قرعه کشی آبان ماه باشگاه مشتریان همراه اول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همیشه جایزه و کادو دادن یکی از رسوم بسیار جذاب و جالبی است که بسیار برای مردم هم خاص و جالب می تواند باشد.این روزها بسیاری از اپراتور ها در تلاش هستند که این روز ها برای کسانی که سیم کارت های اپراتور ها را دارند می خواهند انجام دهد. همراه اول یکی از این اپراتور هایی است که به دنبال دادن جایزه به مشتریانی که سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول را دارند انجام دهند.اپراتور همراه اول همیشه در تلاش است که بهترین خدمات را به مشتریان خود دهد. بعد از اتفاقاتی که در فروردین افتاد همراه اول به تغییر رویکرد انجام داد. همراه اول این روزها در تلاش است که به مشتریان دائمی و اعتباری خود را در قرعه کشی آبان ماه شرکت دهد. اکنون بهترین زمان ممکن برای این کار است. زیرا با نصب این اپلیکیشن و مراجعه به آن می توانید در قرعه کشی ماهانه باشگاه مشتریان همراه اول شرکت کنید.

برای این کار هم کافی است کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی یا اعتباری همراه اول ابتدا اپلیکیشن همراه من را دانلود کرده و سپس با مراجعه به اپلیکیشن و یا وب سایت همراه من به آدرس my.mci.ir در بخش سرگرمی باشگاه مشتریان اپراتور همراه اول، وارد شده و امتیازات خود را به شانس شرکت در قرعه کشی تبدیل کنند و از جوایز و طرح های متنوع آن بهره مند گردند.

قرعه کشی آبان ماه همراه اول از 1 الی 25 آبان ماه 1401 قابل اجرا می باشد و مشترکین فرصت دارند تا در این بازه زمانی مشخص شده در این قرعه کشی شرکت کنند و به قید قرعه، برنده یکی از 5 جایزه 500 میلیون تومانی این ماه شوند.

 

 شرایط قرعه کشی:

·        کلیه مشترکین سیم کارت های همراه اول به غیر از دارندگان سیم کارت های حقوقی، تست، دارای معافیت و قطع، امکان شرکت در این قرعه کشی را دارند.

·        مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول با مصرف هر 10 امتیاز، یک شانس در قرعه کشی دریافت خواهند کرد.

·        برای هر مشترک، حداکثر 50 شانس قرعه کشی قابل دریافت می باشد.

 

قرعه کشی آبان ماه باشگاه مشتریان همراه اول، به صورت سیستمی در تاریخ 30 آبان ماه انجام خواهد شد و اسامی برندگان در این صفحه و در بخش سرگرمی باشگاه اعلام می گردد. از سوی همراه اول نیز، طی 72 ساعت پس از قرعه کشی، هماهنگی های لازم جهت تحویل جایزه با برندگان انجام می شود.

البته لازم به ذکر است مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول با دانلود اپلیکیشن همراه من و عضویت رایگان در آن، به صورت خودکار عضو باشگاه فیروزه ای می شوند و اعضای باشگاه فیروزه ای می توانند با شرکت در طرح ها و کمپین های دوره ای و مناسبتی، از جوایز متنوع برخوردار کردند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : سه شنبه 1 آذر 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');