چگونه با گوشی آیفون به اینترنت خط همراه اول، ایرانسل و ..... وصل شویم؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

این روزها دیگر کسی نیست که گوشی هوشمند نداشته باشد گوشی هایی که در این روزگار بسیار کارآمد هستند. این روز ها در جامعه اکثریت مردم جامعه خواهان داشتن گوشی های آیفون هستند . شاید همین گوشی های آیفون برند اپل بود که بازار گوشی های هوشمند را تغییر داد و باعث شد که گوشی های هوشمند جدید تر و با امکانات بیش تر به جهان معرفی شوند. گوشی های آیفون که این روز ها بسیار جلوه خاصی دارد و باعث شده است که بسیاری از مردم خواهان گوشی از این برند باشند. سیستم عامل خاص این گوشی هم به زیبایی ها ش افزوده اما از طرفی همین سیستم عامل هر از گاهی برا کسانی که این گوشی ها را دارند مشکل ایجاد کرده است و آن هم این است که مشکل وصل نشدن اینترنت خط های سیم کارت های داخل کشور می باشد که باعث اذیت شدن مردم می شوند

اگر هنگام وصل شدن گوشی آیفون خود به اینترنت، پیغام " Could not activate Cellular Data Network" را دریافت می کنید؛ روش هایی برای حل مشکل وصل نشدن گوشی های آیفون به اینترنت خط همراه اول، ایرانسل و ...  وجود دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

 

روش اول: فعال سازی داده گوشی

اولین و مهم ترین گام برای حل مشکل وصل نشدن گوشی های آیفون به اینترنت خط همراه اول، ایرانسل و ... ، اطمینان از روشن بودن داده در گوشی آیفون است که برای فعال سازی آن باید مراحل ذیل را طی کنید:

·        در بخش تنظیمات یا  Settings  گوشی آیفون خود، گزینه Cellular Data  را انتخاب کنید.

·        در صفحه ای که برایتان باز می شود، وضعیت Cellular Data را به حالت  ON  تغییر دهید.

·        در صفحه  Cellular Data  برای تمام برنامه های ضروری، داده گوشی را روشن کنید.

·        بعد از انجام همه مراحل ذکر شده، دوباره سعی کنید تا به اینترنت وصل شوید.

کاربران گوشی هوشمند آیفون توجه داشته باشند که بهتر است؛ برای صرفه جویی در مصرف داده، اتصال داده را برای برنامه های غیر ضروری و یا برنامه هایی که از آنها استفاده نمی کنند؛ غیر فعال کنند.

 

روش دوم: آپدیت تنظیمات شبکه هنگام روشن نشدن داده تلفن همراه

گاهی وقتها امکان دارد که گوشی آیفون شما آپدیتی را منتشر کرده باشد و با آن مشکلات اتصال اینترنت را حل کند. انجام مراحل زیر می تواند به شما برای آپدیت کمک کند:

·        ابتدا در قسمت تنظیمات یا  Settings گوشی آیفون خود روی گزینه General  ضربه زده و گزینه  About  را انتخاب کنید.

·        در صفحه ای که برایتان باز می شود؛ امکان وجود آپدیت برای شبکه تان را بررسی کنید و در صورت وجود این امکان،بروز رسانی را انجام دهید.

 

روش سوم: ریست کردن تنظیمات شبکه

یک از روش های موثر برای برطرف نمودن مشکل وصل نشدن گوشی های آیفون به اینترنت خط همراه اول، ایرانسل و ... ریست کردن تنظیمات شبکه می باشد که به روش ذیل انجام می شود:

·        در بخش تنظیمات یا  Settings  گوشی هوشمند خود به قسمت  General  رفته و گزینه Reset را انتخاب کنید.

·        در صفحه ای که برایتان به نمایش درخواهد آمد؛ گزینه  Reset Network Setting را انتخاب کنید.

