خرید سیم کارت دائمی و ارزان 0912


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

این روز ها دیگر کمتر کسی است که گوشی های هوشمند داشته باشند و همین مسئله باعث شده است که سیم کارت هم بسیار ارزشمند شود و جز مهم ترین وسایل باشد و اگر نباشد گوشی کار نمی کند. بسیاری از مردم این روز ها دنبال خرید سیم کارت هستند و همین مسئله باعث شده است که بسیاری از مردم دنبال خرید سیم کارت باشند. حالا در بازار سیم کارت هم بسیاری از مردم دنبال خرید سیم کارت 0912 همراه اول هستند. سیم کارتی که بسیار محبوب ولی گران می باشد . سیم کارت های 0912 از محبوبیت بسیاری در بازار دارد و بعضی مواقع با رقم های بسیار سنگینی مبادله می شود که همین موضع باعث تعجب بعضی از خریداران شده است.از بین تمام سیم کارت های دائمی همراه اول نیز، سیم کارت 0912 گران ترین و معتبرترین سیم کارت محسوب می گردد که در تمام کشور طرفداران پر و پا قرصی دارد.

البته علاوه بر اعتبار و جایگاه ویژه سیم کارت 0912 در بین مردم که میزان محبوبیت این سیم کارت را بالا برده است، عوامل دیگری نیز در تعیین قیمت نهایی این سیم کارت موثر می باشد؛ عواملی مانند:

 

·        میزان کارکرد سیم کارت دائمی 0912 :

به طور کلی سیم کارت صفر در بازار ایران گران تر از سیم کارت کارکرده می باشد. البته این قانون در مورد سیم کارت دائمی همراه اول مستثنی می باشد و سیم کارت های کارکرده این اپراتور با وجود قدیمی بودن، گران تر و با ارزش تر هستند. زیرا عرضه سیم کارت دائمی 0912، سالهاست به پایان رسیده و تقریبا تمام سیم کارت های 0912 موجود در بازار از نوع کارکرده هستند.

 

·        نوع پیش شماره سیم کارت دائمی 0912:

یک قانون کلی در مورد پیش شماره های سیم کارت دائمی 0912 وجود دارد که هر چقدر کد یک شماره پایین تر باشد، قیمت سیم کارت بیشتر می شود. علاوه بر این در اپراتور همراه اول سیم کارت کد یک تا 3 ، محبوب ترین و پرطرفدارترین پیش شماره های 0912 می باشند.

 

·        میزان رندی سیم کارت دائمی 0912:

اگر به دنبال سیم کارت ارزان و اقتصادی می گردید، دور این گزینه را خط قرمز بکشید. زیرا مهم ترین و اصلی ترین عامل تاثیر گذار در قیمت یک سیم کارت 0912، رندی شماره است. به طوری که هر چه شماره ای رندتر، قیمت نجومی تر. خبرهای مربوط به فروش برخی از شماره های رند 0912 با رقم های نجومی و غیر قابل باور نیز، مربوط به شماره های رند کد یک تا سه این پیش شماره می باشد.

 

سیم کارت دائمی و ارزان 0912 کدامند؟

با وجود آن که قیمت سیم کارت 0912 در بازار زیاد می باشد، ولی بعضی از شماره های این سیم کارت قیمت مناسب تری نسبت به بقیه دارند که اگر از آنها آگاه باشید با کمی تحقیق می توانید به راحتی مالک یک سیم کارت دائمی 0912 ارزان قیمت گردید. به همین خاطر برای خرید یک شماره اقتصادی بهتر است؛ به شرایط زیر توجه کنید:

 

·        نوع پیش شماره

در حال حاضر سیم کارت 0912 با کد 0 و 9 به عنوان ارزان ترین شماره های این پیش شماره در سایت های مختلف عرضه می گردد. با توجه به این که اپراتور همراه اول در سال های اخیر اقدام به عرضه پیش شماره 0 و 9  نموده است، پیدا کردن سیم کارت صفر در بین شماره های این کد بیشتر است. به همین خاطر این پیش شماره برای کسانی که از دردسرهای سیم کارت های کارکرده گریزانند، یک گزینه مناسب و مطلوب محسوب می گردد.

 

·        میزان کارکرد سیم کارت دائمی 0912

با توجه به این که سیم کارت 0912 اولین سیم کارت دائمی عرضه شده از سوی اپراتور همراه اول می باشد، تقریبا تمامی شماره های این پیش شماره از نوع کارکرده می باشند و پیدا کردن سیم کارت صفر در پیش شماره 0912 بسیار سخت می باشد ( به غیر از پیش شماره 0 و 9 )

ولی در این بین برخی از سیم کارت های کارکرده 0912، برای مدت طولانی خاموش بودند که طبیعتا از تماس های زیادی برخوردار نمی باشند که همین امر این سیم کارت ها را در رده سیم کارت های کارکرده در حد صفر قرار می دهد که قطعا قیمت بیشتری نسبت به سیم کارت کارکرده دارند.

