بسته های ویژه ایرانسل برای مسافران جام جهانی قطر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور برای همراهی با مسافران جام جهانی؛ بسته های ویژه ای را تدارک دیده که مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند با استفاده از آنها هزینه های ارتباطی خود را در این سفر به خوبی مدیریت کنند. به نقل از روابط عمومی ایرانسل، خدمات ارائه شده این اپراتور در قالب بسته های ویژه و تخفیف در تعرفه های ارتباطی بوده و با هدف تسهیل ارتباطات هواداران تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی و مسافران ایرانی در روزهای جام جهانی 2022 در اختیار آنها قرار می گیرد.

 

این خدمات ویژه که از روزهای 27 آبان ماه تا 28 آذر ماه 1401 در اختیار کلیه مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل قرار می گیرد، امکان برقراری ارتباط در تمامی مناطق تحت پوشش اپراتورهای ودافون ( Vodafone )  و اوردور ( Ooredoo ) در کشور قطر را برای تمامی مسافرین ایرانسلی فراهم نموده و آنها می توانند تنها با فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل از این خدمات استفاده نموده و هزینه های مربوط به برقراری ارتباط با دوستان و عزیزان خود را به خوبی کنترل و مدیریت نمایند.

 

هزینه های اعلامی سرویس رومینگ بین الملل در کشور قطر برای مشترکین ایرانسل

نام اپراتور

قیمت

ودافون

اوردور

برقراری هر دقیقه تماس صوتی با کشور قطر

9.000 تومان

9.000 تومان

برقراری هر دقیقه تماس صوتی با ایران

9.000 تومان

9.000 تومان

دریافت هر دقیقه تماس صوتی ورودی از ایران

9.000 تومان

9.000 تومان

ارسال هر پیامک

2.000 تومان

2.000 تومان

استفاده از هر مگابایت

2.000 تومان

2.000 تومان

 

 

بر اساس این جدول برقراری هر نوع تماس صوتی مشترکین حاضر در کشور قطر از ایران و یا با ایران با هر دقیقه تماس صوتی در کشور قطر با یک شماره قطری برابر می باشد. هزینه همه این تماس ها برابر با 9،000 تومان در هر دقیقه می باشد.

علاوه بر تخفیف های ویژه ای که ایرانسل برای صرفه جویی در هزینه های ارتباطی مشترکین، در نظر گرفته، بسته های ویژه ای نیز از سوی این اپراتور تدارک دیده شده است که مشترکین می توانند با توجه به نوع مصرف خود از آنها استفاده نمایند.

 

بسته های ترکیبی پیشنهادی ایرانسل

بسته

نوع خدمات

حجم

قیمت

کد دستوری فعال سازی

بسته نوع اول

اینترنت 

2 گیگابایت

390.000 تومان

# 1 * 4 * 1111 *

تماس صوتی با ایران و یا کشور قطر بر حسب دقیقه

20 دقیقه

تعداد پیامک

20

بسته نوع دوم

اینترنت 

5 گیگابایت

990.000 تومان

# 2 * 4 * 1111 *

تماس صوتی با ایران و یا کشور قطر بر حسب دقیقه

50 دقیقه

تعداد پیامک

50

بسته نوع سوم

اینترنت 

0

490.000 تومان

# 3 * 4 * 1111 *

تماس صوتی با ایران و یا کشور قطر بر حسب دقیقه

90 دقیقه

تعداد پیامک

90

 

 

 

علاوه بر شماره گیری کدهای دستوری اعلام شده در جدول فوق، کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند با مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من؛ نسبت به فعال سازی هر کدام از این بسته ها اقدام نمایند.

مشترکین توجه داشته باشند که بسته های اینترنت، مکالمه و پیامک فعال در کشور، در زمان حضور در کشور قطر قابل استفاده نمی باشد. بنابراین بهتر است قبل از سفر به قطر سرویس رومینگ بین الملل خود را با شماره گیری کد دستوری # 1 * 1111 * ( ستاره 1111 ستاره 1 مربع ) و یا از طریق مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من فعال نمایند.

 

مشترکین اپراتور ایرانسل باید در نظر داشته باشند با روشن نمودن سرویس رومینگ بین الملل، هزینه های اینترنت مورد استفاده در اپلیکیشن های تلفن همراه بر اساس تعرفه های مشخص شده در سرویس  رومینگ بین الملل محاسبه می گردد. بنابراین توصیه می شود؛ برای مدیریت بهتر هزینه های ارتباطی، مشترکین قبل از سفر از غیر فعال بودن اتصال خودکار یا غیر ضروری به اینترنت، در اپلیکیشن های گوشی هوشمند خود اطمینان حاصل کنند. در تنظیمات پیام رسان نیز بهتر است دانلود خودکار ویدیو، عکس و فایل صوتی را غیر فعال سازند.

علاوه بر این؛ توصیه می شود گوشی هوشمند خود را به هیچ وجه در اختیار کودکان و افراد ناشناس قرار ندهید. در مکان های عمومی نیز پیشنهاد می شود از اینترنت مکان های عمومی مانند هتل ها  استفاده کنید و گزینه  Mobile Data و  Data Roaming  را در تنظیمات گوشی غیر فعال سازید.

به طور کلی بهتر است مسافران پیش از سفر برای گوشی هوشمند خود PIN CODE تعریف کنند، تا از سوء استفاده های احتمالی در صورت سرقت یا مفقود شدن گوشی جلوگیری نمایند.

 

نکات و شرایط مهم در سرویس رومینگ بین الملل:

·        روشن کردن گوشی هوشمند در حالت رومینگ بین الملل هیچ هزینه ای برای مشترک نخواهد داشت.

·        دریافت پیامک رایگان می باشد.

·        با توجه به این که مشترکین در حالت رومینگ، برای تماس های ورودی هم باید به عنوان دریافت کننده تماس؛ هزینه پرداخت نمایند، در صورتی که تماس های وارده پاسخ داده نشود، هزینه ای بابت آن تماس منظور نخواهد شد.

·        هزینه کلیه تماس های ورودی و خروجی بر حسب دقیقه و درست از زمان شروع مکالمه محاسبه خواهد شد.

مشترکین ایرانسل توجه داشته باشند، اگر در کشور قطر قصد برقراری مکالمه یا ارسال پیامک برای شماره های ایرانی را دارند، باید کد "0098 " را به ابتدای شماره مورد نظر خود اضافه نمایند.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات سرویس رومینگ بین الملل ایرانسل به وب سایت این اپراتور به آدرس irancell.ir / roaming مراجعه نمایند.

 





:: برچسب‌ها: جام جهانی 2022 قطر ، سرویس رومینگ بین الملل ایرانسل ، رومینگ ایرانسل ، سیم کارت ایرانسل ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : دو شنبه 7 آذر 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');