سرویس چتر اضطراری همراه اول ویژه مشترکین اعتباری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

گاهی اوقات ممکن است در شرایطی بسیار اضطراری شارژتان تمام شود و نتوانید شارژ بخرید و نیاز داشته باشید با کسی تماس بگیرید. همراه اول سرویسی ارائه داده است در شرایطی بسیار غافلگیرانه درخواست شارژ یا درخواست تماس بکنید و به راحتی کار خود را مدیریت کنید.

 

 

 سرویس چتر اضطراری همراه اول با هدف حمایت از مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول در شرایط اضطراری و در راستای شعار " هیچ کس تنها نیست "  تلاش می کند تا با ارائه خدمات مختلف، در شرایط حساس و غیر قابل پیش بینی آنها را مورد حمایت خود قرار دهد.

 

بر اساس اعلام اپراتور همراه اول، این سرویس به دو صورت" درخواست تماس و درخواست شارژ " در اختیار کاربران سیم کارت های اعتباری قرار دارد و آنها می توانند در شرایط اضطراری با استفاده از کدهای دستوری مشخص شده، این سرویس ها را فعال نموده و از آن استفاده نمایند.

به طور کلی کد دستوری مجموعه سرویس های چتر اضطراری # 26 * 10 *  ( ستاره 10 ستاره 26 مربع ) می باشد که مشترکین می توانند در هنگام اتمام شارژ از آن استفاده نمایند.

سرویس های چتر اضطراری عبارتند از:

 

1.     درخواست تماس

در این سرویس مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول که شارژ کافی ندارد، می توانند با ارسال یک کد دستوری یا  USSD  از سایر مشترکین سیم کارت های دائمی یا اعتباری همراه اول بخواهند که با آنها تماس بگیرند. در چنین شرایط اضطراری و حساسی، مشترک اعتباری باید ابتدا با ارسال کد # 261 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 261 مربع ) و اعلام شماره مشترک مورد نظر، درخواست تماس خود را ثبت نماید، در مرحله بعد؛ این درخواست تماس از طریق پیامک به اطلاع مشترک مورد نظر که شماره اش اعلام شده، خواهد رسید.

 

2.     درخواست شارژ

در سرویس چتر اضطراری، امکان ثبت درخواست شارژ از سایر مشترکین اعتباری و سیم کارت دائمی همراه اول نیز وجود دارد و مشترکین اعتباری همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری # 262 * 10 *  ( ستاره 10 ستاره 262 مربع )  و اعلام شماره مورد نظر، درخواست خود را برای دریافت شارژ ثبت نمایند. سپس این درخواست از طریق پیامکی به اطلاع مشترک مورد نظر می رسد و او این امکان را خواهد داشت تا با ارسال عدد یک با انتقال شارژ موافقت نماید و یا با ارسال عدد 2 درخواست را رد کند.

مبلغ شارژ درخواستی در سرویس درخواست شارژ تنها 10،000 ریال ( هزار تومان ) می باشد که در صورت موافقت مشترک انتقال دهنده، این مبلغ به حساب او منظور می گردد. کارمزد انتقال این مبلغ نیز 400 ریال ( 40 تومان ) می باشد که از مبلغ شارژ کسر شده و در نهایت مبلغ 9،600 ریال ( نه هزار و ششصد تومان ) به اعتبار مشترک درخواست دهنده انتقال می یابد.

 

درگاه های فعال سازی سرویس چتر اضطراری ویژه مشترکین اعتباری همراه اول به شرح ذیل می باشد:

سرویس

کد دستوری یا USSD

درخواست تماس

# 261 * 10 *  

درخواست شارژ

# 262 * 10 * 

 

شرایط و نکات مهم:

·        سرویس های درخواست تماس و درخواست شارژ تنها مخصوص مشترکین اعتباری همراه اول می باشد.

·        مشترکین اعتباری همراه اول که سیم کارتشان فعال می باشد، در شرایطی می توانند از این سرویس استفاده نمایند که اعتبار آنها کمتر از  200 ریال ( 20 تومان ) باشد.

·        مشترکین اعتباری همراه اول با شرایط قطع یک طرفه و دو طرفه می توانند از این سرویس استفاده نمایند.

·        در حال حاضر سرویس مکالمه اضطراری از مجموعه سرویس های چتر اضطراری حذف گردیده است.

·        مشترکین اعتباری همراه اول در فاصله زمانی دو افزایش اعتبار تنها 5 مرتبه می توانند از سرویس چتر اضطراری ( درخواست تماس و درخواست شارژ ) استفاده نمایند.

سرویس چتر اضطراری از خدمات مفید و کاربردی همراه اول می باشد که در شرایط حساس و اورژانسی، خدماتی خاص و منحصر بفردی را در اختیار کاربران اعتباری قرار می دهد و به آنها کمک می کند تا در چنین شرایطی بتوانند مدیریت بحران داشته و به راحتی و تنها با شماره گیری یک کد دستوری اوضاع را تحت کنترل خود درآورد.

 





:: برچسب‌ها: درخواست تماس , درخواست شارژ , سرویس چتر اضطراری , چتر اضطراری , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 19 آذر 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');