سیم کارت 120 میلیاردی همراه اول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

از روزی که استیو جابز فرایند گوشی های هوشمند را عوض کرد تا به امروز زمان زیادی می گذرد و خیلی گوشی های هوشمند پیشرفت کرده اند و خیلی از این گوشی ها جایگزین بسیاری از وسایل شده اند و بسیار کاربردی شده اند این وسیله هوشمند. اما این وسیله بسیار مهم باید با سیم کارت کار کند و اگر نباشد این گوشی های هوشمند به نحوی کار نمی کنند و جز وسایل بازی مورد استفاده می شود. بسیاری این روز ها به دنبال خرید سیم کارت هستند اما می خواهند که سیم کارت دائمی همراه اول را داشته باشند.این روز ها سیم کارت ها دائمی همراه اول بسیار گران هستند اما در بازار همه علاقه به خرید این سیم کارت دارند.این روز ها سیم کارت های دائمی 0912 همراه اول با قیمت های 120 میلیارد تومانی بسیار عجیب در بازار سیم کارت  خرید و فروش می شود که باعث تعجب همگی شده است

خرید سیم کارت بهتر است یا طلا و سکه؟

در شرایط اقتصادی کنونی که هر روز ارزش پول ملی کاهش می یابد و تقریبا همه کالاهای سرمایه ای روند صعودی پیدا کردند، بسیاری از افراد ترجیح می دهند؛ پول بی ارزش خود را به یک کالای سرمایه ای مانند سکه، ماشین، ارز و ... تبدیل کنند. در این بین، بعضی افراد تمایل دارند تا با خرید سیم کارت های با ارزش 0912، سرمایه خود را ذخیره کنند.

به طور کلی اگر تنها به فکر حفظ سرمایه هستید، خرید طلا یا ارز مناسب می باشد، ولی اگر می خواهید در یک بازه نسبتا کوتاه، سود فراوانی نصیبتان گردد؛ خرید سیم کارت قطعا کار هوشمندانه ای خواهد بود.

 

طلا بهتر است یا سیم کارت دائمی 0912

در ماههای اخیر، تقریبا تمام کالاهای سرمایه ای روند رو به رشد داشته اند؛ ولی نوسانات قیمت سیم کارت دائمی 0912 نشان می دهد که این کالا در بازار بسیار محبوب و پرطرفدار بوده است. به طوری که روند صعودی آنها بسیاری از افراد را ترغیب به سرمایه گذاری در این بازار نموده است.

 

دلایل سرمایه گذاری بر سیم کارت دائمی 0912 را می توان در موارد ذیل خلاصه نمود:

 

·        سرمایه گذاری مطمئن

سیم کارت مانند هر کالای سرمایه ای دیگر، تحت تاثیر نوسانات ارز قرار می گیرد و با افزایش قیمت دلار، روند صعودی به خود می گیرد. با این تفاوت که تاکنون بعد از کاهش قیمت دلار، به هیچ وجه قیمت سیم کارت دائمی 0912 به قیمت بعد برنگشته است. بنابراین در این بازار از بالا و پایین شدن های لحظه ای قیمت خبری نیست و همواره روند صعودی دارد.

 

·        سود بالا

قیمت سیم کارت دائمی 0912 در بازار عملا قاعده و قانون خاصی ندارد و معمولا سیم کارت ها بر اساس میزان تقاضا، قیمت های متفاوتی خواهند داشت. البته لازم به ذکر است که میزان کارکرد، میران رندی شماره و نوع اپراتور در تعیین قیمت نهایی سیم کارت نقش دارند. ولی آنچه در این بازار حتمی است؛ سود بالا و مطمئن در خرید و فروش های سیم کارت دائمی 0912 است.

 

·        ریسک نگهداری سیم کارت کمتر از طلا یا ارز است

قطعا همه ما می دانیم که ریسک نگهداری طلا و ارز در خانه یا محل کار بسیار زیاد می باشد. ولی در مورد سیم کارت دائمی 0912 شرایط کاملا فرق می کند. زیرا حتی در صورت دزدیده شدن گوشی نیز، مالکیت خط متعلق به شما بوده و می توانید به راحتی سیم کارت جدید تهیه کنید و از این نظر، ضرری متحمل نخواهید شد.

 

·        کاربردی بودن

با توجه به این که سیم کارت به عنوان یک وسیله ارتباطی می تواند ابزار کسب و کار شما باشد؛ سرمایه گذاری در این بخش در واقع یک تیر با دو نشان است؛ زیرا شما در عین استفاده از سیم کارت دائمی 0912 که برای شما اعتبار و جایگاه اجتماعی به همراه دارد، روز به روز سرمایه تان افزایش پیدا کرده و هر وقت که اراده کنید، می توانید به راحتی آن را بفروشید.

