فروش فوری سیم کارت خود را به رندباز بسپارید؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

از زمان گذشته تا به امروز زمان زیادی میگذرد خرید و فروش هم به زمانه خود عوض می شود.این روز ها خرید و فروش برای مردم هم دچار چالش کرده است.این روز ها خرید فروش انلاین به واسطه پیشرفت تکنولوژی زیاد شده است و افراد جامعه باید برای خرید از کسب کار های انلاین مطمئن شوند و از جاهای معتبر خریداری کنند.این روز ها به  همین واسطه خرید و فروش سیم کارت هم به صورت آنلاین انجام می شود.اگر در زمان خرید و فروش سیم کارت بی دقتی انجام دهیم برای ما ضرر هایی به همراه داشته باشد.برای همین خرید و فروش از جاهایی که بسیار معتبر است می تواند به افراد جامعه یک آرامش خاصی دهند که حتی اگر در فرایند خرید دچار مشکل شده اند می توان با یک پیگیری بسیار ساده بتوان آن مشکل را حل کرد و تا افراد با خیال راحت کارشان را انجام دهند

رندباز به عنوان معتبرترین پلتفرم تخصصی خرید و فروش سیم کارت به صورت آنلاین که این امکان را به فروشندگان حرفه ای و عادی سیم کارت می دهد تا در خانه یا محل کار خود به راحتی و در کسری از زمان از قیمت سیم کارت خود مطلع شده و در صورت تمایل نسبت به فروش آن اقدام نمایند.

 

البته این پلتفرم تخصصی مزایای فراوانی دارد که شاخص ترین آنها به شرح ذیل می باشد:

·        پلتفرمی تخصصی با کاربری ساده

شاید قرار دادن این دو گزینه در کنار هم کمی غیر ممکن به نظر برسد؛ ولی رندباز وب سایتی است که علاوه بر برخورداری از امکانات فراوان و منحصر بفرد، به راحتی قابل استفاده می باشد. بنابراین حتی اگر برای اولین بار می خواهید از این وب سایت استفاده کنید، نگران نباشید؛ زیرا به راحتی و بدون هیچ آموزشی می توانید از بخش های مختلف سایت بهره مند گردید.

 

·        بازدید بالای روزانه

در رندباز همه افراد اعم از فروشندگان حرفه ای سیم کارت و افراد عادی می توانند با ثبت آگهی فروش سیم کارت، آن را در معرض دید هزاران خریدار و بازدیدکننده سایت قرار دهند. اعتبار و جایگاه فوق العاده این پلتفرم باعث شده که رندباز روزانه هزاران بازدید کننده داشته باشد که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا سیم کارت خود را به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی کنید.

 

.        عدم محدودیت در عرضه سیم کارت

در رندباز محدودیتی برای عرضه سیم کارت وجود ندارد و شما به عنوان فروشنده می توانید؛ در صورت تمایل چندین سیم کارت را آگهی کنید. علاوه بر این در رندباز قابلیت فروش انواع سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا و .... وجود داشته که افراد می توانند در صورت تمایل از آن بهره مند گردند.

 

.        امکان فروش فوری سیم کارت

در رندیاز برای افرادی که نیاز به پول داشته و قصد فروش فوری سیم کارت خود را دارند؛ امکانی فراهم شده تا با ثبت آگهی خود در بخش فروش فوری سیم کارت، آن را سریعتر از زمان ممکن بفروشید. در این بخش، بعد از ثبت آگهی بلافاصله آگهی شما برای تعدادی از فروشندگان حرفه ای و متخصص بازار خرید و فروش سیم کارت فرستاده می شود. به همین خاطر سیم کارت های آگهی شده در این قسمت، معمولا بسیار سریعتر و بدون اتلاف وقت به فروش می رسند.

 

.        لذت خرید

مطمئنا صرفه جویی در وقت و هزینه تنها مزیت رندباز نبوده و این پلتفرم فرصتی است که در یک فضای امن و راحت مانند خانه، به آسانی با هر کسی که تمایل دارید؛ مشورت کنید و در نهایت با اطمینان بهترین سیم کارت مخصوص به خود را خریداری کنید.

