خدمات پیام رسانی های صوتی ایرانسل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ایرانسل یکی از اپراتورهای محبوب بین مشترکین است که در طول این سالها خدمات خاص و بی نظیری در اختیار کاربران خود گذاشته است که این خدمات هم برای مشترکین دائمی هم برای مشترکین اعتباری قابل استفاده است. سرویس هایی که ایرانسل ارائه می دهد برای رفاه بیشتر کاربران طراحی شده است و خدماتی مانندآوای ناشنوا، پیامک صوتی و پیامک هدیه که هر کدام به نحوی تلاش می کنند تا نیاز مشترکین را رفع نماید. برای آشنایی بیشتر با ابن خدمات در ادامه به آنها می پردازیم:

 

سرویس آوای ناشنوا ایرانسل

اپراتور ایرانسل سرویس آوای ناشنوا را به عنوان یک سرویس استثنایی برای افرادی در نظر گرفته که ناشنوا یا کم شنوا هستند و به نوعی اختلالات کلامی دارند تا با فعال سازی این سرویس به تماس گیرنده اطلاع دهند تا به جای تماس صوتی، از طریق پیامک با آنها در ارتباط باشند

 

نحوه فعال سازی سرویس:

در این سرویس مشترک می تواند از طریق پیام صوتی یا به صورت ارسال پیام متنی به تماس گیرنده خود اطلاع دهد که او یک فرد کم شنوا یا ناشنوا بوده و آنها باید به جای تماس صوتی با او از طریق پیامک در ارتباط باشند.

برای فعال سازی این سرویس، مشترک باید عدد 15 یا کد 921584 را به سرشماره 7575 ارسال کند. بعد از فعال سازی این سرویس رایگان، اطلاع رسانی به تماس گیرنده از طریق متن یا پیام صوتی با مضمون زیر صورت می گیرد:

" سلام. شما با یک فرد ناشنوا یا کم شنوا تماس گرفته اید. در صورت تمایل اطفا برای برقراری ارتباط، از طریق پیامک اقدام فرمایید."

برای غیر فعال سازی این سرویس نیز کافی است مشترک کد 921584 ( فاصله ) HZ را به سرشماره 7575 ارسال کند.

مشترکین توجه داشته باشند ارسال کلیه پیامک های این سرویس کاملا رایگان می باشد.

 

سرویس پیامک صوتی ایرانسل

این سرویس که مخصوص مشترکین اعتباری ایرانسل می باشد، امکان ارسال پیام صوتی را برای کاربران فراهم می کند. بر اساس این سرویس، مشترکین ایرانسلی میتوانند در صورت تمایل برای سایر مشترکین ایرانسلی و غیر ایرانسلی تا 60 ثانیه پیامک صوتی ارسال نمایند.

 

امکانات سرویس:

البته این سرویس از امکانات فوق العاده دیگری نیز برخوردار می باشد که به شرح ذیل است:

ارسال همزمان یک پیام صوتی برای چند مشترک

ارسال پیام صوتی از طریق پیامک و تماس خودکار

ارسال پیامک شنیده شدن پیام توسط گیرنده برای فرستنده

زمان بندی برای ارسال پیامک صوتی در روز و ساعت مشخص

 

نحوه فعال سازی سرویس:

مشترکین اعتباری ایرانسل ابتدا باید برای ارسال پیام صوتی با شماره 719 تماس گرفته و پیام خود را ضبط نمایند، سپس برای ارسال پیامک مشترکین می توانند یکی از روش های ذیل را انتخاب نموده و از آن استفاده نمایند:

 

روش اول : تماس خودکار

در این شیوه، سیستم با  مشترک مورد نظر شما تماس گرفته و پیام ارسالی را پخش می کند. البته اگر مشترک پاسخگو نباشد، سیستم به صورت خودکار تا چهار مرتبه تماس با مشترک را تکرار می کند، در صورت عدم پاسخگویی در هر چهار مرتبه، با ارسال یک پیامک، از او خواسته می شود تا شماره 719 تماس گرفته و پیام خود را بشنود.

 

روش دوم: ارسال پیامک

در این روش، ابتدا مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از این که شما برای او پیام صوتی فرستاده اید، مطلع می شود، سپس می تواند از طریق تماس با سیستم ( شماره 719 برای مشترکین ایرانسلی و شماره 09377190000 برای مشترکین غیر ایرانسلی ) پیام مورد نظر را بشنود.

 

نکات و شرایط مهم:

در این سرویس همه مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند برای سایر مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و اعتباری ایرانسل و یا مشترکین اپراتورهای دیگر پیام صوتی بفرستید.

هزینه هر پیام صوتی برای ارسال به مشترکین ایرانسلی و غیر ایرانسلی یکسان بوده و معادل 9/89 تومان می باشد.

تماس با شماره 719 رایگان می باشد.

مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند در صورت تمایل برای شنیدن پیام های قدیمی خود به صورت رایگان با شماره 719 تماس بگیرند. این امکان برای مشترکین غیر ایرانسلی از طریق تماس با شماره 09377190000 فراهم می باشد.

 

پیامک هدیه ایرانسل

بر اساس این سرویس، مشترکین ایرانسل می توانند به دوستان و عزیزان خود پیامک هدیه دهند تا جواب پیامک آنها برای مشترک رایگان محسوب گردد. بنابراین در صورتی که مشترک از این سرویس استفاده نماید، هزینه ارسال پیامک های شخص هدیه گیرنده نیز به حساب او خواهد بود.

 

نحوه فعال سازی سرویس:

در این سرویس اگر کاربری می خواهد پیامک هدیه را به یکی از دوستان و آشنایانش تا مدت مشخص هدیه دهد تا او به صورت رایگان پاسخ پیام های ارسالی مشترک را بدهد، باید کد 705 را پیش از شماره مورد نظر وارد کند تا سرویس فعال گردد. برای نمونه *********70509

البته اگر مشترک تمایل ندارد از یک شماره خاص، پیامک هدیه دریافت کند، می تواند فهرست غیر مجاز تهیه کرده و آن شماره را به این لیست اضافه کند. برای تهیه فهرست غیر مجاز، مشترک باید پیش از شماره مورد نظر کد 7053 را وارد کند. مانند: *********705309

مشترکین می توانند برای مشاهده لیست غیر مجاز خود  Q را به سرشماره 7055 ارسال نمایند. در صورتی که بعد از مشاهده لیست، کاربر بخواهد شماره ای را از فهرست غیر مجازها حذف کند و به حالت عادی بازگرداند، باید کد 7054 را پیش از شماره مورد نظر خود وارد کند تا همه چیز مانند روال گذشته شود. مانند *********705409

 





:: برچسب‌ها: ایرانسل ، سیم کارت ایرانسل ، سیم کارت دائمی ایرانسل ، سیم کارت اعتباری ایرانسل ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : سه شنبه 20 دی 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');