نحوه ثبت نام و خرید سیم کارت های دائمی همراه اول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همراه اول که در این سال ها بین مردم بسیار محبوب بوده است و در این سال ها مردم بیش ترین خرید سیم کارت را از ای اپراتور انجام داده اند. اپراتور همراه اول که با بسته ها و هدایای ویژه خود باعث محبوبیت شده است و و پیش شماره بسیار محبوبی هم بین مردم دارد که بیش تر مردم خواهان این پیش شماره هستند. اپراتور همراه اول این روز ها طرح واگذاری سیم کارت های دائمی و اعتباری در اختیار کسانی که سیم کارت همراه اول را ندارند می گذارد. همراه اول در تلاش است که این روز ها برای کسانی که سیم کارت های همراه اول را می خواهند فضایی را ایجاد کند که به خانواده بزرگ همراه اول وارد شوند. از طرفی هم اکثر مردم خواهان سیم کارت های دائمی همراه اول هستند که  بسیار گران و پر طرفدار هستند.. در ادامه قرار است ما نحوه ثبت و خرید سیم کارت های دائمی همراه اول را بررسی خواهیم کرد.

انواع سیم کارت های دائمی همراه اول:

در حال حاضر متقاضیان خرید سیم کارت دائمی همراه اول امکان خرید دو نوع سیم کارت دائمی فیروزه ای و زمردی همراه اول را دارند که هر کدام از قیمت و بسته های هدیه جداگانه برخوردار می باشند.

 

.    سیم کارت دائمی فیروزه ای:

سیم کارت دائمی فیروزه ای همراه اول به سه دسته: درجه یک، درجه دو و سه تقسیم می شود که امکانات و شرایط این سیم کارت های به شرح ذیل می باشد:

سیم کارت دائمی فیروزه ای درجه یک: این سیم کارت با قیمت 14 میلیون ریال شامل: 180 گیگابایت اینترنت 6 ماهه می باشد که هر ماه 30 گیگابایت )، بسته مکالمه 6 ماهه درون شبکه ( هر ماه 1800 دقیقه ) و بسته پیامک 3000 عددی می باشد.

سیم کارت دائمی فیروزه ای درجه دو: این سیم کارت با قیمت 8 میلیون ریال شامل: 90 گیگابایت اینترنت 3 ماهه ( ماهانه 30گیگابایت )، بسته مکالمه سه ماهه درون شبکه ( هر ماه 1800 دقیقه ) و بسته پیامک 3000 عددی می باشد.

سیم کارت دائمی فیروزه ای درجه سه: این سیم کارت با قیمت 6 میلیون ریال شامل 60 گیگابایت اینترنت 2 ماهه ( ماهانه 30گیگابایت )، بسته مکالمه دو ماهه درون شبکه ( هر ماه 1800 دقیقه ) و بسته پیامک 3000 عددی می باشد.

 

.    سیم کارت دائمی زمردی:

این سیم کارت با قیمت یک میلیون ریال شامل 30 گیگابایت اینترنت یک ماهه، 50 درصد تخفیف مکالمه درون شبکه و 100 پیامک رایگان ماهانه به مدت 6 ماه می باشد.

بنابراین اگر تمایل دارید عضو خانواده بزرگ همراه اول شده و از خدمات سیم کارت های دائمی این اپراتور بهره مند گردید، می توانید از یکی از روش های ذکر شده در ذیل، نسبت به خرید این نوع سیم کارت ها اقدام نمایید.

 

1.     مراجعه حضوری

نحوه ثبت نام حضوری به شرح ذیل می باشد:

·        مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی

·        تکمیل فرم ثبت نام وتحویل مدارک مورد نیاز

·        ارائه اصل و تصویر کارت ملی

·        پرداخت قبض ثبت نام

·        پرداخت وجه سیم کارت و اخذ قبض پرداخت

·        ارائه اصل قبض پرداخت شده

 

2.     به صورت غیر حضوری

نحوه ثبت نام به صورت غیر حضوری:

در طرح واگذاری سیم کارت های ارزشمند همراه اول، کاربران می توانند با خرید غیر حضوری از فروشگاه آنلاین همراه اول، سیم کارت خود را با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرند.

