جشنواره های هیجان انگیز شاتل موبایل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

در حال حاضر شاتل موبایل تنها اپراتور حقیقی موفق در ایران است که در زمینه ارائه خدمات دسترسی به اینترنت پر سرعت و روش های ارتباطی اینترنتی فعالیت می کند و به هیچ وجه اینترنت نسل دو در این شبکه عرضه نمی شود.

این شرکت با ارائه خدمات متنوع و طراحی جشنواره های گوناگون تلاش می کند تا علاوه بر حضور مستمر در عرصه رقابت تنگاتنگ بین اپراتورها، سهم مهمی از بازار سیم کارت ایران را نیز نصیب خود کند. برگزاری جشنواره های مختلف و تخفیف های ویژه را می توان یکی از دهها سرویس منحصر بفرد شاتل موبایل برشمرد که در راستای جلب رضایت بیشتر مشترکان صورت می پذیرد و هزینه های ارتباطی آنها را نیز کاهش می دهد.

 

بنابراین مشترکین می توانند با شرکت در جشنواره های مختلف شاتل موبایلی از جایزه های ویژه و منحصر بفردی همچون اینترنت رایگان، مکالمه و شارژ رایگان بهره مند گردند و یا با شرکت در قرعه کشی ها یکی از برندگان جوایز ارزشمند این اپراتور مانند گوشی هوشمند، پلی استیشن و... باشند.

جدیدترین و هیجان انگیزترین جشنواره های شاتل موبایلی که در حال برگزاری می باشد و مشترکین این اپراتور در صورت تمایل می توانند از آن بهره مند گردند، تحت عناوین ذیل در حال اجرا می باشد:

 

فقط با 1،000 تومان، آیفون 14 ببر!

این جشنواره که مخصوص تمامی مشترکین فعلی و جدید شاتل موبایل می باشد تا پایان پاییز 1401 ادامه دارد و کلیه این کاربران می توانند برای فعالیت های مختلف خود در شبکه شاتل موبایل؛ به ازاء هر 1،000 تومان یک امتیاز در قرعه کشی هیجان انگیز آیفون 14 کسب کنند و با بالا بردن امتیاز؛ احتمال برنده شدن خود را در قرعه کشی افزایش دهند.

روش های کسب امتیاز در این قرعه کشی که در پایان هر ماه پاییز ( مهر، آبان و آذر ) برگزار خواهد شد، به شرح ذیل می باشد:

  • هر 1،000 تومان تراکنش بابت خرید شارژ = یک امتیاز

  • هر 1،000 تومان تراکنش بابت خرید  بسته اینترنت = یک امتیاز

  • هر 1،000 تومان تراکنش بابت خرید و فعال سازی سیم کارت = یک امتیاز

  • خرید مودم = 300 امتیاز

  • دعوت از دوستان = 20 امتیاز

البته مشترکین توجه داشته باشند در صورتی که قبلا سیم کارت شاتل موبایل را خریداری کرده اند و هنوز اقدام به فعال سازی آن ننموده اند، با فعال سازی سیم کارت  درباره اجرای جشنواره متناسب با مبلغ پرداختی، امتیاز دریافت خواهند کرد. مجموع امتیاز های هر مشترک هر هفته از طریق پیامک به اطلاع مشترک خواهد رسید.

در تمامی قرعه کشی های جشنواره پاییز، مجموع امتیاز های مشتریان از روز اول کمپین محاسبه خواهد شد.

 

یه دوستی خوب، یه پیشنهاد هوشمندانه 

بر اساس این جشنواره، مشترکین شاتل موبایلی که دوستان خود را برای پیوستن به خانواده بزرگ شاتل موبایل دعوت کنند، 20 هزار تومان اعتبار از شاتل موبایل هدیه خواهند گرفت و 20 هزار تومان نیز به دوستانشان هدیه داده خواهد شد. علاوه بر این به ازاء هر خرید یا فعال سازی سیم کارت، توسط لینک دعوت اختصاصی شما، 20 امتیاز برای قرعه کشی ماهانه آیفون 14 برای مشترک ذخیره می شود.

مشترکین شاتل موبایل برای شرکت در این جشنواره جذاب می توانند با استفاده از یکی از روش های ذیل، لینک دعوت نامه اختصاصی خودشان را برای دوستانشان ارسال نمایند:

  1. مراجعه به بخش دعوت از دوستان در اپلیکیشن شاتل موبایل من

  2. مراجعه به بخش دعوت از دوستان در مدیریت حساب اینترنتی

  3. شماره گیری کد دستوری  # 1 * 7 * 1 * ( ستاره 1 ستاره 7 ستاره 1 مربع ) از سیم کارت شاتل موبایل و دریافت لینک دعوت نامه اختصاصی به صورت خودکار از طریق پیامک

البته اگر مشترک دعوت کننده، مشترک اینترنت ADSL شاتل می باشد، در صورت دعوت از دوستان 20 گیگابایت اینترنت ADSL  هدیه دریافت خواهد کرد.

 

هر هفته، بزن به هدف و جایزه بگیر!

در این جشنواره شاتل موبایل، مشترکینی شرکت داده خواهند شد که میزان مصرف مکالمه و اینترنت آنها در طول هفته به حد نصاب تعیین شده برسد. مشترکینی که حد نصاب مشخص شده را کسب کرده باشند، بدون قرعه کشی از شاتل موبایل مکالمه، اینترنت همراه و اینترنت ADSL هدیه می گیرند.

 

شرایط و نکات مهم:

  • روش دریافت هدیه های جشنواره برای هر مشترک متفاوت بوده و از طریق پیامک به اطلاع کاربر خواهد رسید.

  • اگر مشترک ADSL   شاتل موبایل هستید، برای دریافت اینترنت ثابت خود، پیامک حاوی کد تخفیف با مهلت فعال سازی 7  روزه دریافت می کنید که کافی است کد را در صفحه " مدیریت حساب اینترنت   ADSL " خود از طریق منوی " خدمات شاتل"  گزینه"  کد تخفیف"  وارد کنید و از هدیه خود لذت ببرید.

  • استفاده از بسته های هدیه سیم کارت در میزان مصرف هفتگی برای شرکت در قرعه کشی محاسبه نمی گردد.

  • با رسیدن مشترک به حد نصاب مشخص شده، بسته اینترنت یا مکالمه هدیه در روز سه شنبه هفته بعد برای مشترک، به صورت خودکار فعال می گردد.

علاقمندان به این جشنواره ها  برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت این اپراتور به آدرس www. Shatelmobile.ir مراجعه کرده و یا از طریق شماره 09981000000 در هر ساعت از شبانه روز به صورت 24 ساعته با کارشناسان شاتل موبایل در ارتباط باشند.

 





:: برچسب‌ها: شاتل موبایل ، سیم کارت هوشمند شاتل موبایل ، سیم کارت شاتل موبایل ، موبایل ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 27 آذر 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');