هدیه دوشنبه سوری برای همراه اولی ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همراه اول که در این سالها همیشه تلاش کرده است که با دادن خدمات خوب به دارندگان سیم کارت ها اعتباری و دائمی همراه اول بتواند که باعث خشنودی ان ها شود. از همین رو در جدید ترین طرحی که اجرا گذاشته است دارندگان سیم کارت های همراه اول  میتوانند از طرح دوشنبه سوری همراه اول استفاده کنند.این طرح که یکی از طرح های هیجان انگیز همراه اول در سال جدید است و انهایی که سیم کارت های همراه اول را دارند می توانند که از این طرح بهره مند شوند . همراه اول در تلاش است که بتواند با دادن این طرح های بسیار جذاب رضایتمندی را در بین مشتریان خود بالا ببرد . همراه اول که با سابقه ترین اپراتور در کشور است در تلاش  که از این نوع طرح ها بسیار زیاد قرار دهد تا هر کسی علاقه به استفاده از طرح های همراه اول را دارد بتواند از انها به خوبی استفاده کند

طرح دوشنبه سوری چیست؟

طرح دوشنبه سوری همراه اول ویژه روزهای دوشنبه آخر هر ماه سرویسی است که بیش از یک سال در حال اجرا می باشد، که البته استقبال گرم و بی سابقه کاربران سبب گردید تا اجرای آن همچنان ادامه داشته باشد. هدایایی که از سوی اپراتور همراه اول برای این طرح در نظر گرفته شده، متنوع و جذاب بوده و مشترکین علاقمند می توانند در دوشنبه پایانی هر ماه در صورت تمایل از آن استفاده نمایند.

 

نحوه شرکت در طرح دوشنبه سوری

کلیه مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و انارستان همراه اول می توانند به صورت رایگان در این طرح شرکت کنند و از هدایایی که به صورت رندوم برای آنها در نظر گرفته می شود، لذت ببرند.

برای شرکت در این طرح، همه مشترکین سیم کارت همراه اول که تمایل به شرکت در آن را دارند، می توانند در دوشنبه آخر هر ماه بسته هدیه طرح دوشنبه سوری خود را به روش های ذیل فعال نمایند:

·        شماره گیری کد دستوری # 641 * 100 *  ( ستاره 100 ستاره 641 مربع ) 

·        مراجعه به اپلیکیشن جدید همراه من

مشترکین توجه داشته باشند؛ بعد از شماره گیری کد دستوری # 641 * 100 * پیامی با این عنوان " درخواست شما ثبت گردید، نتیجه از طریق پیامک برایتان ارسال می گردد؛ " دریافت خواهید کرد. سپس از سوی اپراتور همراه اول در پیامکی دیگر نوع هدیه و مدت زمان اعتبار آن برایتان ارسال می گردد که لازم است؛ در زمان استفاده از بسته اینترنت یا هدیه مکالمه توجه کافی به این بازه زمانی اعلام شده، داشته باشید.

 

هدایای طرح دوشنبه سوری

طرح دوشنبه سوری که در دوشنبه پایانی فروردین ماه 1402 نیز اجرا می گردد، امکانی است که بر اساس آن مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و انارستان همراه اول می توانند از ساعت 8 تا 23:59 از طریق روش های اعلام شده، هدایای این طرح جذاب را فعال نمایند.

 هدایای در نظر گرفته شده برای طرح دوشنبه سوری که به صورت کاملا تصادفی به هر مشترک تعلق می گیرد؛ شامل موارد ذیل می گردد:

·        500 مگابایت تا 100 گیگابایت اینترنت همراه

·         بسته های مکالمه رایگان درون شبکه و ثابت از 10 تا 100 دقیقه

 

شرایط طرح دوشنبه سوری

·        کلیه مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و انارستان همراه اول در هر ماه فقط یک بار می توانند از این طرح استفاده نمایند.

·        امکان فعال سازی و شرکت در این طرح فقط مخصوص روزهای دوشنبه آخر هر ماه بوده و مشترکین نمی توانند در تاریخ های دیگر از آن استفاده نمایند.

·        از آنجا که هدیه دوشنبه سوری شامل طرح اینترنتی یک روزه ( 5 صبح تا 5 عصر همان روز)  به حجم 500 مگابایت تا 100 گیگابایت اینترنت و یا احتمال ارائه بسته مکالمه رایگان به جای اینترنت می باشد، میزان هدیه هر مشترک در هر ماه متفاوت بوده که به صورت کاملا تصادفی برای کاربر فعال می گردد.

·        مشترکین توجه داشته باشند مدت زمان استفاده از بسته به صورت یک روزه و از ساعت 5 صبح تا 5 عصر می باشد که در پیامک تاییدیه از سوی اپراتور همراه اول به اطلاع به مشترک اطلاع می رسد. به همین خاطر لازم است کاربر در بازه زمانی تعیین شده که می تواند برای هر مشترک متفاوت باشد، از هدیه طرح دوشنبه سوری استفاده نماید.

·        طرح دوشنبه سوری از محدودیت زمانی برخوردار بوده و مشترک باید فارغ از زمان فعال سازی و یا حجم اینترنت هدیه، طرح اینترنت هدیه دریافتی خود را تنها در بازه زمانی 5 صبح تا 17 عصر مصرف نماید. بنابراین استفاده از اینترنت همراه، خارج از این بازه زمانی به معنی استفاده از حجم اینترنت خریداری شده توسط شما به صورت بسته یا با تعرفه ی آزاد می باشد.

·        امکان فعال سازی بسته هدیه طرح دوشنبه سوری به طور همزمان با سایر بسته های اینترنت مشترک وجود دارد.

·        بسته هدیه طرح دوشنبه سوری قابلیت رزرو خودکار نداشته و بعد از پایان یافتن بازه زمانی اعلام شده به مشترک، حتی در صورت اعتبار حجمی منقضی می گردد.

 

درگاه های ارتباطی طرح دوشنبه سوری

کلیه کاربران سیم کارت دائمی، اعتباری و انارستان همراه اول می توانند اطلاعات مربوط به این طرح را از طریق شماره گیری کد دستوری # 64 * 100 *   ( ستاره 100 ستاره 64 مربع ) دریافت کنند. البته در جدول ذیل برای راحتی مشترکین، کدهای مورد نیاز کاربران ذکر شده است:

عنوان

کد

استعلام

# 0 * 64 * 100

فعال سازی

# 1 * 64 * 100

راهنما

# 9 * 64 * 100

 





:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : دو شنبه 18 ارديبهشت 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');