ایرانسل و جشنواره سیم کارت رو روشن کن!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اپراتور های سیم کارت در سال جدید امیدوار هستند که نسبت به سال گذشته اتفاقات مثبتی رخ دهد و بتوانند که در سال جدید متفاوت تر از گذشته کار کنند از همین رو اپراتور ها تصمیم دارند که سال جدید بهتر کار کنند. اپراتور ایرانسل تصمیم دارد که در این تعطیلات بعضی از سرویس ها و جشنواره های خود را انجام دهد.اپراتور ایرانسل که یکی از بزرگ ترین اپراتور های سیم کارت های اعتباری در داخل کشور است و همیشه در تلاش بوده است که بتواند رضایت مشتریان خود را بدست آورد. . به همین منظور با شروع تعطیلات نوروز، امکان شرکت در جشنواره " سیم کارت رو روشن کن" برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و مودم ایرانسل فراهم شده است.ایرانسل امیدوار است که بتواند با گذاشتن این نوع جشنواره ها در طول سال رضایت مشتریان خود را بدست آورد و در بازار سیم کارت بتواند یکه تازی کند.

جشنواره سیم کارت رو روشن کن!

بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانسل، مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل و سیم کارت دائمی ایرانسل می توانند از تاریخ اول فروردین ماه 1402 تا تاریخ 31 خرداد ماه 1402 ، در جشنواره" سیم کارت رو روشن کن" شرکت نموده و از جوایز ویژه آن بهره مند گردند.

 

جشنواره سیم کارت رو روشن کن، شامل چه کسانی است؟

کلیه مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و مودم می تواند در بازه زمانی اجرای طرح با خرید سیم کارت جدید و یا استفاده مجدد از سیم کارت هایی که بیش از 90 روز غیر فعال بوده، یک امیتاز کسب کرده و در این جشنواره شرکت نمایند.

 

جوایز جشنواره سیم کارت رو روشن کن!

جوایز هیجان انگیز و منحصر بفرد جشنواره سیم کارت رو روشن کن، شامل 10 جایزه 200 میلیون تومانی خرید خودرو می باشد که مشترکین می توانند از طریق روش های زیر نسبت به کسب امتیاز و شرکت در قرعه کشی، اقدام نمایند:

·        خرید سیم کارت جدید، یک امتیاز

·        استفاده مجدد از سیم کارت هایی که بیش از 90 روز غیر فعال بوده اند؛ یک امتیاز

·        تراکنش بالای 1000 تومان، یک امتیاز

 

نحوه شرکت در جشنواره سیم کارت رو روشن کن!

مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و مودم ایرانسل برای شرکت در این جشنواره می توانند از روش های ذیل استفاده نمایند:

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من ( به جز تراکنش های مربوط به استفاده از خدمات دیجیتال غیر ایرانسلی ) # 45 *

·        فروشگاه اینترنتی ایرانسل

·        فروشگاه های مجاز سراسر کشور

·        شماره گیری کدهای دستوری: # 5 *، # 6 *،  # 7 *، # 55 *، # 555 *، # 4444 *

مشترکین توجه داشته باشند؛ برای شرکت در قرعه کشی باید کد دستوری  # 321 * ( ستاره 321 مربع ) را شماره گیری نمایند. البته در صورت خرید سیم کارت های مودم، نیاز به شماره گیری کد دستوری # 321 * ( ستاره 321 مربع )  نبوده و مشترک به صورت خودکار وارد قرعه کشی خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : چهار شنبه 30 فروردين 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');