سرویس آوای انتظار همراه اول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دیگر موبایل وسیله ای است که همه ی مردم آن را دارند و اندک مردمی از گوشی های همراه بهره نمی برند.این روز ها گوشی های همراه به خصوص هوشمند جای بسیاری از وسایل را گرفته است و مردم بیشتر کارهایشان را با گوشی های هوشمند انجام می دهند.بیشتر ارتباطات مردم از طریق گوشی های هوشمند است و همین مسئله باعث شده است که آواهای انتظار بین مردم بسیار محبوب شوند و جایگزین بوق های اذیت کننده ایی بشنو که هر از گاهی حس بدی را به مردم انتقال می دهند.سرویس آوای انتظار این روز ها بین مردم بسیار محبوب شده است و خیلی از مردم از این نوع آواهای انتظار استفاده می کنند.آواهای انتظار آن موسیقی هایی که بسیار بین مردم محبوب هستند را می توان انتخاب کرد و فعال آن را کرد تا پس از زنگ زدن آن اوای مد نظر به گوش مردم برسد

در همین راستا، همراه اول به عنوان اولین اپراتور فعال در کشور این بار با ارائه طیف گسترده ای از آواهای انتظار، به مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود این فرصت را می دهد تا با هر نوع سلیقه و انتظاری، به هنگام انتظار آهنگ دلخواه خود را جایگزین صدای تکراری و خسته کننده بوق انتظار نمایند.

سرویس آوای انتظار همراه اول از تنوع بالایی برخوردار بوده و نیازی به تنظیمات گوشی هوشمند نداشته و با هر نوع گوشی قابل اجرا می باشد. بنابراین مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول در صورت تمایل می توانند با استفاده از روش هایی که در ذیل آمده، نسبت به فعال سازی، تغییر آهنگ و یا غیر فعال سازی این سرویس اقدام نمایند:

 

1.     روش اول: ارسال پیامک یا SMS

دستورهای مختلف و متنوع اجرا سازی سرویس آوای انتظار با استفاده از پیامک، به عنوان یکی از راحت ترین و ابتدایی ترین روش های مورد استفاده، به صورتی که در زیر آمده قابل اجرا می باشد:

·        نحوه فعال سازی سرویس آوای انتظار:

برای فعال سازی این سرویس، لازم است مشترک کد آوای مورد نظر خود را به سر شماره 8989 ارسال نماید.

·        نحوه تغییر آهنگ سرویس آوای انتظار:

اگر مشترک تمایل به تغییر اهنگ سرویس آوای انتظار دارد، تنها کافی است تا کد آوای جدید را به سر شماره 8989 ارسال نماید.

·        نحوه غیر فعال سازی سرویس:

در صورت تمایل مشترک به غیر فعال سازی سرویس، مشترک باید عدد 5 را به سر شماره 8989 ارسال نماید.

 

2.     روش دوم: استفاده از تلفن گویا یا IVR

یکی دیگر از روش های مورد استفاده مشترکین برای ثبت درخواست های مختلف سرویس آوای انتظار، استفاده از تلفن گویا می باشد که به روش های ذیل قابل اجراست:

·        نحوه فعال سازی سرویس آوای انتظار:

در این روش مشترک لازم است؛ ابتدا با شماره 9990 تماس گرفته و سپس کلیدهای زیر را به ترتیب فشار دهد: ابتدا کلید 2، سپس 2، بعد 1، سپس 2، بعد 2، سپس 1 و در انتها کد آوای مورد نظر و کلید مربع را فشار دهد. ( 2،2،1،2،2،1، کد آوا، مربع )

·        نحوه تغییر آهنگ سرویس آوای انتظار:

در این روش نیز مشترک  باید با استفاده از تلفن همراه خود، ابتدا با شماره 9990 تماس گرفته و سپس کلیدهای زیر را به ترتیب فشار دهد: ابتدا کلید 2، سپس 2، بعد 1،سپس 2و بعد 1 و در انتها کد آوای جدید مورد نظر و کلید مربع را فشار دهد. (2،2،1،2،1، کد آوای جدید، مربع)

·        نحوه غیر فعال سازی سرویس آوای انتظار:

برای این کار نیز مشترک باید از طریق گوشی همراه خود با شماره 9990 را تماس گرفته و ابتدا کلید 2، سپس 2، بعد 2 و سپس 2 را شماره گیری نماید.

