همراهی همراه اول در جام جهانی قطر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اپراتور همراه اول به مناسبت دوره جام جهانی 2022 بسته های هیجان انگیز رومینگ خود را معرفی کرد که کسانی که قصد عزیمت به کشور قطر را دارند از این بسته ها استفاده نمایند. این بسته ها برای مشترکین، مدیران، خبرنگاران و ...در نظر گرفته شده است و تمام مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول میتوانند از این بسته ها استفاده نمایند.


ویژگی های بسته های رومینگ جام جهانی 2022:
اپراتور همراه اول همگام با تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی، بسته های رومینگ ویژه جام جهانی و بسته مکالمه رومینگ خود را ارائه نموده است که شامل موارد ذیل می گردد:

نوع بسته
اینترنت
هدیه مکالمه
هدیه پیامک
مدت اعتبار
قیمت
ویژه کلیه مشترکین
2 گیگابایت
20 دقیقه
20 پیامک
30 روزه
390 هزار تومان
ویژه کلیه مشترکین
5 گیگابایت
50 دقیقه
50 پیامک
30 روزه
990 هزار تومان
ویژه خبرنگاران و مدیران
200 گیگابایت
50 دقیقه
200 پیامک
30 روزه
2.990 هزار تومان


البته علاوه بر بسته های اعلام شده در جدول بالا، یک بسته 7 روزه مکالمه رومینگ هم از سوی همراه اول ارائه شده است که علاوه بر پوشش 90 دقیقه مکالمه رومینگی، شامل تعداد 90 پیامک هدیه بوده و با قیمت 490 هزار تومان عرضه می گردد.

شرایط و نکات مهم بسته های رومینگ جام جهانی 2022:
· امکان فعال سازی بسته های رومینگ بین الملل ویژه جام جهانی برای کلیه مشترکین سیم کارت های حقیقی، حقوقی، دائمی و اعتباری همراه اول وجود دارد.
· امکان استفاده از این بسته ها، در کلیه اپراتورهای کشور قطر Vodafone و Ooredoo وجود دارد.
· بسته های رومینگ جام جهانی قابلیت تمدید خودکار ندارد.
· به قیمت های اعلامی همه بسته ها، مالیات و ارزش افزوده، اضافه خواهد شد.
· اتمام بسته های هدیه مکالمه و پیامک تاثیری بر ادامه بسته دیتا ندارد و بالعکس.
· بسته های هدیه و مکالمه همزمان با فعال سازی بسته اینترنت از سوی سیستم به صورت خودکار برای مشترک فعال می شود.
· امکان فعال سازی همزمان این بسته ها با سایر بسته های رومینگ ( امارات، دور دنیا و عراق ) وجود دارد.
· در صورت عدم فعال بودن سرویس رومینگ در هنگام فعال سازی بسته، ابتدا سرویس رومینگ بین الملل برای مشترک فعال شده و سپس بسته فعال خواهد شد. مشترکین همراه اول می توانند قبل از خروج از ایران از فعال بودن سرویس رومینگ خود با استفاده از کد دستوری # 2911 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 2911 مربع ) اطمینان حاصل نمایند.
· قابلیت خرید و هدیه بسته در درگاه ها برای دیگران از سوی مشترکین حقیقی و فقط از طریق کارت بانکی وجود دارد، ولی بهتر است مشترکین قبل از خروج از ایران نسبت به خرید و فعال سازی بسته رومینگ خود اقدام نمایند.
· بسته های مکالمه هدیه رومینگ جام جهانی در همه اپراتورها برای مشترکین دائمی و اعتباری قابل استفاده می باشد. مکالمات ارسالی و دریافتی ( تماس با ایران و تماس با قطر ) در کلیه اپراتورها قابل استفاده میباشد، ولی امکان تماس با کشور ثالث در بسته هدیه رومینگ وجود ندارد.
· کلیه خریداران بسته های رومینگ جام جهانی، علاوه بر استفاده از بسته ها و هدایای ویژه آن، در قرعه کشی ویژه 11 توپ طلا که در بازه زمانی جام جهانی اجرا می شود، شرکت داده می شوند.