 

خریداران سیم کارت دائمی 0912 چه کسانی هستند؟

به طور کلی سیم کارت دائمی 0912 از معتبرترین و با ارزش ترین سیم کارت های موجود در کشور است که به طور غیر مستقیم برای مالک خود اعتبار و جایگاه اجتماعی می سازد.

در بازار املاک یا ماشین های خارجی میلیاردی، فقط به شماره هایی که با سیم کارت دائمی 0912 تماس گرفته باشند، پاسخ می دهند. زیرا از نظر آنها فردی که این پیش شماره را نداشته باشد، توانایی خرید و معامله با آنها را ندارد. به قول یکی از بازاریان بزرگ در زمینه ملک و املاک" فعالان این حوزه، فقط به کسانی که 0912 دارند؛ ملک می فروشند."

البته سیم کارت دائمی 0912 با هر کد، مشتری خاص خود را دارد. زیرا قیمت این سیم کارت با توجه به نوع کد تغییر خواهد کرد، مثلا کدهای 1، 2 و 3 به عنوان محبوب ترین پیش شماره های سیم کارت دائمی مورد توجه پزشکان سرشناس، وکلا، مدیران و صاحبان کسب و کارها می باشد. پیش شماره های ارزان این سیم کارت که معمولا در کدهای صفر و نه وجود دارد، بیشتر مناسب کسانی است که قرار است به تازگی کسب وکاری را شروع کنند.

 

مزیت سیم کارت گران چیست؟

به طور کلی آنتن دهی، پوشش شبکه و نحوه ارائه خدمات و سرویس ها در اپراتور همراه اول برای کلیه پیش شماره های سیم کارت دائمی یکسان می باشد و تفاوتی در کیفیت خدمات وجود ندارد. تنها تفاوت موجود در میزان اعتبار و پرستیژ اجتماعی این شماره هاست که خیلی راحت حس اعتماد را در دیگران ایجاد می کند. علاوه بر این، شماره های رند سیم کارت دائمی 0912 به دلیل خاص بودن در حافظه به راحتی می مانند و برای برندینگ مناسب می باشند.

 

سیم کارت دائمی 0912 بخریم یا نخریم؟

پاسخ به این سوال از فردی به فرد دیگر متفاوت است، زیرا هر کس باید با توجه به نیاز خود در این مورد تصمیم گیری نماید. ولی اگر در شرایط کنونی کشور، تصمیم به سرمایه گذاری دارید و به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن و پرسود می گردید؛ خرید سیم کارت دائمی 0912 به نفع شماست.

البته در مورد شماره های رند این پیش شماره که از قیمت های چند صد میلیون تا چند میلیارد برخوردارند؛ شرایط کاملا متفاوت می باشد. قطعا خریداران این کدها نیز مانند تعداد این شماره ها محدود می باشند و معمولا کسانی هستند که علاوه بر برقراری ارتباط به دنبال استفاده از سرمایه نیز می باشند.

 

سیم کارت 120 میلیاردی واقعیت یا شایعه؟

با توجه به این که در بازار، عوامل زیادی بر قیمت یک سیم کارت موثر است، گران ترین سیم کارت دائمی 0912 مربوط به کد یک این پیش شماره می باشد. شماره های این کد به عنوان لاکچری ترین کد، در صورت رند بودن قیمت نجومی خواهند داشت. زیرا شماره های رند این پیش شماره محدود بوده و به ندرت عرضه می گردند. از آنجا که تقاضا برای این شماره های رند همیشه بالاست، بعید نیست که افرادی حاضر باشند؛ برای این شماره های استثنایی قیمت چند صد میلیاردی بپردازند.

 

آیا با بودجه کم می توان سیم کارت دائمی 0912 خرید؟

در بازار سیم کارت ایران، کدهای پیش شماره 0912 قیمت های متفاوتی دارد؛ به طوری که شما با ده میلیون هم می توانید صاحب یک سیم کارت دائمی 0912 شوید. فقط کافی است بدانید که از کجا، چه شماره ای را بخرید.

در حال حاضر در برخی سایت های معتبر و با سابقه مانند رندباز شرایط خرید اقساطی سیم کارت وجود دارد که شامل سیم کارت دائمی 0912 نیز می شود. بنابراین می توانید تنها با مراجعه به این وب سایت و پرداخت تنها یک سوم مبلغ سیم کارت، بدون معرفی ضامن و پرداخت چک صاحب سیم کارت شوید.

البته توجه داشته باشید اگر به دنبال سیم کارت ارزان دائمی 0912 هستید، از بین کدهای صفر و نه شماره مورد نظر خود را انتخاب نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');