سرویس حفظ خط ویژه مشترکین اعتباری همراه اول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

گوشی از زمانی که به بازار آمد تا به امروز زمان زیادی می گذرد و همین مسئله باعث شد که گوشی ها سیم کارت بخواهند برای ارتباط افراد با هم دیگر.از این رو بسیاری از شرکت ها تلاش کردند که سیم کارت تولید کنند. یکی از آن شرکت هایی که سیم کارت تهیه می کند همراه اول است. همراه اول در این سال ها توانسته است که با ایده های بسیار جذاب و همچنین سیم کارت های دائمی خود در بازار  توانسته است که  رقیبی نداشته باشد. اما این روز ها هم همراه اول در تلاش است که  خدماتی را که به مشترکین سیم کارت های دائمی خود می دهد به مشترکین سیم کارت های اعتباری هم بدهد تا بتواند در بازار سیم کارت اعتباری هم  مانند سیم کارت دائمی موفق شود.به طور کلی سیم کارت دائمی یا اعتباری اپراتور همراه اول، از جذابیت های فراوانی در بین مشترکین برخوردار هستند.

خدمات و سرویس های متنوع در کنار آنتن دهی فوق العاده، سیم کارت اعتباری همراه اول را به یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین سیم کارت های موجود در کشور تبدیل کرده است. ولی با این وجود قوانینی وجود دارند که در صورت عدم رعایت، می توانند مالکیت سیم کارت اعتباری را از مشترک سلب کنند.

یکی از این موارد بسیار مهم، چرخه عمر سیم کارت اعتباری است که اگر از سوی مشترک به آن توجه نشود، امکان دارد سیم کارت سلب امتیاز گردد.

 

منظور از چرخه عمر سیم کارت اعتباری همراه اول چیست؟

چرخه عمر سیم کارت اعتباری همراه اول بر اساس تراکنش ریالی می باشد که بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در صورت عدم شارژ ریالی و عدم کارکرد، سیم کارت اعتباری به صورت خودکار تخلیه می گردد.

 

سرویس حفظ خط سیم کارت اعتباری همراه اول

با توجه به این که بعد از اجرایی شدن طرح تخلیه خودکار مشترکین فاقد کارکرد، سیم کارت های اعتباری به صورت اتوماتیک سلب امتیاز می گردند، از سوی اپراتور همراه اول سرویس جدیدی به نام سرویس حفظ خط مخصوص مشترکین اعتباری راه اندازی شده است.

بر اساس این طرح مشترک سیم کارت اعتباری همراه اول در صورت تمایل می تواند خط خود را به مدت یک یا دو سال حفظ نموده و در این بازه زمانی از عدم تخلیه خط اطمینان داشته باشد.

 

نحوه اجرای طرح

در همین راستا مشترک اعتباری همراه اول که قصد دارد از این طرح استفاده نماید و سرویس حفظ خط را خریداری کند؛ می تواند از طریق درگاه های فعال سازی سرویس را فعال نموده و سیم کارت اعتباری خود را در وضعیت فعال باقی نگه دارد.

در حال حاضر این سرویس در دو بازه یک ساله ودوساله مطابق جدول ذیل در دسترس مشترکین علاقمند قرار دارد:

 

نام سرویس

مدت زمان اجرا

قیمت

حفظ خط یک ساله

یک سال

10،000 تومان

حفظ خط دو ساله

دو سال

15،000 تومان

 

لازم به ذکر است که هزینه های اعلام شده در جدول فوق بدون احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده بوده و در هنگام پرداخت وجه، هزینه مالیات نیز به مبالغ فوق اضافه می گردد.

 

نحوه پرداخت هزینه سرویس

مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند هزینه سرویس حفظ خط را به دو طریق پرداخت نمایند:

 

1.     از طریق اعتبار

اگر مشترک اعتباری تمایل داشته باشد تا از طریق کسر از اعتبار اقدام به فعال سازی سرویس نماید، ابتدا باید اعتبار خود را به میزان ارزش بسته افزایش داده، سپس اقدام به پرداخت هزینه نماید.

مشترک در وضعیت های قطع یک طرفه یا دو طرفه بطور مستقیم نمی تواند از این سرویس استفاده نماید و حتما باید فعال شود.

 

2.     از طریق کارت اعتباری

این روش کاملا شبیه به حالت خرید بسته از درگاه های بانکی بوده و مشترک اعتباری باید بعد از انتخاب بسته مورد نظر؛ هزینه را از طریق کارت های اعتباری پرداخت نماید.