نحوه فعال سازی بسته های رومینگ جام جهانی 2022:
کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند بسته های ویژه جام جهانی 2022 را که از نیمه آبان ماه 1401 پیاده سازی شده است، به روش های زیر خریداری نمایند:
1. اپلیکیشن همراه من
2. فروشگاه آنلاین همراه اول
3. شماره گیری کد دستوری # 2022 * 2913 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 2913 ستاره 2022 )
تعرفه رومینگ بین الملل در جام جهانی 2022 قطر:
بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته بین اپراتور همراه اول با اپراتورهای قطری، تعرفه رومینگ بین الملل جام جهانی با تخفیف ویژه به شرح ذیل می باشد:


نوع ارتباط
تعرفه
مکالمه با ایران بر حسب دقیقه
9.000 تومان
مکالمه دریافتی از ایران بر حسب دقیقه
9.000 تومان
مکالمه داخلی با شماره های قطر بر حسب دقیقه
9.000 تومان
ارسال پیامک
2.000 تومان
اینترنت بر حسب مگابایت
2.000 تومان



نحوه مدیریت هزینه های ارتباطی در سفر :
قبل از هر چیز؛ مشترکینی که سرویس رومینگ بین الملل خود را فعال نموده، توجه داشته باشند که اگر در کشور قطر قصد برقراری مکالمه با ارسال پیامک برای شماره های ایرانی را دارند، باید "0098 " را به ابتدای شماره مورد نظر خود اضافه نمایند.
برای مدیریت بهتر هزینه های اینترنت رومینگ در ادامه به چند راهکار کاربردی اشاره می کنیم:
· با توجه به این که در زمان استفاده از سرویس رومینگ بین الملل، کلیه بسته های اینترنتی عادی خریداری شده در ایران غیر فعال می گردد، پیشنهاد می شود گزینه دانلود و بروز رسانی برنامه ها و تنظیمات گوشی را از حالت خودکار خارج نمایید.
· برای مدیریت بهتر هزینه های مصرف اینترنت، توصیه می شود؛ گوشی هوشمند خود را به هیچ وجه در اختیار اطفال یا افراد نا آگاه و ناشناس قرار ندهید.
· مشترکین توجه داشته باشند در صورت برقراری تماس بین دو شماره همراه اول در کشور قطر برای هر دو طرف هزینه محاسبه می گردد. برای مشترک تماس گیرنده؛ هزینه تماس خروجی محاسبه می شود و برای مشترک دریافت کننده تماس هزینه تماس دریافتی در نظر گرفته می شود.
· در صورت استفاده از سرویس های انتظار مکالمه ( Call Waiting )، انتقال مکالمه ( Call Forward ) و پیامگیر صندوق صوتی ( VMS )، مشترک باید هزینه آنها را پرداخت نماید که این هزینه، اضافه بر هزینه رومینگ بین الملل می باشد. در صورتی که مشترک تمایل به استفاده از این سرویس ها را ندارد می تواند با استفاده از کد دستوری # 24 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 24 مربع ) و منوهای 1 و 2 و 3 نسبت به غیر فعال سازی آنها اقدام نماید.
· قرار دادن گوشی هوشمند در حالت" هات اسپات" نه تنها باعث خالی شدن شارژ می شود بلکه می تواند هزینه های ناخواسته ای را به مشترک تحمیل کند؛ بنابراین از انجام آن اجتناب نمایید.
· در صورت استفاده از اینترنت در مکان های عمومی مانند هتل ها و عدم استفاده از اینترنت سیم کارت، بهتر است گزینه Mobile Data و Data Roaming را در تنظیمات گوشی غیر فعال سازید.
· پیش از سفر به قطر، بهتر است با فعال سازی PIN CODE سیم کارت و یا تعریف رمز برای گوشی هوشمند، امکان سوء استفاده های احتمالی در صورت سرقت یا مفقود شدن گوشی را به حداقل برسانید.
به نظر می رسد در آستانه جام جهانی 2022، اپراتور همراه اول تلاش نموده تا با در نظر گرفتن طیف مختلف و گسترده ای از سلیقه ها و نیازهای مشترکین، خبرنگاران، مدیران و دست اندرکاران اجرایی کشور؛ بسته های کاربردی و متنوعی را تعریف کند که متقاضیان می توانند بسته به نوع مصرف خود، بهترین بسته را خریداری و فعال نمایند.

 




:: برچسب‌ها: بسته های ویژه رومینگ بین الملل ، جام جهانی قطر ، بسته های رومینگ جام جهانی 2022 ، بسته های رومینگ جام جهانی ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : دو شنبه 7 آذر 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');