عیدی اپراتورها در نوروز 1402


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

سال 1402 با همه خوبی هاش از راه رسید و همه مردم امیدوارند که امسال سال بسیار متفاوتی در همه زمینه ها برای  خودشان بسازنند. از طرفی هم اپراتور های سیم کارت امیدوارند که در سال جدید متفاوت نسبت به گذشته کار کنند از این جهت اپراتور های سیم کارت در تلاش هستند که مانند سال های گذشته به مشترکان خود عیدی دهند.هر سال اپراتور های سیم کارت  به خاطر عید نوروز دو سرویس بسیار جذاب خود را که بسیار کاربردی برای مشترکان خود بوده است را عیدی می دادند. سرویس بسته مکالمه ویژه و هم چنین بسته اینترنت را به مشترکان عیدی می دادند تا مردم بتوانند به راحتی در عید نوروز به تفریحات بپردازند تا از عید هیجان انگیز خود بسیار استفاده کنند و از این رو اپراتور های سیم کارت در تلاش هستند که سال بسیار متفاوتی را نسبت به سال های  گذشته ایجاد کنند

بسته های عیدانه همراه اول در نوروز 1402

اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور فعال در کشور، عیدی رایگان و بی سابقه ای برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری خود در نظر گرفته است که از روز 29 اسفند 1401 قابل دسترسی می باشد. این عیدی هیجان انگیز شامل دو بخش اعتبار هدیه و بسته های رایگان مکالمه و اینترنت – کدهای تخفیف نماوا، فلای تودی، دیجی کالا، جاجیگا و ... می باشد.

 

نحوه فعال سازی عیدانه همراه اول در نوروز 1402:

مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول برای دریافت این عیدی می توانند در بازه زمانی 29 اسفند 1401 تا پایان عید سعید فطر، وارد اپلیکیشن همراه من شده و در قسمت طرح های تشویقی، بخش عیدانه 1402 را انتخاب کنند. در این بخش برای هر مشترک دو گردونه" بسته و اعتبار" و " خدمات زندگی دیجیتال" قابل مشاهده می باشد که مشترک باید با انتخاب یکی از گردونه ها و چرخاندن آن بسته عیدی خود را به صورت تصادفی دریافت نماید.

نکات و شرایط مهم:

·        هر مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول تنها یکبار می تواند یکی از گردونه ها را انتخاب و بچرخاند.

·        انتخاب یک گردونه و چرخاندن آن امکان فعال سازی گزینه دیگر را برای مشترک از بین می برد.

·        مهلت استفاده از بسته های گردونه اعتبار و بسته 48 ساعت می باشد.

·        گردونه بسته و اعتبار شامل اعتبار هدیه از 10 تا 100 هزار تومان و بسته های داخل شبکه همراه اول مانند اینترنت و مکالمه می باشد.

·        مهلت فعال سازی بسته های عیدانه همراه اول در نوروز 1402 تا پایان عید سعید فطر می باشد.

·        گردونه خدمات زندگی دیجیتال من شامل کدهای تخفیف کسب و کارهای مختلف مانند: دیجی کالا، فلای تودی، نماوا، آچاره، نت باکس، جاجیگا و ... می باشد.

·        پس از دریافت پیامک فعال سازی، امکان استفاده از آن عیدی برای مشترک فراهم می شود.

با توجه به این که در نوروز 1402 اپراتور همراه اول هیچ درگاه دستوری خاصی برای دریافت هدیه های عیدانه معرفی نکرده است و دریافت این هدیه تنها از طریق اپلیکیشن پرکاربرد همراه من امکان پذیر است، بهتر است؛ پیش از دریافت هدیه نسبت به نصب یا به روز رسانی این اپلیکیشن پرکاربرد اقدام نمایید.

 

بسته تخفیفی عید تا عید ویژه نوروز 1402 در اپراتور ایرانسل

اپراتور ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور، عیدی ویژه تعطیلات نوروز 1402 را به دو بخش  اختصاص داده است:

1.      بسته تخفیفی تماشای محتواهای مختلف در لنز روبیکا و فیلیمو

2.      هدیه مکالمه ویژه ماه مبارک رمضان

 

بسته تخفیفی عید تا عید ایرانسل

بر اساس گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند در فاصله تعطیلات عید نوروز تا عید سعید فطر، از بسته های تخفیفی ین اپراتور که برای تماشای محتواهای موجود در نظر گرفته شده، بهره مند گردند.