 

.        استعلام قیمت

اگر قصد خرید یا فروش سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول، ایرانسل و... را داشته باشید، باید در گام نخست با مقایسه قیمت ها، بتوانید بفهمید بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید؛ کافی است یا نه؟

قطعا در حالت عادی برای مقایسه قیمت ها نیاز به رفت و آمد های چندین باره به دفاتر پیشخوان دولت، فروشگاهها و یا مراکز خرید و فروش سیم کارت دارید تا هم سیم کارت مناسب خود را پیدا کنید و هم از منصفانه بودن قیمت مطمئن شوید که این کار نیازمند صرف وقت و هزینه نسبتا زیاد می باشد. ولی در رندباز افراد به راحتی می توانید تنها با چند کلیک ساده، لیست سیم کارت های یک پیش شماره یا یک اپراتور را مشاهده نموده و با مقایسه قیمت ها بهترین سیم کارت را با توجه به بودجه خود پیدا کنند.

البته برای قیمت گذاری سیم کارت خود نیز می توانید از امکانات رندباز استفاده نموده و آن را با قیمتی مناسب برای فروش آگهی کنید. زیرا رندباز در طول سالها فعالیت مستمر و مفید خود توانسته اعتبار ویژه ای در بین حرفه ای های این حوزه کسب کند.

 

مرجع قیمت گذاری در بازار سیم کارت ایران

رندباز با بیش از هزار فروشگاه و 5000 سیم کارت نه تنها از بیشترین تنوع در بازار سیم کارت کشور برخوردار است؛ بلکه بازدید روزانه دهها هزار نفر از این سایت، این پلتفرم را به یک مرجع تخصصی قیمت گذاری در بین حرفه ای ها تبدیل کرده است و قیمت های اعلامی از سوی آن دقیق و قابل استناد می باشد.

استعلام قیمت سیم کارت به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های افراد، در پلتفرم رندباز بسیار سریع و آسان صورت می پذیرد. قطعا اگر از قیمت سیم کارت خود مطلع نباشید، نمی توانید خریدار خوبی برای آن پیدا کنید و از فروش خود لذت ببرید. به همین خاطر لازم است؛ با مراجعه به این پلتفرم ابتدا از قیمت سیم کارت خود مطلع شوید و سپس نسبت به فروش آن اقدام نمایید.

 

عوامل موثر بر قیمت سیم کارت

البته در بازار سیم کارت ایران عوامل زیادی بر تعیین قیمت نهایی سیم کارت موثرند، البته میزان تاثیر گذاری این فاکتورها با هم برابر نبوده و هر کدام تا حد مشخصی می توانند قیمت یک سیم کارت را دچار نوسان سازند. فاکتورهایی مانند:

 

نوع اپراتور:

از میان سیم کارت های موجود در بازار، سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول در جایگاه نخست پرطرفدارترین سیم کارت ها قرار می گیرند. جایگاه دوم متعلق به ایرانسل و اپراتور رایتل در جایگاه سوم قرار می گیرد.

 

میزان کارکرد:

به طور کلی سیم کارت های صفر در بازار قیمت بالاتری نسبت به سیم کارت های کارکرده دارند. البته گاهی وقتها دیده می شود در بخش ویژگی های یک سیم کارت، از عنوان کم کارکرد یا در حد صفر استفاده می شود که این عنوان برای سیم کارت هایی می باشد که برای مدت زمان طولانی خاموش بوده و زنگ خور زیادی ندارند.

علاوه بر این هر چند وقت یکبار از سوی مخابرات سیم کارت هایی که سلب امتیاز شده اند نیز تحت عنوان سیم کارت سلبی عرضه می شوند که کم کارکرد هستند، ولی سیم کارت صفر محسوب نمی شوند. زیرا در تعریف به سیم کارتی صفر مخابراتی گفته می شود که تاکنون در گوشی قرار داده نشده و از آن هیچ استفاده ای نشده باشد. البته سیم کارت های کم کارکرد از سیم کارت های کارکرده قیمت بالاتری دارند؛ ولی قیمت سیم کارت صفر تقریبا 20% درصد گران تر می باشد.