 

3.     روش سوم: با استفاده از کدهای دستوری یا USSD

 استفاده از کدهای دستوری یکی از متداول ترین و پرطرفدارترین روش اجرای درخواست های مختلف می باشد که برای سرویس انتظار به روش زیر اجرایی می گردد:

·        نحوه فعال سازی سرویس آوای انتظار:

مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول برای اجرای این درخواست تنها کافی است؛ کد دستوری # کد آهنگ * 221 * 10 * را شماره گیری نمایند.

·        نحوه تغییر آهنگ سرویس آوای انتظار:

در صورت تمایل مشترک به تغییر آهنگ، کاربر باید، درخواست خود را این گونه ارسال نماید: # کد آهنگ جدید * 222 * 10 *

·        نحوه غیر فعال سازی سرویس آوای انتظار:

برای غیر فعال سازی این سرویس نیز، مشترکین باید کد دستوری مقابل را شماره گیری نمایند: # 223 * 10 *

 

البته علاوه بر روش های ذکر شده، در سامانه پرکاربرد همراه من، امکان جستجو، انتخاب و فعال سازی آوای انتظار برای کلیه مشترکین فراهم شده و آنها می توانند در صورت تمایل نسبت به مشاهده آوای انتظار فعال، حذف آوا، دسترسی به آخرین آواها و نواهای برتر اقدام نمایند.

هزینه فعال سازی این سرویس برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول برای مدت 30 روز، برابر با 3،000 ریال که این مبلغ بدون احتساب 9% مالیات ارزش افزوده می باشد. در صورت تغییر آوای انتظار نیز تا 15 روز پس از فعال سازی این سرویس رایگان می باشد و در صورت تغییر آهنگ از روز شانزدهم به بعد مجددا از حساب مشترک مبلغ 3،000 ریال کسر می گردد.

 

علاوه بر خدمات ارائه شده، یکی از کاربردی ترین خدمات اپراتور همراه اول تنوع آهنگ و گستردگی بی نظیر این سرویس می باشد که به راحتی می تواند پاسخگوی هر نوع سلیقه و نیازی باشد. در حال حاضر نیز به مناسبت ایام عزاداری سید سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام آهنگ ها و آواهای انتظار مناسبتی در این سرویس قرار می دهد که مشترکین می توانند در صورت تمایل با استفاده از روش هایی که در بالا ذکر شده نسبت به فعال سازی آنها اقدام نمایند:

 

نام آوا

خواننده

کد آوا

شب اربعین

حاج مهدی رسولی

88906

میام سمت حرم

حسین سیب سرخی

19639

خبر داری

میثم مطیعی

19972

بگو دلتنگم

مجتبی رمضانی

17903

دوری و دوستی سرم نمیشه

محمد حسین پویانفر

14582

بسه دوری از حرم

محمد حسین حدادیان

10072

کربلات درد و درمونه

رضا نریمانی

32095

شرمندتم

رضا هلالی

19396

زندگی حکمت داره

حسین سیب سرخی

21132

عاشقان حرم

مهدی رسولی

95572

خیال کن الان کربلایی

امیر کرمانشاهی

16643

برم حرم

مجتبی رمضانی

73016

میشه به من اجازه بدی بازم بیام

حسین سیب سرخی

17123

باید خوند

مهدی رسولی

11326

میایم پای پیاده

میثم مطیعی

70333

زیارتنامه می خونم

حسین خلجی

26490

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 9 مهر 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');