بهترین بسته های مکالمه، پیامک و اینترنت همراه اول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

در طرح اینترنت همراهی به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول، بسته های اینترنت ویژه و طرح مکالمه همراهی برای تماس درون شبکه (همراه اول به همراه اول- همراه اول به تلفن ثابت) در نظر گرفته شده است. این بسته ها بسیار مقرون به صرفه بوده و با توجه به اختصاصی بودن برای هر مشترک، می تواند تا 40 درصد هزینه ها را کاهش دهد.

 

 

بسته اینترنت همراهی همراه اول

بعد از گران شدن اینترنت، یکی از بهترین بسته های اینترنت طراحی شده از سوی اپراتور همراه اول، بسته اینترنت همراهی می باشد که متناسب با الگوی مصرف مشترکین بسته های اینترنت کاملا مطابق نیاز کاربر طراحی و پیشنهاد می شود. بر اساس اعلام همراه اول، این پیشنهاد با بهره گیری از هوش مصنوعی صورت پذیرفته و می تواند تا 40% هزینه های اینترنتی مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول را کاهش دهد.

با توجه به این که این بسته پیشنهادی کاملا اختصاصی طراحی شده، هر مشترک بسته پیشنهادی مخصوص به خود را داشته که از شرایط و ویژگی های متفاوتی نسبت به بسته های عادی موجود در وب سایت همراه اول برخوردار می باشد.

 

مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول در صورت تمایل برای مشاهده و ثبت درخواست این بسته های پیشنهادی می توانند از روش زیر استفاده نمایند:

1.     ابتدا کد دستوری # 211 * 1000 * ( ستاره 1000 ستاره 211 مربع ) یا کد دستوری # 62 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 62 مربع ) را شماره گیری نمایند.

2.     بسته یا بسته های پیشنهادی طرح همراهی؛ که مختص به آنها می باشد را مشاهده نمایند.

3.     شماره بسته پیشنهادی را انتخاب نموده و درخواست را ثبت نمایند.

 

درگاه های ارتباطی مشترکین برای استفاده از این سرویس مطابق جدول ذیل می باشد:

سرویس

روش اول

روش دوم

فعال سازی

# 211 * 1000 *

# 62 * 100 *

استعلام

# 210 * 1000 *

# 10 * 100 *

راهنما

# 9 * 1000 *

# 9 * 100 *

 

نکات و شرایط مهم:

·        تمام مشترکین عادی و مشترکینی که به شبکه همراه اول ترابرد کرده اند، به جز مشترکین انارستان امکان استفاده از این بسته همراهی را خواهند داشت.

·        بسته پیشنهادی بر اساس الگوی مصرف مشترک بوده و هیچ تفاوتی بین استفاده از سیم کارت دائمی و اعتباری در این طرح وجود ندارد.

·        بسته های اینترنت همراهی بر اساس الگوی مصرف مشترکین، به صورت ماهانه به روز می گردد.

·        بعد از شماره گیری کد دستوری بسته پیشنهادی برای مشترک فعال می گردد، در صورتی که مشترک بسته اینترنت فعال داشته باشد، این بسته رزرو خواهد شد.

·        محدودیتی در خرید بسته های پیشنهادی برای مشترک وجود ندارد و در صورت اتمام بسته مشترک می تواند در همان ماه بسته جدیدی خریداری نماید.

·        امکان استفاده همزمان از بسته اینترنت همراهی با سایر بسته های عادی همراه اول وجود ندارد.

 

بسته مکالمه همراهی همراه اول

این طرح که برای علاقمندان به مکالمه بسیار هیجان انگیز و جذاب می باشد، بر اساس الگوی مصرف مشترکین بسته های مکالمه درون شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت ) به مشترکین پیشنهاد می شود.

با توجه به این که این بسته های پیشنهادی توسط هوش مصنوعی و بر اساس الگوی مصرف به مشترکین پیشنهاد می شود؛ استفاده از آنها می تواند تا 90% هزینه های مکالمات را نسبت به استفاده از بسته های عادی کاهش دهد.

 

نحوه فعال سازی بسته مکالمه:

برای فعال سازی این بسته های پیشنهادی، مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول می توانند روند ذیل را طی نمایند:

1.     ابتدا کد دستوری # 11 * 1000 * (ستاره 1000 ستاره 11 مربع ) را شماره گیری نمایند.

2.     بسته یا بسته های پیشنهادی طرح مکالمه همراهی را مشاهده نمایند.

3.     در نهایت شماره بسته را انتخاب نموده و درخواست فعال سازی بسته را ثبت نمایند.

 

درگاه های ارتباطی برای استفاده از بسته مکالمه همراهی به شرح ذیل می باشد:

سرویس

کد دستوری

فعال سازی

# 11 * 1000 *

استعلام

# 10 * 1000 *

راهنما

# 9 * 1000 *

 

نکات و شرایط مهم:

·        بسته های پیشنهادی مکالمه همراهی، صرفا برای مکالمات درون شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت) بوده و تعرفه گفتگو با مشترکین دیگر اپراتورها با نرخ عادی محاسبه می شود.

·        مبلغ بسته های مکالمه به صورت حساب پایان دوره مشترکین دائمی اضافه شده و از اعتباری ریالی مشترکین اعتباری کسر می گردد.

·        امکان رزرو بسته های مکالمه همراهی وجود نداشته و مشترک تنها زمانی که بسته مکالمه فعال نداشته باشد، می تواند از این بسته استفاده نماید.

 

بسته پیامک همراهی همراه اول

در طرح پیامک همراهی، اپراتور همراه اول بر اساس الگوی مصرف مشترکین، بسته مخصوصی به آنها پیشنهاد می کند که بسیار مقرون به صرفه تر از بسته های عادی موجود در وب سایت همراه اول می باشد.

برای مشاهده و فعال سازی این بسته مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول باید کد دستوری # 41 * 1000 * ( ستاره 41 ستاره 1000 مربع ) را شماره گیری نمایند.

 

درگاه های ارتباطی همراه اول برای فعال سازی بسته پیامک همراهی به شرح ذیل می باشد:

سرویس

کد دستوری

مشاهده و فعال سازی بسته های پیامک همراهی

# 41 * 1000 *

استعلام وضعیت بسته پیامک همراهی

# 40 * 1000 *

راهنما

# 9 * 1000 *

 

شرایط و نکات مهم:

·        بسته های پیامک همراهی قابلیت رزرو خودکار ندارند.

·        مشترکین همراه اول در هر ماه می توانند، حداکثر سه بسته پیامک همراهی را فعال نمایند.

·        مشترکینی می توانند از این پیشنهاد ویژه استفاده نمایند که حداکثر 12 ماه از تاریخ فعال سازی سیم کارت آنها گذشته باشد.

·        هزینه بسته پیشنهادی به صورت حساب پایان دوره مشترکین دائمی اضافه خواهد شد و یا از حساب ریالی مشترکین اعتباری کسر خواهد شد.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 





:: برچسب‌ها: بسته اینترنت همراهی همراه اول ، بسته مکالمه همراهی همراه اول ، بسته پیامک همراهی همراه اول ، سرویس منحصر بفرد اقتصادی ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : سه شنبه 13 دی 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');