سیم کارت یوسیم (USIM ) همراه اول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

از زمانی که  تکنولوژی  پیشرفت کرد و توانست که بسیاری از مشکلات را در هر زمینه برطرف کند و به کمک علم هم بیاید. این روز ها تکنولوژی هم در ارتباطات مردم تاثیر گذاشته و توانسته است از طریق گوشی های هوشمند ادم ها را به هم دیگر نزدیک تر کند. شاید پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که هم افراد صاحب گوشی های هوشمند شوند همین موضوع باعث نزدیکی افراد از طریق گوشی های هوشمند شده است. این روز ها سیم کارت های جدیدی آمده است که بسیار برای گوشیها می تواند خوب باشد و بسیار هم عالی است و این روز ها بسیاری از مردم می خواهند که ارتباط ها سرعت بیشتری بگیرد. ولی ظهور سیم کارت های یوسیم (USIM) که امکانات بهتری را در اختیار کاربران قرار می دهند، یک فرصت بالقوه است که مشترکین می توانند از آن استفاده نموده و روند اجرای کارها را آسان تر و راحت تر سازند.

به طور کلی تعویض سیم کارت های قدیمی به سیم کارت یوسیم (USIM) یک اقدام هوشمندانه برای کاربران است تا بتوانند از اینترنت پر سرعت 4G و 4.5G بهره مند گردند. از آنجا که این سرویس هیچ نوع محدودیت اجرایی ندارد، مشترکین همه اپراتورها اعم از دارندگان سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل می توانند از این سرویس استفاده نمایند.

 

سیم کارت یوسیم (USIM) چیست؟

از لحاظ عملکرد سیم کارت های یوسیم به عنوان جدید ترین تکنولوژی روز دنیا، از ویژگی ها و قابلیت های منحصر بفردی برخوردار هستند که می توانند یک جایگزین مناسب برای سیم کارت های سنتی محسوب گردند. اگر همچنان از سیم کارت های قدیمی استفاده می کنید؛ بهتر است؛ برای بهره مندی از خدمات بهتر و بیشتر، سیم کارت خود را در اسرع وقت به سیم کارت یوسیم تبدیل کنید. در حال حاضر شرایط برخورداری و نحوه تعویض سیم کارت در اپراتورها به صورت متفاوتی اجرا می شود که لازم است مشترک بر اساس نوع سیم کارت و اپراتور مربوطه، اقدامات لازم را انجام دهد.

 

سیم کارت یوسیم (USIM) در اپراتور همراه اول

اگر مشترک سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول هستید، ما را همراهی کنید تا بتوانید به راحتی سیم کارت خود را تعویض نمایید:

 

روش تعویض سیم کارت به یوسیم USIM

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند به دو روش سیم کارت خود را تعویض نمایند:

 

حضوری:

مراجعه به مراکز فروش و خدمات حضوری همراه اول در سراسر کشور

 

غیر حضوری:

همراه یار ( سرویس خدمات در محل همراه اول)

مراحل فعال سازی یوسیم USIM :

مشترکین همراه اول به راحتی می توانند با شماره گیری کد دستوری سیم کارت یوسیم خود را فعال سازند. برای این کار لازم است مراحل ذیل را طی نمایند:

تهیه نسخه پشتیبان از شماره مخاطبین سیم کارت پیش از تعویض سیم کارت

ارسال شماره 19 رقمی توسط سیم کارت فعلی به صورت شماره گیری کد  # سریال * 45 * 10 *

وارد نمودن  PIN1 یوسیم 

تعویض سیم کارت فعلی با یوسیم USIM

البته تمامی مشترکین میتوانند با شماره گیری کد دستوری # 0 * 6 * 10 *   ( ستاره 10 ستاره 6 ستاره 0 مربع ) نسبت به استعلام نسل سیم کارت خود اقدام نمایند.

 

خدمات سیم کارت یوسیم  USIM

سیم کارت های یوسیم به عنوان نسل جدید سیم کارت در ایران، امکان بهره مندی از اینترنت 4.5G  و  4G را برای مشترک فراهم می آورند؛ علاوه بر این اپراتور همراه اول برای مشترکینی که سیم کارت خود را به یوسیم تبدیل کنند؛ بسته هدیه اینترنت در نظر گرفته است که به شرح ذیل می باشد:

20 گیگابایت اینترنت سی روزه برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول

15 گیگابایت اینترنت سی روزه برای مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول

 

هزینه تعویض سیم کارت  USIM

مشترکین سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول که برای اولین بار اقدام به تعویض سیم کارت می نمایند، می توانند این خدمت را به صورت کاملا رایگان دریافت نمایند.

نکات مهم:

بهتر است قبل از تعویض سیم کارت قدیمی، یک نسخه پشتیبان از شماره مخاطبین خود تهیه کنید.

در صورت تعویض سیم کارت فعلی به سیم کارت یوسیم شماره مشترک تغییر نخواهد کرد و تنها فناوری سیم کارت تغییر می کند.

در صورت تعویض سیم کارت، بسته اینترنت مشترک از بین نخواهد رفت.

در صورتی که مشترک بسته اینترنت داشته باشد، بسته هدیه تعویض یوسیم برای مشترک به صورت رزرو درخواهد آمد.

حداکثر یک هفته پس از تعویض سیم کارت، بسته هدیه یوسیم با اعتبار سی روزه به صورت رایگان برای مشترکین فعال خواهد شد. البته اگر مشترک بسته فعال داشته باشد، این هدیه رزرو می شود، در غیر این صورت بلافاصله فعال می گردد.

 

شرایط برخورداری از یوسیم USIM

بعد از این که مشترک سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول، نسبت به تعویض سیم کارت خود اقدام نمود؛ تنها در صورت آماده بودن شرایط زیر می تواند از این قابلیت بهره مند گردد:

داشتن گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G یا همان LTE

قرار گرفتن در محدوده پوشش شبکه 4G و  4.5G

انجام تنظیمات گوشی و قرار دادن حالت شبکه در وضعیت 4G یا همان LTE

نحوه فعال سازی تنظیمات اینترنت نسل 4 در سیستم عامل گوشی های هوشمند

گوشی های هوشمند جدید که از فناوری های بسیار خوبی برخوردارند، معمولا برای فعال سازی اینترنت نسل 4 ، نیاز به تنظیمات خاصی ندارند. ولی اگر گوشی هوشمندتان از این قابلیت پشتیبانی نمی کرد؛ می توانید تنظیمات ذیل را انجام دهید.

نحوه فعال سازی اینترنت 4G  در گوشی های هوشمند اندروید

ابتدا وارد منوی Settings  گوشی هوشمند شده و در بخش  connections  تلفن همراه mobile network  را انتخاب کنید. سپس در قسمت network type  یا network mode  ( بسته به مدل گوشی هوشمند ) گزینه LTE/WCDMA/GSM auto  یا LTE/ 3G/ 2G auto connect را انتخاب کنید.

نحوه فعال سازی اینترنت 4G  در گوشی های هوشمند با سیستم عامل ios

ابتدا در منوی Settings  گوشی هوشمند، گزینه Cellular را انتخاب کنید. سپس در بخش Cellular Data option، وارد قسمت voice & data شده و گزینه LTE را انتخاب کنید.

البته مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند در صورت تمایل نحوه فعال سازی اینترنت را در سایت همراه اول به آدرس mci.ir مشاهده نمایند.





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : سه شنبه 8 فروردين 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');