مشترکین اعتباری همراه اول چگونه می توانند تامین اعتبار کنند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

سیم کارت وسیله ایی کوچک و قابل جدا نشدن از گوشی های هوشمند و گوشی های معمولی.سیم کارت ها برای اینکه آدم ها بتوانند ارتباط با هم دیگر برقرار کنند نیاز مبرم به سیم کارت دارند. این روز ها بسیاری از افراد جامعه در تلاش هستند که بتوانند سیم کارت های اعتباری در کنار سیم کارت ها دائمی خود تهیه کنند برای مدیریت کسب هزینه.هم کسانی که سیم کارت اعتباری را دارند بسیار راضی هستند اما مشکل بزرگی که همه افراد با سیم کارت های اعتباری دارند زود تمام شدن شارژ آن ها است . در بسیاری از مواقع پایان شارژ سیم کارت ها باعث این می شود که شرایط را پیچیده کنند و بعضی از افراد از کارهایشان عقب افتند.به همین خاطر اپراتورهای فعال در کشور با آگاهی از این معضل، سرویس ها و خدمات منحصر بفردی برای مشترکین اعتباری خود ارائه می کنند که برای کاربران خصوصا در شرایط بحرانی بسیار کاربردی و مفید می باشد.

سرویس انتقال شارژ که در حال حاضر از سوی تمامی اپراتورها ارائه می گردد؛ قابلیتی است که به مشترکین اعتباری کمک می کند تا با یک تماس یا ارسال پیامک از دوستان و آشنایان شارژ دریافت کنند. این سرویس حمایتی که جزء سرویس های پرطرفدار کاربران می باشد، در اپراتورهای مختلف به روش های متفاوتی صورت می پذیرد که مشترکین می توانند با مراجعه به وب سایت اپراتور مربوطه؛ نسبت به آن آگاهی پیدا کنند.

 

سرویس انتقال شارژ در اپراتور همراه اول

اپراتور همراه اول مانند همه اپراتورهای فعال در کشور، سرویس انتقال شارژ را برای مشترکین اعتباری خود در نظر گرفته تا در شرایط اضطراری بتوانند از آن استفاده نمایند. سرویس محبوب انتقال شارژ در اپراتور همراه اول به دو بخش تقسیم می شود، بخش اول مربوط به انتقال شارژ از سیم کارت دائمی به اعتباری و بخش دوم مربوط به انتقال شارژ از سیم کارت اعتباری به اعتباری می باشد.  

 

بخش اول: روش های انتقال شارژ از سیم کارت دائمی به اعتباری

بر اساس این سرویس، مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول به راحتی می توانند از مشترکین دائمی این اپراتور شارژ دریافت نمایند که این امر به روش های ذیل انجام می شود:

 

1.     ارسال پیامک

این روش به عنوان یکی از اصلی ترین و راحت ترین روش های انتقال شارژ بسیار مورد توجه کاربران می باشد. برای این کار کافی است مشترک؛ یک پیامک خالی به سرشماره 8911 ارسال کند و منتظر دریافت پیامک راهنمایی که در آن توضیحاتی در مورد نحوه صحیح ارسال پیامک داده شده است، بماند.

البته مشترکین می توانند به صورت مستقیم کد انتقال شارژ همراه اول که شامل شماره گیرنده شارژ و مبلغ شارژ می باشد را وارد نمایند و انتقال شارژ را انجام دهند. نحوه ارسال کد از چپ به راست به شکل مقابل می باشد: مبلغ انتقال به ریال * شماره مقصد ( با پیش شماره ) مانند : 10000 * 09121111111

بعد از ارسال پیامک، پیامکی از سوی اپراتور مبنی بر تایید اطلاعات برای مشترک ارسال می گردد  که در صورت درست بودن، مشترک باید کد یک را شماره گیری نماید تا مراحل انتقال تکمیل گردد. در پایان نیز، پیامک تاییدیه که شامل اطلاعات مبلغ انتقال داده شده و شماره مقصد می باشد، برای مشترک ارسال می گردد.

 

2.     با استفاده از کد دستوری

کدهای دستوری یا  USSD به عنوان روش های میانبر، از جذاب ترین روش های انجام دستورهای مختلف می باشد که از سوی همراه اول برای انجام این سرویس کد دستوری 141 در نظر گرفته شده است. برای این کار مشترک باید کد انتقال شارژ همراه اول یعنی کد # 141 * 10 *  ( ستاره 10 ستاره 141 مربع ) را شماره گیری نموده و سپس شماره مقصد را وارد کند و در نهایت با وارد کردن مبلغ مورد نظر، مراحل انتقال شارژ را تکمیل نماید. بعد از انجام انتقال، پیامک حاوی تایید انتقال شارژ برای مشترک ارسال می گردد.

 

3.     اپلیکیشن همراه من

اپلیکیشن کاربردی همراه من نیز به عنوان یک اپ پرطرفدار، روش مناسبی برای انتقال شارژ می باشد که برای این کار مشترک با ورود به نسخه جدید "اپلیکیشن همراه من " در صفحه نخست می تواند گزینه" انتقال اعتبار" را انتخاب کند و در منوی باز شده بعد از وارد نمودن مبلغ شارژ و شماره تلفن مقصد، گزینه" انتقال اعتبار" را لمس نماید.

