پیش بینی 3 تا 5 سال زمان برای خروج از ایرانسل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

49% از سهام اپراتور ایرانسل متعلق به شرکت آفریقایی MTN  می باشد که شرکتی فعال در زمینه ارائه خدمات تلفن همراه در بسیاری از کشورها است. مدیر عامل این شرکت به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد بازار خاورمیانه را ترک کرده و سهام خود در کشورهای خاورمیانه را واگذار کند. یکی از بزرگترین بازارهای این شرکت در خاورمیانه مربوط به ایرانسل می باشد که 49 درصد از سهام آن را در اختیار دارد و با توجه به سخنان مدیر عامل این شرکت، این میزان از سهام شرکت ایرانسل توسط شرکت MTN  واگذار خواهد شد. البته مدیر عامل این شرکت اعلام کرده است که فرآیند واگذاری به یکباره و ناگهانی نبوده و در حدود 3 تا 5 سال برای خروج MTN از ایرانسل زمان لازم است.

مدیر عامل این شرکت اعلام کرده است که فضای خاورمیانه بسیار پیچیده بوده و فعالیت در این منطقه عایدی زیادی برای این شرکت نخواهد داشت در نتیجه تصمیم به واگذاری سهام و خروج از خاورمیانه گرفته است. وی اعلام کرده است که کاهش ارزش پول کشورهای خاورمیانه در سطح بین المللی باعث شده است که نقش آن ها در ادامه حیات این شرکت کمرنگ شود اما ممکن است برای سایر کمپانی ها این مسئله مهم نباشد و به فعالیت های خود در این منطقه ادامه دهند.

این اپراتور آفریقای جنوبی، سابق بر این در بازارهای پرخطر کار می کرد که در برخی موارد آسیب هایی از چالش های قانونی، سیاست های غیرقابل پیش بینی و سخت گیری های رگولاتوری برای او به جا مانده است. این کمپانی در ایران درگیر منازعات قانونی طولانی مدت برای پروانه تلکامی خود بوده است هرچند که هیچ ادعایی به سرانجام نرسید. در افغانستان هم MTN با ادعای همکاری با گروه طالبان و پرداخت به آنان برای محافظت از زیرساخت هایش مواجه بوده است.

قرار است واگذاری سهام MTN در اپراتورهای خاورمیانه به تدریج صورت بگیرد و ابتدا سهام گروه در سه کشور یمن، افغانستان و سوریه فروخته خواهد شد. واگذاری سهام این شرکت در ایرانسل نیز در حدود 3 تا 5 سال به طول خواهد انجامید و واگذاری سهام روندی تدریجی خواهد داشت. شرکت MTN قصد دارد با واگذاری سهام و فروش تجهیزات خود و در آمد حاصله از این فرآیند بخشی از بدهی های خود را تسویه کند.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: برچسب‌ها: ایرانسل , سیم کارت , سیم کارت ایرانسل , خروج ایرانسل از کشور , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : سه شنبه 21 مرداد 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');