سیم کارت های هوشمند توریست شاتل موبایل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

شاتل موبایل به عنوان اولین عرضه کننده سیم کارت هوشمند نه تنها هزینه های ارتباطی را به میزان قابل توجهی کاهش داده است بلکه سرعت و خدمات منحصر بفردی را در اختیار مشترکین خود قرار داده است در حال حاضر شاتل موبایل، تنها اپراتور تلفن همراه در کشور است که برای مشترکین خود امکان اتصال خودکار به هر سه شبکه اپراتور ( همراه اول، ایرانسل و رایتل ) دارای شبکه رادیویی را فراهم نموده است. این سرویس با تحلیل مداوم و دقیق شبکه های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین رایتل، با کیفیت ترین و پایدارترین شبکه رادیویی در هر منطقه را شناسایی نموده و به صورت کاملا هوشمند و اتوماتیک در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

 

 

شاید خیلی از افراد شاتل موبایل را به عنوان عرضه کننده سیم کارت های هوشمند بشناسند. زیرا سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل همواره با انتخاب و اتصال به بهترین شبکه و فناوری، خدمتی منحصر بفردی را در اختیار مشترکین قرار می دهد که نه تنها هزینه های ارتباطی آنها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد؛  بلکه تجربه بهتری از سرعت و خدمات را نیز برای آنها رقم می زند.

در حال حاضر شاتل موبایل، تنها اپراتور تلفن همراه در کشور است که برای مشترکین خود امکان اتصال خودکار به هر سه شبکه اپراتور ( همراه اول، ایرانسل و رایتل ) دارای شبکه رادیویی را فراهم نموده است. این سرویس با تحلیل مداوم و دقیق شبکه های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین رایتل، با کیفیت ترین و پایدارترین شبکه رادیویی در هر منطقه را شناسایی نموده و به صورت کاملا هوشمند و اتوماتیک در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

سیم کارت هوشمند توریست

علاوه بر خدمات فوق، این بار شاتل موبایل با ارائه سیم کارت هوشمند توریست، خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه خود را در اختیار گردشگران قرار می دهد. این خدمات که به صورت ترکیبی شامل مکالمه، اینترنت و پیامک می شود با توجه به نیازهای گردشگران در قالب بسته های مختلفی ارائه می گردد که از مزایای فوق العاده ای هم برخوردار می باشد.

به طور کلی سیم کارت هوشمند توریست شاتل موبایل به همراه 4 بسته متفاوت شامل موارد ذیل می گردد:

 

نام بسته

اینترنت همراه

مکالمه درون شبکه

اعتبار اولیه

قیمت

بسته پایه

5/1 گیگابایت

1000 دقیقه

2،000 تومان

40،000 تومان

بسته  اول

5/2 گیگابایت

1000 دقیقه

5،000 تومان

50،000 تومان

بسته دوم

5/4 گیگابایت

1000 دقیقه

10،000 تومان

57،000 تومان

بسته سوم

10 گیگابایت

1000 دقیقه

20،000 تومان

86،000 تومان

بسته چهارم

20 گیگابایت

2000 دقیقه

25،000 تومان

104،000 تومان

 

 

 

سیم کارت های هوشمند توریست شاتل موبایل به مدت سی روز پس از ثبت نام قابل استفاده می باشد و گردشگران می توانند با مراجعه به نمایندگی های شاتل موبایل در سراسر کشور یا غرفه های شاتل موبایل در فرودگاه ها و مبادی ورودی کشور با ارائه پاسپورت نسبت به خرید، ثبت نام و فعال سازی آن اقدام نمایند.

بنابراین گردشگرانی که ایران را به عنوان مقصد سفر تفریحی و زیارتی خود انتخاب می کنند، می توانند خرید سیم کارت های توریستی هوشمند شاتل موبایل را از بین سیم کارت های عرضه شده از سوی سایر اپراتور ها انتخاب کرده و علاوه بر بهره مندی از امکانات فوق العاده از مزایای بی نظیرش هم لذت ببرند.

 

مزایای خاص و منحصر بفرد سیم کارت های توریستی شاتل موبایل به شرح ذیل می باشند:

·        آنتن دهی هوشمند با پوشش سراسری 4G

·        کد دستوری به زبان انگلیسی و عربی

·        امکان مدیریت و انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان

·        مقرون به صرفه ترین بسته های اینترنت و مکالمه

·        بیش از 4000 نمایندگی فروش و خدمات در سراسر کشور

 

تماس بین الملل در شاتل موبایل

پیشرفت علم و تکنولوژی سبب گردیده که در حال حاضر فاصله ها به نوعی مفهوم گذشته را نداشته باشند و جهان به دهکده ای تبدیل گردد که ارتباط در آن بسیار ارزان تر و آسان تر از قبل باشد. در جهان کنونی ارتباطات معمولا بر پایه تلفن های همراه بوده و همین امر برقراری ارتباط در هر ساعت یا مکانی را به راحتی مقدور می سازد.

اگر مشترک شاتل موبایل هستید و اعضای خانواده یا دوستانتان در کشور دیگری اقامت دارند  و یا مجبور به برقراری ارتباط های کاری با کشورهای دیگر هستید، شاتل موبایل ارزان ترین و آسان ترین روش را برای شما در نظر گرفته است. سیم کارت های پیش پرداخت شاتل موبایل این امکان را به کاربران می دهد تا به سادگی با تمام نقاط دنیا متصل شده و با تعرفه ای کاملا اقتصادی از برقراری یک ارتباط پایدار لذت ببرند. تعرفه تماس در سیم کارت های پیش پرداخت شاتل موبایل بر اساس دقیقه بوده و برای آگاهی مشترکین به تفکیک کشورها در وب سایت این اپراتور موجود می باشد.

 

برای آگاهی از این تعرفه ها مشترکین باید بعد از ورود به وب سایت شاتل موبایل در بخش " محصولات و خدمات، " گزینه " تعرفه تماس بین الملل شاتل موبایل " را انتخاب نموده و در قسمت جستجو با انتخاب نام کشور مورد نظر، از تعرفه تماس که به ازاء هر دقیقه اعلام شده، مطلع گردند.

علاوه بر این ؛ علاقمندان به این خدمات  می توانند در وب سایت شاتل موبایل به آدرس www.shatelmobile.ir  اطلاعات مورد نیاز خود را در این خصوص کسب کرده و در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره، در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن 09981000000 تماس حاصل کرده و از مشاوره 24 ساعته مشاوران شاتل موبایل بهره مند گردند.

 





:: برچسب‌ها: سیم کارت هوشمند توریست ، سیم کارت هوشمند توریست شاتل موبایل ، سیم کارت توریستی ، شاتل موبایل ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : چهار شنبه 30 آذر 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');