مکالمه های شگفت انگیز با کد شگفتی های ایرانسل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همیشه ارتباط و حرف زدن بین مردم در زمان گذشته  چیز عادی بوده  است و در گذشته که امکانات وجود نداشت و تکنولوژی به این صورت نبود  آدم ها با حرف زدن ارتباط برقرار می کردند .اما زمانی که گوشی های همراه امد ارتباط آدم ها بسیار با هم دیگر به  گوشی های همراه و اپ های مخصوص گوشی رفت. این روز ها کسانی که سیم کارت های ایرانسل را دارند بسیار ارتباط طولانی ایجاد می کردند بسیار برای آن ها  گران و پر هزینه می شوند.اما ایرانسل این روز ها  دنبال رضایت مشترکان خود است و بسته های جدیدی را برای  کسانی که سیم کارت های ایرانسل را دارند بسیار مناسب است و با تمام خطوط داخلی کشور می تواند ارتباط برقرار کند.تخفیف هایی که ایرانسل گذاشته است بسیار جذاب و عالی برای مشترکان خود در نظر گرفته است تا با خیال راحت  ارتباط برقرار کنند

بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانسل، به تازگی دو بسته مکالمه به نام های"  شگفت و گو و شگفتاک " در کنار بقیه بسته های ایرانسلی ارائه می شود که علاوه بر تخفیفات بی سابقه ای که برای مکالمات ایرانسلی در نظر گرفته می شود، متناسب با دقیقه های مکالمه در طول روز هدیه مکالمه هم نصیبتان می شود.

 

جزئیات بسته های جدید مکالمه

با اضافه شدن بسته های جدید در کنار بقیه بسته های ساعتی، روزانه، هفتگی، پانزده روز و ماهانه به نوعی کدهای شگفتانه ایرانسل تکمیل شده است. در حال حاضر همه مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند از این بسته ها استفاده کنند ولی این پیشنهاد ویژه به طور خاص به درد مشترکینی می خورد که اهل مکالمات طولانی هستند و در عین حال می خواهند هزینه های این بخش را نیز مدیریت کنند.

 جزئیات این بسته های شگفتانه به شرح ذیل می باشد:

 

1.     بسته شگفت و گو

این بسته که به صورت ترکیبی ماهانه ارائه می شود؛ شامل مکالمه تخفیفی با تمام خطوط داخلی کشور ( درون شبکه و برون شبکه ) می شود. میزان اعتبار مکالمه درون شبکه این بسته با ایرانسلی ها معادل 10 برابر مبلغ بسته می باشد. مثلا اگر مشترکی یک بسته شگفت و گو به مبلغ 3،000 تومان خرید کند، علاوه بر آن که می تواند از 3،000 تومان مکالمه درون شبکه ایرانسلی استفاده کند، معادل 1،500 تومان اعتبار مکالمه برون شبکه یا مکالمه با سایر خطوط در داخل کشور را نیز خواهد داشت.

 

2.     بسته شگفتاک

این بسته که بر اساس الگوی مصرف کاربران طراحی شده است، در ازای مقدار مشخصی از دقیقه های مکالمه در طول یک روز ( پیش از ساعت 21 ) به مشترک یک بسته مکالمه یک ساعته با تمام خطوط کشور را هدیه می دهد. این بسته هدیه طی اولین تماس مشترک در بازه زمانی 21:00 تا 24:00 همان روز قابل استفاده می باشد.

 

نکات مهم بسته شگفتاک:

·        در این طرح، فقط دقیقه های مکالمه شده از اعتبار اصلی حساب ایرانسلی کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری قابل احتساب می باشد، یعنی اگر مشترک بسته مکالمه خریده باشد و آن را فعال کرده باشد، دقیقه های استفاده شده از این بسته برای هدیه مکالمه محاسبه نمی گردد.

·        بسته مکالمه هدیه طرح شگفتاک، یک بسته یک ساعته می باشد که در بازه زمانی ساعت 21:00 تا 24:00 همان روز قابل استفاده می باشد. نکته مهم این است که این بسته یکبار و در اولین تماس پس از ساعت 21:00 قابل مصرف می باشد.

·        از سوی ایرانسل دقیقه های مکالمه شده و باقی مانده برای دریافت بسته مکالمه هدیه، پس از هر تماس برای مشترک پیامک خواهد شد.

 

راه های خرید و فعال سازی:

در صورتی که مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل تمایل دارند؛ نسبت به خرید و فعال سازی این بسته ها اقدام نمایند می توانند از روش های ذیل برای این کار استفاده نمایند:

·        استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        شماره گیری کد شگفتی های ایرانسل در بخش منوی مکالمه : کد دستوری # 1 * 4444 * ( ستاره 4444 ستاره 1 مربع )

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : چهار شنبه 2 آذر 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');