 

نحوه دریافت بسته تخفیفی عید تا عید ایرانسل

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل در بازه زمانی 29 اسفند ماه 1401 تا 3 اردیبهشت 1402 می توانند؛ از طریق روش های زیر نسبت به دریافت بسته های تخفیفی اینترنت ایرانسل اقدام نمایند:

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        شماره گیری کد دستوری # 1402 * ( ستاره 1402 مربع )

 

شرایط بسته تخفیفی عید تا عید ایرانسل

بسته های تخفیفی ایرانسل که برای تماشای محتواهای موجود در تلویزیون اینترنتی لنز، روبیکا و سرویس VOD فیلیمو در نظر گرفته شده تا سقف 10 گیگابایت اینترنت قابل خریداری و استفاده می باشد.

برای استفاده از این بسته، نیازی به خرید اشتراک پلتفرم لنز و فیلیمو نیست. به همین خاطر این عیدی برای آن دسته از مشترکین ایرانسلی که  برای تماشای محتواهای پلتفرم لنز و فیلیمو، اشتراکی تهیه نکرده اند و یا تمایل به تماشای فیلم و سریال در روبیکا دارند، بیشتر مناسب می باشد.

 

نحوه تخصیص بسته تخفیفی عید تا عید ایرانسل

طبق گزارش ایرانسل این بسته اینترنت تخفیفی بر اساس میزان مصرف کاربران در لنز، روبیکا و فیلیمو پیشنهاد می شود و تا 30 روز پس از فعال سازی اعتبار دارد. بنابراین بعد از فعال سازی کاربران ایرانسل می توانند تا مدت زمان اعتبار بسته، از لذت تماشای تمام محتواهای موجود در بخش فیلم و سریال روبیکا و محتواهای اشتراکی فیلیمو با اینترنت نیم بها لذت ببرند.

 

هدیه مکالمه ویژه ماه رمضان ایرانسل

علاوه بر بسته های عید تا عید ایرانسل، مشترکین این اپراتور می توانند به مناسبت فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان، از هدایای مکالمه ایرانسل که برای این ماه در نظر گرفته شده، استفاده نمایند.

 

شرایط هدیه مکالمه ویژه ماه رمضان ایرانسل

در این طرح کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند از تاریخ 3 فروردین ماه 1402 تا اول اردیبهشت 1402 هدیه های ویژه ماه رمضان ایرانسل را دریافت و از آن لذت ببرند.

 این هدیه ها شامل دو بسته به شرح ذیل می باشد:

1.      چهار دقیقه مکالمه ایرانسلی و 40 دقیقه بعدی رایگان

2.      بسته سحرگاهی

 

نحوه فعال سازی هدیه های مکالمه ویژه ماه رمضان

*     (4 دقیقه مکالمه ایرانسلی و 40 دقیقه بعدی رایگان )

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند؛ طرح هدیه مکالمه ویژه ماه رمضان ایرانسل که شامل 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی و 40 دقیقه بعدی رایگان می باشد را از طریق زیر فعال سازند:

·        شماره گیری کد دستوری # 2 * 1 * 4444 * ( ستاره 4444 ستاره 1 ستاره 2 مربع )

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

*     بسته سحرگاهی

مطابق اعلام روابط عمومی ایرانسل، مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند در تمام سحرگاه های ماه رمضان از ساعت 4 تا 6 بامداد، بسته مکالمه ایرانسلی یک ساعته ای را هدیه بگیرند که روش های فعال سازی آن به شرح ذیل می باشد:

·        شماره گیری کد دستوری  # 1 * 1 * 4444 * ( ستاره 4444 ستاره 1 ستاره 1 مربع )

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

مشترکین توجه داشته باشند؛ فعال سازی و استفاده از هدیه های مکالمه ویژه ماه رمضان، در بازه زمانی اجرای این طرح، هیچ گونه محدودیت مصرف نخواهد داشت.





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : دو شنبه 28 فروردين 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');