دستگیری فروشنده سیم کارت های جعلی در آذربایجان شرقی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

از زمان گذشته تا به امروز زمان زیادی می گذرد و بسیاری از علوم و تکنولوژی ها پیشرفت زیادی کرده اند.این روز ها پیشرفت به حدی بوده که آدم ها به فکر زندگی در مریخ هستند . اما مهم ترین بحث در حوزه تکنولوژی اینترنت است چیزی که دنیا را به هم دیگر وصل کرده است.اینترنت باعث این شده است که بسیاری از کارها در جهان به صورت انلاین شود و وقت مردم در صف ها به بطالت نگذرد. اما بحث مهم خرید و فروش وسایل است که بسیاری از مردم در جهان با استرس انجام می دهند . ان هم به خاطر این است که در همه جا آدم های سو استفاده گر و کسانی که وسایل جعلی بفروشند وجود دارد . بسیاری از مردم در هنگام خرید وسایل به یک سری نکات ریز توجه خاص بکنند می توانند جلوگیری کنند از پیامد هایی که باعث ضرر به خودشان می شود و به راحتی یک دردسر را بگیرند.

در سال های اخیر سیم کارت ها به عنوان یکی از ابزار های اصلی ارتباطی، جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کردند و همین موضوع سبب گردید تا کلاهبرداران و سودجویان نیز تلاش کنند تا با استفاده از هر روش نسبت به کسب درآمد از آنها اقدام نمایند. مثلا؛ به تازگی در استان آذربایجان شرقی فروشنده سیم کارت های جعلی که قصد کلاهبرداری داشت را دستگیر نمودند.

 

در همین راستا، سرهنگ محمودی، رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی گفت:" برابر پایش و رصد شبانه روزی فضای مجازی، کارشناسان پلیس فتا با صفحه ای مواجه شدند که در آن فردی با تبلیغ خرید و فروش سیم کارت از کاربران فضای مجازی دعوت به همکاری می کرد. "

ایشان در ادامه افزودند: " با توجه به وظایف ذاتی پلیس فتا در برخورد با مجرمان سایبری، کارشناسان این پلیس پس از دستورات لازم از مقام قضایی، بلافاصله رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند."

 

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی بیان داشتند:" با انجام بررسی های فنی، فردی که اقدام به تبلیغ خرید و فروش سیم کارت به هویت دیگران می کرد، مورد شناسایی قرار گرفت و تیمی از افسران سایبری به محل شناسایی اعزام شدند و مجرم را در حین معامله سیم کارت دستگیر کردند."

سرهنگ محمودی تصریح کردند: "پس از دستگیری متهم و انتقال وی به مقر پلیس مشخص شد این فرد چند سیم کارت به هویت پدر خود را نیز با مبلغ چندین برابر به دیگران به فروش رسانده بود که با آگاهی و هوشیاری کارشناسان پلیس فتا بدون این که گستردگی جغرافیایی جرم اتفاق بیفتد، گرفتار قانون شد."

 

بر اساس بیانات سرهنگ محمودی متهم پس از دستگیری و ابراز ندامت و قبول اشتباهات، انگیزه خود از این کار را کسب درآمد عنوان نمود که پس از تکمیل تحقیقات و تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا انتقال داده شد.  

شنیده شدن خبرهایی از این دست از گوشه و کنار، مربوط به امروز و دیروز نبوده و همواره کسانی هستند که حتی با سوء استفاده از اطمینان و اعتماد نزدیکترین کسان خود، تخلفاتی را با نام و هویت آنها مرتکب می شوند که در بعضی شرایط غیر قابل جبران می باشد. بنابراین قویا توصیه می شود از سیم کارت خود مانند یکی از اموال با ارزش مراقبت نمایید و در صورتی که بیش از یک سیم کارت دارید، به هیچ وجه آن را در اختیار دیگران قرار ندهید.

 

 به همین خاطر بهتر است در اسرع وقت نسبت به استعلام سیم کارت اقدام نمایید و از تعداد سیم کارتی که به نام شما می باشد، آگاهی پیدا کنید. زیرا بر اساس قانون سیم کارتی که با اطلاعات هویتی شما ثبت گردیده، متعلق به شما بوده و شما مالک آن شناخته خواهید شد و در صورت بروز هرگونه مشکل یا کلاهبرداری، تنها شخص شما باید در مراجع قضایی حضور پیدا کرده و پاسخگو باشید. پس اگر سیم کارتی دارید که گم شده و یا از سرنوشت آن بی خبرید، بهتر است هر چه سریعتر نسبت به مسدود سازی آن اقدام نمایید.

 

علاوه بر این توصیه می گردد در زمان خرید سیم کارت نهایت دقت و توجه را به عمل آورده تا در دام کلاهبرداران و فروشندگان قلابی نیفتید. به همین منظور مراجعه به مراکز رسمی خرید سیم کارت و فروش سیم کارت مانند رند باز که از چندین سال سابقه درخشان و برجسته ای در زمینه خرید یا فروش سیم کارت برخوردارند، خیال شما را از بابت اصالت معامله راحت می سازد. زیرا رند باز به عنوان یک مرجع قانونی قیمت گذاری سیم کارت مورد توجه خاص حرفه ایها و متخصصان خرید و فروش سیم کارت بوده و تنوع شماره های موجود در آن، به خریدار کمک می کند تا با استعلام قیمت و مقایسه آنها، سیم کارت مورد علاقه خود را با نازلترین قیمت و بهترین شرایط خریداری نماید.





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : چهار شنبه 30 شهريور 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');