 

نوع سیم کارت:

دائمی یا اعتباری بودن سیم کارت یک فاکتور مهم در تعیین قیمت سیم کارت است. زیرا جایگاه و اعتبار این دو نوع سیم کارت کاملا با هم فرق دارد. به طور کلی سیم کارت های دائمی همه اپراتورها گران تر از سیم کارت های اعتباری همان اپراتور می باشد.

 

میزان رندی شماره:

این فاکتور به عنوان تاثیرگذارترین بخش بر قیمت سیم کارت می تواند قیمت یک سیم کارت را تا میلیاردها تومان جابجا نماید. سیم کارت های لوکسی که در بازار با قیمت یک خانه یا ماشین برابری می کنند، تنها به این خاطر قیمت بالایی دارند که شماره ای رند و سلیس دارند.

بر اساس تعریف، هر چه تکرار یک عدد در شماره ای بیشتر باشد، شماره رند تر و گران تر خواهد بود. ولی همه چیز به همین آسانی است و تعیین رندی یک شماره، مقوله ای سخت و پیچیده است. تقسیم بندی رندی شماره ها به رند پله ای، آینه ای، هزاری، میلیونی، گفتاری، تاریخ تولد، و .... نشان می دهد که این قصه سر دراز دارد و اگر به زیر و بم آن آشنا نباشید؛ به راحتی می توانید فریب بخورید.

 

نوع پیش شماره:

در بین سیم کارت های دائمی همه اپراتورها، پیش شماره های قدیمی گران تر و محبوب تر هستند. مثلا در اپراتور همراه اول گران ترین و محبوب ترین شماره، مربوط به سیم کارت دائمی 0912 می باشد. در این پیش شماره نیز هر چه کد سیم کارت پایین تر باشد و بعد از پیش شماره 0912 عدد 1 یا 2 قرار گیرد؛ قیمت سیم کارت گران تر می شود.

البته با توجه به این که سیم کارت دائمی 0912 به عنوان یک کالای سرمایه ای در بازار محسوب می شود، قیمت گذاری بر آن کار بسیار ظریف و سختی می باشد. مثلا اگر سیم کارت 0912 متعلق به تهران باشد؛ قطعا گران تر از سیم کارت های شهرستان می باشد. از آنجا که در روزهای نخست عرضه سیم کارت در ایران، همراه اول سیم کارت 0912 را برای استان های البرز، زنجان، قم، قزوین، سمنان و تهران در نظر گرفته بود، این پیش شماره متعلق به این استان ها می باشد. بنابراین اگر می خواهید بدانید سیم کارتتان متعلق به تهران می باشد یا نه؟ باید به شماره پرونده سیم کارت مراجعه کنید.

 

برای قیمت گذاری سیم کارت چه باید کرد؟

قطعا همه می دانیم که قیمت گذاری سیم کارت، یک کار تخصصی و مهم می باشد که نیازمند شناخت بازار، نوسانات قیمت و میزان عرضه و تقاضا می باشد. این حساسیت در زمان قیمت گذاری بر روی سیم کارت های با ارزش 0912 بسیار بیشتر نیز خواهد شد. بنابراین توصیه می شود؛ حتی اگر فکر می کنید قیمت سیم کارت خود را می دانید، باز هم از مراجعه به این رندباز و استعلام قیمت غافل نشوید.

البته شاید شما یک قیمت نسبی از سیم کارتتان داشته باشید و با مقایسه قیمت ها بتوانید قیمت آن را حدس بزنید. ولی این کار اصلا توصیه نمی شود. زیرا از یک طرف قیمت گذاری در رندباز بر اساس پارامترهای موثر بر قیمت سیم کارت انجام می شود و از طرف دیگر قیمت اعلامی در رندباز کاملا کارشناسانه و به روز بوده و بدور از هرگونه حدس و گمان است.





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : سه شنبه 19 ارديبهشت 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');