اساس الگوی مصرف مشترک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

در زمان های قدیم اگر  می گفتن بعدها دیگر لازم به تلگراف نیست و دنیا به سمتی می رود که بسیار راحت آدم ها خنده می کردند ولی این روز ها با وجود گوشی های هوشمندی که در دست مردم جهان است و جایگزین بسیاری از وسایل شده است .این روز ها اینترنت نقش پررنگی را در جامعه دارد و همین  مسئله باعث شده که بسیاری از کار های روزمره جامعه با اینترنت گره بخورد و مردم بیش تر کارشان را با اینترنت انجام میدهند. این روز ها اپراتور های سیم کار  برای کسانی که سیم کارت ها اعتباری و دائمی دارند بسته های اینترنت است.استقبالی که از این بسته های می شود به قدری بوده است که سرویس های جداگانه برای برای اینترنت ها جداگانه طراحی شده است و هر کسی می تواند با توجه به نیاز های خود از بسته های مختلف اینترنت استفاده کند و هر اپراتور تحت عنوان خاصی ارائه میدهد

بسته های پیشنهادی همراه اول

اپراتور همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور فعال در کشور با بهره گیری از هوش مصنوعی و بر اساس الگوی مصرف مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود به آنها بسته های اینترنت، مکالمه و پیامک ویژه ای را پیشنهاد می دهد؛ که از لحاظ اقتصادی نیز ارزان تر از بسته های موجود در وب سایت می باشد.

 

1.     بسته اینترنت همراهی همراه اول

در طرح اینترنت همراهی، برای هر مشترک سیم کارت دائمی همراه اول و یا سیم کارت اعتباری همراه اول یک بسته پیشنهادی متناسب با الگوی مصرف او پیشنهاد می گردد که کاملا مختص او بوده و تا 40% می تواند هزینه های ارتباطی مشترکین را کاهش دهد.

بسته اینترنت همراهی همراه اول شامل حال تمام مشترکین عادی ( کاربرن سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول ) به جز مشترکین انارستانی می گردد. البته مشترکینی که به همراه اول ترابرد داشته اند نیز می توانند، در صورت تمایل از این بسته های پیشنهادی استفاده نمایند.

 

نحوه فعال سازی اینترنت همراهی

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول که تمایل دارند از این پیشنهاد خاص و منحصر بفرد استفاده کنند و بسته اختصاصی خود را داشته باشند، باید مراحل ذیل را طی کنند:

·        ابتدا کد دستوری # 211 * 1000 * ( ستاره 1000 ستاره 211 مربع ) را شماره گیری نمایند.

·        بسته یا بسته های پیشنهادی طرح همراهی مختص به خود را مشاهده نموده و شماره بسته پیشنهادی خود را انتخاب کنند تا بسته برای آنها فعال گردد. ( در صورت داشتن بسته فعلی، این بسته رزرو خواهد شد )

 

نکات و شرایط مهم:

·        بسته اینترنت همراهی محدودیت مصرف در ماه نداشته و مشترک می تواند در صورت پایان یافتن حجم بسته، بسته جدید را در همان ماه خریداری و فعال سازی نماید.

·        بسته اینترنت همراهی قابلیت رزرو داشته و در صورتی که مشترک بسته فعال داشته باشد؛ می تواند از بسته اینترنت همراهی پس از پایان بسته فعلی خود استفاده نماید.

·        بسته پیشنهادی اینترنت همراهی با توجه به الگوی مصرف مشترک هر بار تغییر کرده و به روز می شوند.

·        مشترکینی که به شبکه همراه اول ترابرد کرده اند؛ نیز می توانند از بسته اینترنت همراهی استفاده نمایند.

 

درگاه های ارتباطی:

درگاه های ارتباطی مورد نیاز مشترکین برای استفاده از طرح اینترنت همراهی به شرح ذیل می باشد:

سرویس

روش اول

روش دوم

فعال سازی

# 211 * 1000 *

# 62 * 100 *

استعلام

# 210 * 1000 *

# 10 * 100 *

راهنما

# 9 * 1000 *

# 9 * 100 *

 

2.     بسته مکالمه همراهی همراه اول

مشترکین همراه اول که علاقمند به مکالمه تلفنی هستند؛ می توانند در طرح مکالمه همراهی برای گفتگوهای درون شبکه ( همراه اول و ثابت ) از این بسته استفاده کرده و بسته به الگوی مصرف خود، بسته های مکالمه مقرون به صرفه و ارزان دریافت کنند. مشترکین توجه داشته باشند؛ در صورت استفاده از این طرح، تعرفه مکالمه با مشترکین دیگر اپراتورها با نرخ عادی محاسبه می شود.

