سرویس رایگان انتظار مکالمه چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تلفن همراه از زمانی که آمده بسیار برای همه جذاب بوده است به طوری که دیگر در این روزگار همه مردم از آن دارند و دیگر جای اکثر وسایل را گرفته است. اما مشکلاتی را به همراه داشته است که برای مردم هم مشکلاتی به وجود آورده است.این روز ها بسیاری از مردم هنگامی که با هم حرف می زنند از طریق تلفن همراه با هم دیگر زنگ می زنند اگر نفر سومی که زنگ بزند متوجه تماس ورودی نفر سوم می شوند. برای همین اپراتور های  سیم کارت در تلاش هستند که این مشکل را حل کنند.سرویس رایگان یا پشت خطی امکان بسیار عالی است که می تواند نفر سوم در زمان مکالمه، متوجه تماس نفر سوم شده و به نوعی مکالمه را مدیریت کنید تا بتوانید پاسخگوی نفر سوم باشید یا در صورت تمایل تماس نفر سوم را نادیده گرفته و به مکالمه خود ادامه دهید. البته یکی دیگر از مزیت های این سرویس این است که نفر سوم در زمان تماس بوق اشغال نمی شود.

نحوه فعال سازی سرویس انتظار مکالمه

سرویس انتظار مکالمه با همه امکانات فوق العاده و منحصر بفردش در صورتی در دسترس کاربران خواهد بود که این سرویس را فعال ساخته باشند.

برای فعال سازی این سرویس؛ مشترکین سیم کارت دائمی یا اعتباری اپراتورها باید ابتدا درخواست خود را ثبت کنند تا در گام بعدی سرویس برای آنها فعال گردد. این دو بخش که کاملا از هم جدا می باشند، به روش زیر اجرا می گردند:

 

بخش اول: تنظیمات مربوط به اپراتورها

 برای فعال سازی سرویس آوای انتظار در گام نخست احتیاج به کد پشت خطی است که در اپراتور همراه اول مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول باید کد # 242 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 242 مربع ) را در قسمت شماره گیر گوشی هوشمند وارد کرده و ارسال نماید، تا کد پشت خطی را دریافت نماید.

مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل و سیم کارت رایتل نیاز به استفاده از کد پشت خطی ندارند.

 

بخش دوم: مربوط به تنظیمات گوشی هوشمند

در گوشی های هوشمند جدید، تنظیمات مربوط به فعال سازی سرویس پشت خطی در بیشتر مواقع با آماده سازی خط مطابقت داشته و نیاز به تنظیمات خاصی وجود ندارد.. ولی در برخی گوشی های هوشمند مدل پایین تر لازم است؛ یک سری تنظیمات به صورت دستی انجام شود.

با توجه به این که نحوه اجرای این تنظیمات در گوشی های هوشمند اندروید و آیفون با هم فرق می کند، لازم است کاربر با توجه به نوع و مدل گوشی هوشمند خود، روند ذیل را طی نماید:

 

نحوه فعال سازی سرویس پشت خطی در گوشی های هوشمند آیفون

·        وارد  بخش تنظیمات یا  Settings  گوشی هوشمند خود شوید.

·        گزینه تلفن یا Phone  را انتخاب نمایید.

·        در این بخش گزینه انتظار مکالمه یا call waiting را فعال نمایید.

کاربران گوشی های هوشمند آیفون برای غیر فعال سازی این سرویس نیز، کافی است همین مراحل را دوباره طی کرده و گزینه call waiting یا انتظار مکالمه را غیر فعال سازند.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 21 اسفند 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');