·        در این مرحله دوباره به صفحه  General بازگشته و در قسمت پایین صفحه گزینه Shut Down را انتخاب کنید.

·        10 ثانیه صبر کنید و گوشی آیفون خود را با فشردن دکمه Power  دوباره روشن کنید.

 

روش چهارم: پر کردن اطلاعات APN

پر کردن اطلاعات  APN به عنوان یک روش کاربردی کمک بسیار زیادی به حل شدن مشکل وصل نشدن گوشی های آیفون به اینترنت خط همراه اول، ایرانسل و ... می کند. بنابراین کاربران گوشی های هوشمند آیفون باید مراحل زیر را انجام دهند:

·        در بخش تنظیمات یا Settings گوشی هوشمند خود به قسمت Cellular رفته و گزینهCellular Data Option را انتخاب کنید.

·        در صفحه ای که باز می شود؛ بر روی گزینه Cellular Data Network  ضربه بزنید.

·        در صفحه Cellular Data Network بر روی گزینه Reset Setting کلیک کنید.

 

روش پنجم: پاک کردن پروفایل  VPNها

در شرایط کنونی جامعه، استفاده از  vpn برای دسترسی به بسیاری از اپ ها و شبکه های اجتماعی ضروری است. اگر از وی پی ان تلفن همراه خود استفاده می کنید و مشکل وصل نشدن گوشی های آیفون به اینترنت خط همراه اول، ایرانسل و...  را دارید؛ با استفاده از روش زیر می توانید مشکل را حل کنید:

·        در بخش تنظیمات یا  Settings  گوشی هوشمند خود به قسمت  General  رفته و گزینه  VPN  را انتخاب کنید.

·        در صفحه  VPN بر روی  Profiles ضربه زده و تمام موارد موجود در این قسمت لیست را پاک کنید.

·        گوشی آیفون خود را خاموش کرده و بعد از 10 ثانیه دو بار گوشی را ری استارت کنید.

 

روش ششم: ریست فکتوری کردن گوشی آیفون

اگر تمای روش های فوق را اجرا کردید؛ اما هنوز مشکل وصل نشدن گوشی های آیفون به اینترنت خط همراه اول، ایرانسل و ... هم چنان حل نشده باقی مانده، ریست فکتوری کردن گوشی آیفون می تواند به عنوان یک گزینه کمک کننده باشد. تنها نکته مهم در هنگام ریست کردن این است که قبل از انجام ریست فکتوری از اطلاعات موجود در گوشی هوشمند خود بک آپ بگیرید؛ زیرا در هنگام ریست فکتوری تمام اطلاعات و داده های گوشی شما پاک شده و تنظیمات گوشی هوشمند به حالت اولیه در روز راه اندازی گوشی بر می گردد.

از آنجا که تمامی اطلاعات موجود در گوشی اعم از فیلم ها و تصاویر، نرم افزار های مختلف، تنظیمات شخصی سازی شده و مهم تر از همه پسوردهای مختلفی که بر روی گوشی خود ذخیره شده اند؛ از بین خواهند رفت؛ ایجاد فایل بک آپ به روز، از نکات بسیار مهم قبل از ریست فکتوری گوشی هوشمند می باشد. نکته حایز اهمیت دیگر در ریست فکتوری، دسترسی داشتن به اپل آیدی و پسورد آن می باشد که در هنگام راه اندازی مجدد گوشی و بارگذاری دوباره فایل های بک آپ به آن نیاز خواهید داشت.

اگر از آن دسته افرادی هستید که از کارت های اپل آیدی استفاده می کنید و در ساختن اپل آیدی از شماره های مجازی و اطلاعات عمومی استفاده کرده اید؛ در ریست فکتوری محتاطانه عمل کنید و قبل از اطمینان کامل از دسترسی به اطلاعات اپل ایدی و عدم مسدود بودن آن اقدام به این کار نکنید. 





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 23 ارديبهشت 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');