این بسته های پیشنهادی که توسط هوش مصنوعی ارائه می گردد تا 90% ارزانتر از بسته های عادی بوده و کمک می کند تا مشترکین به راحتی هزینه های مکالمه خود را کاهش دهند. البته بسته های مکالمه قابلیت رزرو نداشته و صرفا زمانی که مشترک بسته فعال نداشته باشد، می تواند از آن استفاده نماید.

 

نحوه فعال سازی

برای فعال سازی بسته مکالمه همراهی، مشترکین باید مراحل زیر را طی کنند:

·        ابتدا کد دستوری  # 11 * 1000 * ( ستاره 1000 ستاره 11 مربع ) را شماره گیری کنند.

·        سپس از بین بسته یا بسته های پیشنهادی شماره بسته را انتخاب نموده و بسته را فعال نمایند.

 

درگاه ارتباطی:

درگاه های ارتباطی مورد نیاز مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول برای شرکت در طرح مکالمه همراهی به شرح ذیل می باشد:

سرویس

کد دستوری

فعال سازی

# 11 * 1000 *

استعلام

# 10 * 1000 *

راهنما

# 9 * 1000 *

 

3.     پیامک همراهی همراه اول

این طرح که کاملا مشابه طرح های اینترنت همراهی و مکالمه همراهی می باشد، به هر یک از مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول با توجه به الگوی مصرف خود بسته ای مقرون به صرفه پیشنهاد می گردد که مختص به آنهاست.

برای فعال سازی این سرویس لازم است؛ مشترک کد دستوری  # 41 * 1000 * ( ستاره 1000 ستاره 41 مربع ) را شماره گیری نموده و بعد از مشاهده بسته، شماره مورد نظر را انتخاب نماید.

نکات مهم:

·        تنها مشترکینی می توانند از بسته های پیشنهادی پیامک همراهی استفاده کنند که حداقل 12 ماه از تاریخ فعال سازی سیم کارت آنها گذشته باشد.

·        هر مشترک در هر ماه حداکثر می تواند سه بسته پیامک همراهی را فعال کند.

·        بسته پیامک همراهی رزرو خودکار ندارد.

 

درگاه ارتباطی:

درگاه های ارتباطی مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول که تمایل دارند از این طرح استفاده کنند؛ به شرح ذیل است:

سرویس پیامک همراهی

کد دستوری

مشاهده و فعال سازی

# 41 * 1000 *

استعلام وضعیت

# 40 * 1000 *

راهنما

# 9 * 1000 *

 

بسته دست دوز اپراتور رایتل

بسته پیشنهادی اپراتور رایتل برای کاربرانی که تمایل دارند بسته ای مطابق نیاز خود داشته باشند، بسته دست دوز می باشد؛ که متناسب با الگوی مصرف مشترکین طراحی می گردد. بر اساس این طرح نیازهای ارتباطی مشترکین بررسی شده و با توجه به میزان استفاده مشترک از بسته اینترنت همراه و مکالمه یک بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه به کاربر پیشنهاد می گردد.

با توجه به این که قیمت بسته اینترنت و مکالمه در پیشنهادهای دست دوز رایتل، همواره کمتر از سایر بسته ها و طرح پیشنهادی این اپراتور می باشد، بنابراین توصیه می شود؛ مشترکین سیم کارت های این اپراتور از این سرویس خاص و مقرون به صرفه استفاده نموده و هزینه های ارتباطی خود را کاهش دهند.

 

نحوه فعال سازی سرویس دست دوز

مشترکین رایتل می توانند هر هفته بسته دست دوز را به عنوان یک بسته مقرون به صرفه با روش های زیر فعال سازند:

·        مراجعه به اپلیکیشن رایتل من

·        شماره گیری کد دستوری  # 222 * ( ستاره 222 مربع )

 

بسته اختصاصی ایرانسل

مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل نیز می توانند با مراجعه به وب سایت ایرانسل، بخش خرید بسته، گزینه بسته اختصاصی را انتخاب نموده و بسته ویژه ایرانسلی خود را که مطابق الگوی مصرف آنها می باشد؛ مشاهده نموده و در صورت تمایل فعال نمایند.

 





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 30 ارديبهشت 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');