چه کسانی می توانند از سرویس حفظ خط استفاده نمایند؟

بر اساس اعلام اپراتور همراه اول کلیه مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول به غیر از کاربران سیم کارت های گردشگری، حقوقی و سازمانی می توانند از سرویس حفظ خط استفاده نمایند.

 

شرایط و قوانین مهم:

3.     مشترک اعتباری در وضعیت های معلق ( Suspend ) یا غیر فعال (  Disable) نمی تواند سرویس حفظ خط را خریداری نماید. در چنین شرایطی مشترک باید ابتدا خط را فعال نماید.

4.     مشترک تا اتمام مهلت بسته فعلی حفظ خط؛ نمی تواند بسته حفظ خط دیگری خریداری نماید.

5.     با فعال سازی هر یک از بسته های حفظ خط، حداکثر زمان فعال بودن سیم کارت؛ فاصله زمانی بین زمان کنونی و زمان سرویس حفظ خط خریداری شده می باشد. یعنی اگر مشترک در تاریخ 11/10/ 1400 بسته حفظ خط یک ساله را خریداری نمود، سیم کارت اعتباری مشترک تا تاریخ 11 /10 / 1401 فعال خواهد بود.

6.     خط تمامی مشترکین اعتباری که اقدام به فعال سازی سرویس حفظ خط نموده اند تا مهلت مشخص شده در سرویس به صورت فعال باقی می ماند. پس از آن در صورتی که مشترک سرویس را دوباره فعال نکند، سیم کارت طبق روال در چرخه عمر خط اعتباری قرار می گیرد.

 

درگاه های فعال سازی سرویس

مشترکین اعتباری همراه اول برای فعال سازی سرویس حفظ خط می توانند از درگاه های زیر استفاده نمایند:

 

شرح

درگاه فعال سازی

شماره گیری کد دستوری

# 127 * 10 *

درگاه

# 1 *

 

مشترکین اعتباری همراه اول می توانند در منوی سرویس حفظ خط در بخش استعلام؛ از وضعیت مهلت باقی مانده سرویس خریداری شده آگاهی پیدا کنند. علاوه بر این از سوی اپراتور همراه اول دو پیامک اطلاع رسانی نیز برای مشترک ارسال می گردد. پیامک اول 24 ساعت قبل از انقضای مهلت سرویس حفظ خط و پیامک دوم در لحظه پایان زمان سرویس ارسال می گردد.

 

نحوه سلب امتیاز سیم کارت اعتباری همراه اول

همان طور که بیان شد چرخه عمر سیم کارت اعتباری همراه اول بر اساس تراکنش ریالی می باشد و در صورتی که اعتبار مشترک کمتر از مقدار تعیین شده باشد، سیم کارت سلب امتیاز می گردد.

بنابراین لازم است مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول به موارد زیر توجه کنند:

 

*    اگر اعتبار ریالی مشترک بیشتر یا مساوی 9،980 ریال باشد:

مبلغ 9،980 ریال از اعتبار مشترک کسر شده و مشترک برای سه ماه دیگر فعال باقی می ماند. در چنین شرایطی از سوی اپراتور پیامکی به این شرح برای مشترک ارسال می گردد:

" مشترک گرامی، با توجه به عدم کارکرد خط شما به مدت طولانی، و با توجه به دستورالعمل سازمان تنظیم مقررات به منظور نگهداری شبکه؛ مبلغ 9،980 ريال از اعتبار شما کسر و خط شما فعال گردید."

این فرایند تا زمانی که مانده شارژ کمتر از 9،980 ريال گردد، ادامه دارد.

 

*    اگر اعتبار ریالی مشترک کمتر از 9،980 ریال باشد:

در این صورت مشترک به مرحله Suspend یا معلق وارد شده و پیامکی بدین شرح از سوی اپراتور برای مشترک ارسال می گردد:

" مشترک گرامی، با توجه به عدم کارکرد خط شما به مدت طولانی، و با توجه به دستورالعمل سازمان تنظیم مقررات خط تلفن شما سلب امتیاز خواهد شد. برای حفظ شماره اعتبار خود را افزایش دهید."

البته اگر در این شرایط مشترک بسته داشته باشد، تا پایان یافتن زمان بسته خط فعال خواهد بود.

بنابراین لازم است مشترک اعتباری همراه اول برای جلوگیری از سلب امتیاز در مدت های یک الی دو ماهه سیم کارت خود را شارژ نماید و از آن استفاده نماید.

 البته استفاده از سرویس حفظ خط اعتباری نیز یک راه حل مفید بلند مدت می باشد که می تواند خیال مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول را از فعال بودن خط راحت کند.





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 27 اسفند 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');