 

4.     سامانه همراه من

در سامانه آنلاین" همراه من" در بخش " صورتحساب من، " گزینه " انتقال اعتبار " برای مشترکین وجود دارد که آنها می توانند در صورت تمایل از این تب ها برای انجام این سرویس استفاده نمایند.

 

بخش دوم: روش های انتقال شارژ از سیم کارت اعتباری به اعتباری

روش های انتقال شارژ از سیم کارت های اعتباری به اعتباری تقریبا شبیه انتقال شارژ از سیم کارت دائمی می باشد. یعنی مشترکین اعتباری می توانند برای انتقال اعتبار از کلیه روش های بیان شده در مطلب فوق ( به جز استفاده از کد های دستوری ) استفاده نمایند.

 

1.     ارسال پیامک

در این روش همانند مشترکین دائمی، مشترکین اعتباری همراه اول می توانند مقدار شارژ و مبلغ شارژ را به فرمتی که بیان می شود، به سرشماره 8911 ارسال نمایند.

فرمت قابل اجرا:  مبلغ انتقال به ریال * شماره مقصد ( با پیش شماره ) مانند : 10000 * 09121111111

سپس مشترک باید منتظر دریافت پیامک تاییدیه بماند و با ارسال عدد یک به سر شماره 8911 مراحل انتقال شارژ را تکمیل نمایند.

 

2.     وارد کردن کد انتقال شارژ

در این روش، کد دستوری مورد استفاده برای کاربران اعتباری همراه اول متفاوت بوده و آنها باید ابتدا کد دستوری  # 142 * 10 * (  ستاره 10 ستاره 142 مربع ) را شماره گیری نموده و سپس شماره مقصد و مبلغ مورد نظر را وارد نمایند. در نهایت نیز لازم است؛ منتظر بمانند تا پیامک حاوی تایید انتقال شارژ برای مشترک ارسال گردد.

 

3.     سامانه همراه من

در این شیوه، مشترکین اعتباری کاملا شبیه مشترکین دائمی می توانند در سامانه" آنلاین همراه من، " در بخش" صورت حساب من،" وارد گزینه " انتقال اعتبار" شده و شارژ مورد نظر را انتقال دهند.

 

4.     اپلیکیشن همراه من

مشترکین اعتباری نیز می توانند در صورت تمایل در اپ پرطرفدار و جدید "همراه من "وارد شده و در صفحه نخست؛ گزینه "انتقال اعتبار" را انتخاب نموده و و بعد از وارد نمودن مبلغ و شماره مقصد، گزینه انتقال را کلیک نموده و مراحل کار را تکمیل نمایند.

 

نکات و شرایط مهم :

برای انتقال شارژ از یک سیم کارت دائمی همراه اول یا اعتباری به یک سیم کارت اعتباری همراه اول شرایطی وجود دارد که بهتر است مشترکین قبل از اقدام به آنها توجه داشته باشند:

·        در تمامی روش های انتقال، مبلغ شارژ باید به ریال وارد شود.

·        هزینه انتقال شارژ شامل 9 درصد مالیات خواهد بود که به مبلغ انتقال داده شده، اضافه می گردد و در نهایت مبلغ نهایی از حساب مشترک کسر می گردد.

·        مبلغ انتقال داده شده باید مضربی از هزار تومان یا 10،000 ریال باشد.

·        مبلغ اعتبار در هر بار استفاده از سرویس، باید عددی بین هزار تومان و ده هزار تومان باشد. ( کمتر از هزار تومان و بیشتر از ده هزار تومان نباشد.)

·        سقف انتقال شارژ همراه اول هر مشترک در یک ماه 50 هزار تومان می باشد و مشترک نمی تواند در یک ماه بیشتر از این مبلغ، انتقال شارژ داشته باشد.

·        همراه اول به ازای هر انتقال مبلغ 40 تومان به عنوان کارمزد از حساب مشترک کسر خواهد نمود.

·        امکان انتقال شارژ از حساب همراه اول به سیم کارت ایرانسل یا سیم کارت رایتل وجود ندارد.

·        در صورتی که سیم کارت مشترک مورد نظر در شبکه موجود نباشد و یا بنا به هر دلیلی غیر فعال باشد، امکان انتقال شارژ به آن وجود ندارد.

·        در زمان انتقال شارژ، لازم است مشترک به جای صفر اول شماره، از کد ایران یعنی 98 استفاده کند.

·        صرفنظر از مبلغ انتقال داده شده، مدت زمان اعتبار مبلغ انتقال داده شده 90 روز می باشد.

·        مشترکین اعتباری باید بعد از انتقال اعتبار، حداقل 500 تومان اعتبار باقی مانده داشته باشند.

·        هزینه کلی هر انتقال این گونه محاسبه می گردد: مبلغ انتقال داده شده + 40 تومان کارمزد + 9 درصد مالیات. این هزینه از اعتبار مشترکین اعتباری در زمان انتقال کسر می شود و برای مشترکین دائمی نیز به صورت حساب پایان ماه اضافه می گردد.

 





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 15 آبان 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');