همراه اول و شارژ مخصوص بانوان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اپراتور همراه اول خدمات و سرویس های بی شماری برای اکثر اقشار جامعه دارد در همین راستا سرویس های متنوعی را برای جوانان، دانشجویان، معلمان، دانش آموزان، اساتید و … هم در نظر گرفته است که باعث کاهش هزینه های ارتباطی میشود.

 

شارژ هدیه بانوان همراه اول

سرویس هدیه شارژ بانوان نیز، فقط مخصوص افرادی می باشد که سیم کارتشان در پایگاه داده اطلاعاتی همراه اول، به نام یک خانم ثبت شده باشد. هنگامی که مشترک کد دستوری هدیه شارژ بانوان را شماره گیری می کند، ابتدا پروفایل مشترک در پایگاه داده همراه اول چک می گردد و در صورتی که خانم باشد می تواند با استفاده از روش های زیر 30% شارژ بیشتر دریافت کند:

 

روش اول: استفاده از کد دستوری

مشترکین سیم کارت های اعتباری که سیم کارتشان به نام یک خانم در سیستم همراه اول ثبت شده است؛ می توانند مستقیما با شماره گیری کد دستوری # 114 * 1 * ( ستاره 1 ستاره 114 مربع ) اقدام به افزایش اعتبار و دریافت هدیه شارژ بانوان نمایند.

 

نوع درخواست

کد دستوری

دریافت شارژ بانوان

# 114 * 1 *

دریافت راهنما

# 149 * 1 *

 

در این روش مستقیما بعد از شماره گیری کد دستوری؛ 130 درصد مبلغ شارژ پس از کسر مالیات به اعتبار مشترک افزوده می شود.

 

روش دوم: خرید پین شارژ

در این روش، مشترک اعتباری ابتدا باید پین شارژ را خریداری نموده و سپس با استفاده از کد دستوری که در جدول ذیل آمده، نسبت به دریافت هدیه اقدام نمایند:

 

نوع درخواست

کد دستوری

دریافت شارژ بانوان

# 1222 * 10 *

دریافت راهنما

# 1292 * 10 *

 

در صورتی که مشترک با استفاده از این روش، اعتبار خود را افزایش می دهد، پس از وارد نمودن رمز شارژ از کد مربوطه، ابتدا مشترک به اندازه مبلغ پین، افزایش شارژ خواهد داشت. سپس این مبلغ کسر شده و به جای آن شارژی به ارزش 130 درصد مبلغ پین ( پس از کسر مالیات ) به حساب مشترک واریز می شود.

 

روش سوم: مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول

در این روش مشترکین می توانند به صورت آنلاین به فروشگاه همراه اول به آدرس shop.mci.ir مراجعه نموده و نسبت به شارژ هدیه بانوان اقدام نمایند.

نکته قابل توجه در شارژ هدیه بانوان، محدودیت زمانی استفاده از این شارژ می باشد که هم شامل شارژ اصلی و هم شامل شارژ هدیه می گردد.

 

مهلت مصرف اعتبار شارژ بانوان

مبلغ شارژ

5،000 تومان

10،000 تومان

20،000 تومان

مهلت مصرف اعتبار

10 روز

15 روز

20 روز

 

بر اساس جدول فوق مشترکینی که سیم کارت خود را با شارژ هدیه بانوان شارژ می کنند؛ می بایست کل مبلغ پین و 30% شارژ هدیه را در مدت زمان اعلام شده؛ مصرف نمایند.

نکات و شرایط مهم:

·        تنها مشترکین حقیقی همراه اول می توانند از این سرویس استفاده نمایند و مشترکین حقوقی امکان دریافت این هدیه را ندارند.

·        شارژ دریافتی ( مجموع شارژ خریداری شده و شارژ هدیه ) را نمی توان به سایر خطوط اعتباری انتقال داد.

·        شارژ دریافتی ( مجموع شارژ خریداری شده و شارژ هدیه ) را نمی توان برای تماس با خارج از کشور و رومینگ استفاده کرد.

·        شارژ دریافتی ( مجموع شارژ خریداری شده و شارژ هدیه ) برای استفاده از مکالمه و پیامک درون شبکه و همچنین با سایر اپراتورهای داخل کشور است. علاوه بر این مصرف اینترنت نیز بر اساس تعرفه جاری همراه اول قابل استفاده می باشد.

·        با استفاده از شارژ دریافتی ( مجموع شارژ خریداری شده و شارژ هدیه ) نمی توان بسته های تشویقی از جمله بسته اینترنت همراه، پیامک و ... خریداری نمود.

·        هنگامی که مشترک کد دستوری هدیه شارژ بانوان را برای همراه اول ارسال میکند، ابتدا پروفایل مشترک در پایگاه داده همراه اول چک می گردد و در صورتی که خانم نباشد، به وی اطلاع داده می شود که مشمول طرح نمی باشد، ولی پین خریداری شده؛ همچنان قابلیت مصرف داشته و مشترک می تواند پین خریداری شده را به صورت عادی یا در طرح های دیگر شارژ هدیه مورد استفاده قرار دهد.

 

شارژ فوق العاده همراه اول

براساس این طرح کلیه مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند در صورت تمایل علاوه بر مبلغ اصلی شارژ خریداری شده، شارژ هدیه نیز دریافت کنند.

مهم ترین تفاوت شارژ فوق العاده با شارژ معمولی محدودیت در زمان استفاده این نوع شارژ می باشد که مشترک باید میزان کل شارژ را در بازه اعلام شده، استفاده نماید، در غیر این صورت کل شارژ منقضی می گردد.

مبلغ شارژ، شارژ هدیه و مدت زمان اعتبار کل شارژ در شارژ فوق العاده همراه اول بر اساس جدول زیر می باشد:

 

مبلغ شارژ

مبلغ شارژ هدیه

مبلغ کل شارژ

مدت زمان اعتبار مبلغ کل شارژ

50،000 ریال

5،000 ريال

55،000 ريال

5 روز

100،000 ريال

15،000 ريال

115،000 ريال

7 روز

200،000 ريال

50،000 ريال

250،000 ريال

15 روز

500،000 ريال

150،000 ريال

650،000 ريال

20 روز

1،000،000 ريال

350،000 ريال

1،350،000 ريال

30 روز

 

مشترکین اعتباری اپراتور همراه اول برای استفاده از این طرح می توانند از درگاه های ارتباطی که در جدول زیر آمده است، استفاده نمایند:

فعال سازی

# 12 * 1 *

راهنما

# 122 * 1 *

استعلام

# 11 * 140 *

 

نکات و شرایط مهم:

·        شارژ هدیه در این طرح شامل مکالمات داخل شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت )، پیامک و دیتای تعرفه آزاد می باشد.

·        امکان خرید بسته با استفاده از شارژ هدیه فوق العاده وجود ندارد.

·        انتقال اعتبار با شارژ فوق العاده امکان پذیر نمی باشد.

·        در صورتی که مشترک در بازه تعیین شده، کل مبلغ شارژ را مصرف نکند، شارژ اصلی به علاوه شارژ هدیه منقضی خواهد شد. البته مشترکین توجه داشته باشند، منقضی شدن فقط مختص شارژ افزایش یافته از طریق شارژ فوق العاده می باشد و شارژی که از قبل یا بعد از آن به صورت معمول انجام شود، مشمول انقضای زمانی نخواهد بود.

 





:: برچسب‌ها: شارژ هدیه بانوان همراه اول ، شارژ فوق العاده همراه اول ، هدیه شارژ بانوان ، شارژ هدیه بانوان ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 11 دی 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');