 

از کجا سیم کارت دائمی و ارزان 0912 بخریم؟

خرید هر کالای سرمایه ای در ایران، بسیار پر فراز و نشیب می باشد. زیرا علاوه بر عوامل تاثیر گذار بر قیمت کالا، حضور دلالان به عنوان بخش اضافه که به صورت غیر مستقیم در بالابردن قیمت نهایی کالا نقش مهمی ایفا می کنند، چالش های خرید را افزایش می دهد.

در مورد خرید و فروش سیم کارت دائمی 0912 نیز، یکی از بزرگترین چالش های پیش روی خریداران، شناسایی مراکز معتبر و قابل اعتماد می باشد که علاوه بر عرضه پیش شماره های مختلف با حذف دلالان بتواند سیم کارت هایی با قیمت مناسب و اقتصادی ارائه کند.

در سال های اخیر، وب سایت های زیادی تحت عناوین مختلف، شروع به عرضه و فروش سیم کارت های 0912 نمودند که این تعداد بالا، کار را برای افراد سخت می کند. زیرا با وجود این شرایط انتخاب یک مرکز معتبر برای خرید یا فروش سیم کارت 0912، به عنوان اولین گام، کمی سخت و طولانی می شود.

به همین خاطر پیشنهاد می شود؛ در گام نخست با انتخاب وب سایت های با سابقه ای مانند رندباز که سالهاست در زمینه خرید و فروش سیم کارت فعال بوده و به عنوان یک مرجع معتبر قیمت گذاری سیم کارت در بین حرفه ای این حوزه شناخته می شود، یک خرید ایمن و مطمئن را تجربه کنید.

زیرا رندباز واسطه نیست که از خرید یا فروش سیم کارت مبلغی را به عنوان سود برای خودش در نظر بگیرد، بلکه این وب سایت همچون پلی مستحکم بین خریدار و فروشنده ارتباط برقرار کرده و دستان آنها را برای معامله به هم پیوند می دهد.

 

سایت رندباز یکی از معتبرترین سایت هایی است که به صورت کاملا تخصصی در زمینه خرید و فروش سیم کارت فعالیت دارد و روزانه هزاران بازدید کننده عادی دارد. علاوه بر این فروشندگان حرفه ای هم در این سایت حضور دارند که مورد تایید این وب سایت می باشند. رندباز به هیچ وجه مانند دلالان در قیمت گذاری نهایی تاثیر ندارد و قیمت های اعلامی کاملا کارشناسانه و به روز می باشد.

بنابراین برای خرید یک سیم کارت ارزان 0912 کافی است با مراجعه به این وب سایت، از بین صدها شماره موجود، سیم کارت مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای انتخاب یک شماره ارزان و اقتصادی نیز بهتر است از بین کدهای 0 و 9 به دنبال شماره مورد نظر باشید. در این گروه، سیم کارت های کارکرده قیمت مناسب تری دارند، بنابراین در بین شماره های عرضه شده با کد صفر و نه؛ یک سیم کارت کارکرده که شماره غیر رند داشته باشد،  انتخاب کنید.

 

نحوه خرید اقساطی سیم کارت دائمی 0912

در شرایط اقتصادی کنونی، قطعا خرید اقساطی سیم کارت 0912 یک معامله برد برد است، مزیت این خرید در رندباز به مراتب بسیار  بهتر و خاص تر خواهد بود. زیرا در وب سایت رندباز، شرایط فروش سیم کارت به صورت اقساطی برای خریداران وجود دارد که معمولا شما می توانید با پرداخت تنها یک سوم مبلغ سیم کارت و ضمانت پرداخت مابقی مبلغ به صورت اقساطی صاحب سیم کارت شوید.

در این نوع شرایط پرداخت، خریدار تنها پرداخت به موقع اقساط را تضمین می کند و نیازی به معرفی ضامن و یا پرداخت چک یا سفته نمی باشد. فروشنده نیز متضمن می گردد، در صورت پرداخت به موقع اقساط، سیم کارت را به نام خریدار بزند.

رندباز به عنوان یک وب سایت تخصصی که سال هاست در زمینه خرید و فروش سیم کارت فعالیت می کند و با بیش از هزاران بازدید کننده در روز، قیمتی واقعی از سیم کارت ها را در اختیار شما قرار می دهد. البته لذت یک خرید ارزان و اقتصادی تنها مزیت خرید از رندباز نیست، بلکه خرید اقساطی سیم کارت دائمی 0912،  فرصتی است برای تجربه یک خرید امن که در هیچ سایت یا فروشگاه اینترنتی دیگر وجود نخواهد داشت.





:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 10 ارديبهشت 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');