سرویس کنفرانس تلفنی اپراتور رایتل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

با توجه به پیشرفت خیره کننده صنعت موبایل و جایگزین شدن این وسیله با خیلی از وسایل دیگر، باز هم شاهد پیشرفت موبایل ها خواهیم بود. از جمله امکاناتی که در آینده به موبایل اضافه می شود، شارژ شدن بی سیم آن هاست. بسیاری از کاربران مشتاقانه منتظر این قابلیت موبایل ها هستند. از دیگر امکاناتی که در آینده ممکن است در موبایل دیده شود، موبایل نشکن است.

موبایل ها در آینده به طوری ساخته می شوند که قابل شکستن نباشند. تولید کنندگان موبایل ها در حال کار بر روی ایده ای هستند که بتوانند موبایلی را تولید کنند که مالک خود را بشناسد. این کار به افزایش امنیت موبایل هم کمک می کند. برای این کار باید تکنولوژی پیشرفته ای برای تشخیص چهره مالک پیاده سازی کرد که به راحتی قابل هک کردن نباشد.

البته موبایل هایی که در آینده ساخته می شوند بدون دیدن چهره، می توانند مالک خود را بشناسند. برای این کار از روش هایی مانند تشخیص شیوه تایپ کردن یا تن صدای مالک خود تشخیص می دهند. این روند پیشرفت ادامه خواهد داشت و هر روز ایده جدید روی موبایل ها پیاده سازی می شود.



.

کنفرانس تلفنی اپراتور رایتل

یکی از این قابلیت های بسیار کاربردی، برگزاری کنفرانس های تلفنی است که باعث بهبود عملکرد افراد و صرفه جویی هر چه بیشتر در زمان خواهد شد. این قابلیت که در سال های اخیر بخصوص بعد از پاندمی ویروس کرونا، بسیار مورد توجه مدیران و صاحبان کسب و کارها قرار گرفته، سبب گردید تا اپراتورها نیز امکان برقراری تماس به صورت همزمان را برای مشترکین خود ایجاد کنند.

یکی از اپراتورهایی که در این زمینه توانسته سرویسی خاص و بی نظیر را برای مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود فراهم کند، اپراتور رایتل می باشد که امکان برقراری مکالمات گروهی را در اختیار کاربران خود قرار داده است، به طوری که تمامی افراد حاضر در کنفرانس، امکان صحبت کردن و شنیدن صدای یکدیگر را خواهند داشت.

در سرویس کنفرانس تلفنی رایتل، مشترکین می توانند به راحتی حداکثر با 5 نفر صحبت کنند و به طور همزمان اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند. در این سرویس مخاطبین شرکت کننده در کنفرانس می توانند از مشترکین کلیه اپراتورهای تلفن همراه در کشور ( همراه اول، ایرانسل و رایتل)، تلفن ثابت و یا حتی مخاطبین بین المللی باشند. این سرویس که با هدف ایجاد چندین تماس با میزبانی مشترک رایتلی راه اندازی شده است، مورد استفاده دانشجویان، کارمندان، اعضای خانواده، همکلاسی ها، تجار، مدیران و ... که امکان حضور فیزیکی در یک مکالمه به صورت همزمان را ندارند، قرار خواهد گرفت.

هزینه هر تماس در کنفرانس صوتی رایتل، معادل یک تماس عادی و بر عهده تماس گیرنده می باشد و برای فرد دعوت شده به کنفرانس هیچ هزینه ای منظور نمی گردد. برای مثال اگر یک مشترک رایتلی 3 نفر را به کنفرانس دعوت کند، هزینه هر سه نفری که در تماس شرکت کردند، به عهده مشترک خواهد بود.

نحوه برقرای تماس در کنفرانس صوتی

در این سرویس اگر یک مشترک رایتلی بخواهد مثلا با دو نفر دیگر کنفرانس تلفنی، برقرار کند، در مرحله اول باید مشترک الف با مشترک ب تماس گرفته و تماس وی را در حالت Hold  قرار دهد، سپس مشترک الف با مشترک ج تماس می گیرد و پس از برقرای تماس، نفر دوم به کنفرانس Merge  می شود. به همین ترتیب مشترک می تواند تا 5 نفر را به کنفرانس اضافه کند.

شرایط و نکات مهم:

این سرویس به صورت پیش فرض برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی رایتل و سیم کارت اعتباری رایتل فعال می باشد.

جهت برخورداری از این سرویس گوشی هوشمند مشترک باید قابلیت کنفرانس صوتی را داشته باشد.

در صورتی که تمایل دارید در طول کنفرانس هیچ تماسی را از دست ندهید، بهتر است سرویس انتظار مکالمه خود را فعال نمایید.

سرویس انتظار مکالمه

سرویس انتظار مکالمه رایتل برای آگاهی از تماس های پشت خطی می باشد که به مشترک این امکان را می دهد تا زمانی که در حال مکالمه میباشد، از تماس هایی که با او گرفته می شود، مطلع گردد.

در این سرویس اگر با مشترکی که در حال مکالمه میباشد، تماس گرفته شود، مشترک صدای بوق منقطعی را می شنود که نشان دهنده تماس پشت خطی می باشد. البته به طور همزمان شماره تماس گیرنده نیز بر روی صفحه گوشی هوشمند به نمایش در خواهد آمد که نشان دهنده انتظار مخاطب جدید برای برقراری تماس می باشد. در چنین شرایطی مشترک می تواند تماس اول را نگه داشته و تماس دوم را برقرار کند و یا تماس دوم را در حالت انتظار نگه داشته و به مکالمه خود ادامه دهد.

فعال سازی این سرویس برای مشترک هیچ هزینه ای نخواهد داشت و برای این کار کاربران باید در قسمت تنظیمات گوشی هوشمند خود تنظیمات مربوط به انتظار مکالمه را فعال نمایند. در صورت عدم فعال سازی این سرویس، نه تنها مشترک در حین تماس، از تماس نفر دوم مطلع نشده، بلکه تماس گیرنده دوم نیز بوق اشغال می شنود.

قابلیت کنفرانس در تلفن را می توان به نوعی انقلابی در صنعت ارتباطات بر شمرد و برقراری ارتباط صوتی یا تصویری به صورت همزمان با چندین نفر در دنیای مدرن امروز یک ویژگی کاربردی اپلیکیشن های مختلف شبکه های اجتماعی می باشد که نه تنها ارتباطات را ساده تر و راحت تر می سازد؛ بلکه هزینه های ارتباط را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. قابلیتی که بسیار برای شرکت هایی که به دلیل شعبه ها و مراکز، امکان حضور همزمان در گفت و گو ها و جلسات را ندارند، کاربردی و کارگشا می باشد.

البته در اپراتور رایتل هنوز امکان برقراری کنفرانس تصویری وجود ندارد و این قابلیت با محدودیت هایی مواجه می باشد، در حال حاضر مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل تنها می توانند از تماس صوتی به صورت کنفرانس استفاده نمایند

 





:: برچسب‌ها: رایتل , سیم کارت رایتل , سیم کارت دائمی رایتل , سیم کارت اعتباری رایتل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 20 آذر 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');