توقیف قضایی سیم کارت های 0912 در ازای بدهی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

بسیاری از مردم این روز ها در بازار به دنبال سیم کارت هایی هستند که خاص باشد. بیش تر این افراد در تلاش هستند که از پیش شماره 0912 خرید داشته باشند برای آنکه بسیار محبوب بوده است.سیم کارت های 0912  به خاطر محبوبیتی که دارند و در بازار با رقم های بسیار جالب و عجیب خرید و فروش می شوند می توانند جز دارایی فردی که سیم کارت 0912 را دارد به حساب بیایید.سیم کارت های 0912 ارزش خاصی دارند و بعضی این سیم کارت ها که با رند ها ترکیب می شنود بسیار رقم های سنگینی را پیدا می کنند. گر چه این سیم کارت هر چند وقت یک بار در جامعه خبر ساز می شوند ولی همچنان محبوب هستند.. به همین خاطر سیم کارت های 0912 جزء سرمایه های افراد محسوب شده و در صورتی که مالک آن بدهی داشته و یا در پرداخت مهریه سهل انگاری نماید، امکان توقیف آن وجود دارد.

ز بین پیش شماره 0912 کد 1 و پیش شماره 0912 کد 2 همراه اول ارزش ریالی خیلی زیادی دارند که در معمولا در مزایده های رسمی با قیمت بالا به فروش می رسند. بنابراین این شماره های تلفن می توانند به دلایل مختلف قضایی مسدود شوند که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

 

توقف سیم کارت برای مهریه

سیم کارت های 0912 با کد یک و دو و شماره های رند در صورتی که زوج در پرداخت مهریه کوتاهی نماید، در گروه اموالی قرار می گیرند که امکان توقیف آنها وجود دارد. زیرا ارزش سیم کارت هر چقدر باشد، بر اساس آن بخشی از مهریه پرداخت نشده توسط توقیف سیم کارت تسویه خواهد شد.

طبق قانون افرادی که در وضعیت بدهکار مهریه قرار دارند و توانایی کافی برای پرداخت قسط های مهریه را ندارند، مجبور به پرداخت مهریه توسط سیم کارت، اتومبیل شخصی، پول پیش خانه و ... هستند. به این ترتیب زوجه می تواند در ازای مهریه ، اموال شخصی زوج که سیم کارت نیز جزء آنها می باشد را توقیف کرده و اختیار اموال را از او سلب نماید.

بر اساس قانون قیمت سیم کارت با توجه به قوانین و نرخ روز مشخص می شود و پس از این مرحله زوجه می تواند سیم کارت همراه اول زوج را جایگزین سهم خود از اقساط مهریه کند.

 

توقیف سیم کارت به علت بدهی

در صورتی که مالک سیم کارت 0912، در زمان دریافت قرض و یا وام سیم کارت خود را به عنوان ضمانت پرداخت معرفی کرده باشد، در صورت عدم پرداخت اقساط، در صورت شکایت فرد مقابل، سیم کارت 0912 توقیف شده و در ازای مبلغ بدهی در اختیار شاکی قرار می گیرد.

 

ارسال پیامک تبلیغاتی از خط همراه اول

بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هیچ شخصی اجازه ارسال پیامک های تبلیغاتی از سیم کارت شخصی را نداشته و در صورت ارسال، به موجب حکم قضایی سیم کارت شخص خاطی مسدود می گردد.

 

قاچاق غیر مجاز ترافیک مخابراتی

طبق قانون تمامی مکالمات بین المللی  باید به طور رسمی و قانونی بوده و هر گونه تخلف از قوانین ممنوع می باشد. تمام مکالمات بین المللی توسط مراکز ارتباط بین المللی دو کشور مبدا و مقصد تحت کنترل و نظارت می باشد و در صورت برقراری ارتباط غیر قانونی و قاچاق پهنای باند مخابرات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اجازه صدور حکم توقیف سیم کارت 0912 دائمی را دارد. البته این موضوع تنها به سیم کارت همراه اول محدود نشده و برای تمامی اپراتورها صدق می کند.

 

شکایت از صاحب سیم کارت

در صورت بروز هرگونه مزاحمت یا ارتکاب اعمال مجرمانه، طبق قانون در گام اول دستور توقیف سیم کارت دائمی 0912 صادر می گردد و مالک سیم کارت باید در برابر مراجع قضایی باشد.

 

نقص اطلاعات مالک سیم کارت

خریداران سیم کارت ها موظفند مدارک و اطلاعات لازم جهت تکمیل وضعیت مالکیت سیم کارت را در اختیار اپراتور قرار دهند. در صورتی که این اطلاعات ناقص بوده و تکمیل نشود، اپراتور این اجازه را دارد که برای توقیف سیم کارت اقدام نماید. بنابراین اگر مالک سیم کارت با ارزش 0912 هستید، توصیه می شود در اسرع وقت به امور مشترکین مراجعه نموده و اطلاعات را تکمیل نمایید تا از مسدود شدن سیم کارت جلوگیری کنید.





:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 13 شهريور 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');