مکالمه همراهی همراه اول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همراه اول در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی، بسته‌های مکالمه به کاربران هدیه میدهد و هزینه کمتری نسبت به حالت عادی دریافت می‌کند به همین دلیل این نوع بسته‌ها رایگان نیستند اما کاملا به صرفه به نظر می‌آیند.

یکی از آسان‌ترین راه‌های فعال سازی بسته مکالمه، گرفتن کد دستوری هست که در این مناسبت‌ها می‌توانید از طریق پیج رسمی اینستاگرام و سایت همراه اول پیگیری کنید.

 

·        مکالمه همراهی

در این طرح، همراه اول متناسب با الگوی مصرف هر یک از مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود، بسته یک ماهه مکالمه به آنها پیشنهاد می کند که این بسته پیشنهادی شامل دقایق مشخصی از مکالمه درون شبکه با قیمت دقیقه ای 15 تا 16 تومان می باشد.

تعرفه پایه سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول به شرح ذیل می باشد:

 

نوع خدمات

سیم کارت دائمی

سیم کارت اعتباری

مکالمه داخل شبکه ( از همراه اول به همراه اول و تلفن ثابت )

هر دقیقه 599 ریال

هر دقیقه 899 ریال

مکالمه برون شبکه ( از همراه اول به سایر اپراتورها)

هر دقیقه 599 ریال

هر دقیقه 899 ریال

 

با توجه به این که در حال حاضر تعرفه پایه سیم کارت های دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول بسیار بیشتر از مبلغ بیان شده در این سرویس می باشد، اپراتور همراه اول این طرح را با توجه به نیاز کاربران، در راستای کاهش هزینه های ارتباطی مشترکین طراحی نموده است. بنابراین مشترکین همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری # 1 * 1000 *  (  ستاره 1000 ستاره 1 مربع ) بسته مکالمه پیشنهادی همراه اول مربوط به خود را مشاهده نموده و پس از تایید و فعال سازی از تخفیف بیش از 70% در مکالمات خود بهره مند گردند. البته مشترکین توجه داشته باشند این بسته قابلیت رزرو ندارد و در صورت تایید، فعال می گردد.

 

·        سیم کارت های دائمی 1000 تومانی

همه ما میدانیم که سیم کارت دائمی همراه اول با ارزش ترین و گران ترین سیم کارت های موجود در بازار هستند که هر چه از قدمت بیشتری برخوردار باشند، اعتبار بیشتری هم خواهند داشت.

البته از آنجا که نحوه ارائه خدمات همراه اول، به عنوان بزرگترین اپراتور فعال در کشور که از بیشترین پوشش شبکه و بهترین آنتن دهی برخوردار می باشد؛ به هیچ کدام از سیم کارت ها متفاوت نمی باشد، سیم کارت های جدیدی که از سوی این اپراتور ارائه می گردند، از نظر سرویس دهی و دسترسی به خدمات، کاملا مناسب و مطلوب می باشند. زیرا صرفنظر از قیمت مناسب، این سیم کارت ها از کلیه امکانات و خدمات همراه اول پشتیبانی کرده و شما به عنوان دارنده آن، امکان بهره مندی از کلیه مزایای این سیم کارت های دائمی را خواهید داشت.

 

بر اساس این طرح علاقمندان می توانند با مراجعه به دفاتر و فروشگاه های زنجیره ای همراه اول، ضمن تهیه کارت خرید سیم کارت دائمی همراه اول به قیمت 1،000 تومان نسبت به فعال سازی آن هم اقدام نمایند. با توجه به این که قیمت مصوب این سیم کارت ها 165،800 تومان و 129،800 تومان ( برای دو نوع سیم کارت دائمی همراه اول با ودایع متفاوت ) می باشد، پس از پرداخت مابقی مبلغ تا قیمت مصوب، متقاضی می تواند از بین سه شماره اعلامی، شماره مورد نظر خود را انتخاب و نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایید.

در این طرح امکان خرید اقساطی سیم کارت به صورت 6 ماهه و 36 ماهه نیز وجود دارد که مشترکین می توانند در صورت تمایل از آن استفاده نمایند.

 

این سیم کارت های دائمی جدید علاوه بر قیمت مناسب 1،000 تومانی، شامل یک بسته خوش آمد به شرح ذیل می باشد:

·        1،000 پیامک داخل شبکه به مدت یک هفته

·        1،000 دقیقه مکالمه درون شبکه به مدت یک هفته

·        اینترنت نامحدود به مدت 7 روز

·        هزینه مکالمه 299 ریالی به مدت 90 روز

البته پس از پایان یافتن بسته خوشامد سیم کارت 1،000 تومانی، به صورت خودکار هزینه مکالمه 299 ریالی به مدت 90 روز فعال و قابل استفاده خواهد بود. مشترکین اپراتور همراه اول توجه داشته باشند که در حال حاضر تعرفه هزینه های مکالمه درون شبکه و برون شبکه همراه اول برای سیم کارت های دائمی برابر با 599 ریال می باشد.

 

نکات و شرایط مهم:

·        این بسته خوش آمد به صورت خودکار بعد از اولین تراکنش مشترک دائمی جدید فعال می گردد.

·        مشترک دائمی حداکثر یک ماه فرصت دارد تا سیم کارت فعال شده را در گوشی هوشمند خود قرار داده و اولین تراکنش را انجام دهد.

·        بسته خوش آمد 1،000 تنها به مشترکین حقیقی همراه اول تعلق می گیرد.

·        هر مشترک همراه اول با کد ملی خود تنها یک بار می تواند برای سیم کارت جدیدش از بسته خوش آمد 1،000 استفاده نماید.

·        حد مصرف منصفانه دیتا در مدت زمان یک هفته بسته، تا 1،000 گیگابایت تعیین شده است.

·        فعال سازی بسته خوش آمد برای مشترکین دائمی به صورت خودکار بوده و نیاز به ثبت نام ندارد.

·        کد دستوری # 3 * 1000 *  ( ستاره 1000 ستاره 3 مربع ) برای استعلام از وضعیت در اختیار مشترکین سیم کارت های دائمی همراه اول می باشد.

با توجه به شرایط بیان شده، افرادی که قصد خرید سیم کارت دائمی همراه اول را دارند، به راحتی می توانند با استفاده از این طرح هم صاحب یک سیم کارت دائمی همراه اول شده و هم از شرایط فوق العاده بسته خوش آمد آن بهره مند گردند.

مشترکین همراه اول می توانند در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت همراه اول به آدرس www.mci.ir مراجعه نموده و یا از طریق تلفن مرکز تماس مشتریان همراه اول ( از طریق خط همراه اول 9990 – از طریق تلفن ثابت 09129990 ) پاسخ های لازم را دریافت نمایند.

 

 





:: برچسب‌ها: مکالمه همراهی ، مکالمه همراهی همراه اول ، سیم کارت های دائمی 1000 تومانی ، خرید اقساطی سیم کارت ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : دو شنبه 28 آذر 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');