متقاضیان برای خرید سیم کارتهای دائمی همراه اول باید ابتدا وارد سایت فروشگاه آنلاین همراه اول شده و در منوی سیم کارت های دائمی، نوع سیم کارت مد نظر خود را انتخاب نمایند:

 

·         در صورت انتخاب سیم کارت های دائمی فیروزه ای، کاربران باید از منوی پایین صفحه ابتدا درجه آن را مشخص نموده و سپس پیش کد مد نظر خود را انتخاب نمایند. بعد از مشخص نموده سر شماره، شماره های موجود برای کاربر به نمایش در خواهد آمد و کاربر می تواند سیم کارت مورد نظر خود را انتخاب نموده و مراحل خرید را تکمیل نماید.

 

·        در صورت انتخاب سیم کارت های دائمی زمردی، مشترک باید از منوی پایین صفحه ابتدا پیش کد و سپس سر شماره مورد نظر خود را انتخاب نماید. در مرحله آخر نیز باید از بین شماره های موجود به نمایش درآمده، سیم کارت مورد نظر خود را انتخاب نموده و مراحل خرید را تکمیل نماید.

البته متقاضیان باید توجه داشته باشند که تعداد ثبت نام برای هر متقاضی نامحدود و واگذاری به روز و بر اساس ظرفیت شبکه و امکانات فنی در هر استان به صورت مجزا صورت می پذیرد؛ ولی بر اساس ابلاغیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر رعایت سقف مجاز واگذاری، مشترکین حقیقی می توانند تا حداکثر 10 سیم کارت فعال داشته باشند و شرکت ارتباطات سیار از فعال نمودن بیش از 10 سیم کارت ثبت شده به نام مشترک معذور می باشد.

 

فروش شماره های خاص دائمی و اعتباری همراه اول:

بر اساس اعلام اپراتور همراه اول، از ابتدای مرداد 1401 سیم کارت های دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول با شماره های خاص و تا 40 درصد تخفیف به فروش می رسد که کلیه متقاضیان می توانند در بازه زمانی اجرای طرح به صورت حضوری و غیر حضوری با مراجعه به مراکز فروش و خدمات همراه اول و یا فروشگاه آنلاین همراه اول نسبت به خرید این نوع سیم کارت اقدام نمایند.

 

اطلاعات مربوط به صورتحساب مشترکین دائمی همراه اول:

متقاضیان بعد از تکمیل مراحل ثبت نام و دریافت سیم کارت دائمی؛ به عنوان مشترک همراه اول شناخته شده و در پایان دوره برایشان صورت حساب صادر می گردد که مشترک موظف به پرداخت آن می باشد. البته بر اساس قانون حتی در صورت عدم استفاده از سیم کارت نیز، مشترک موظف به پرداخت هزینه های آبونمان، خدمات ویژه، عوارض و مالیات می باشد.

 

اطلاعات مربوط به قبض مشترکین سیم کارت های دائمی همراه اول به شرح ذیل می باشد:

نوع خدمات

توضیحات

آبونمان

برای مشترکین از زمان دایری تلفن همراه ( به رغم آن که از سیم کارت خود استفاده نموده یا آن را برای مدتی بلا استفاده نگه دارد )

کارکرد شهری

شامل مکالمات عادی مشترکین می گردد

خارج از کشور

هزینه تماس مشترکین از ایران به کشورهای دیگر

رومینگ بین الملل

هزینه استفاده از سیم کارت در خارج از ایران و در کشورهایی که قرارداد رومینگ با همراه اول را دارند.

پیام کوتاه

مبالغ مربوط به ارسال پیام کوتاه

پیام صوتی

مبالغ مربوط به شنیدن پیام صوتی

هزینه ها

مبالغ مربوط به هزینه های مشترک در دریافت خدماتی مانند: تغییر آدرس، تغییر نام، وصل تلفن، تعویض سیم کارت، هزینه دایری مجدد، ریز مکالمات، بسته های اینترنتی و برقراری پیام صوتی

خدمات ویژه

مبالغ مربوط به سرویس های ویژه مورد درخواست مشترک مانند فاکس، محدودیت مکالمه و عدم نمایشگر

صورت حساب این دوره

مبلغ ذکر شده در این ستون مربوط به مجموع کل هزینه های ذکر شده بالا می باشد.

نرخ مالیات

9%

بدهی پیشین

بدهی دوره های قبل صورت حساب مشترک که وصولی مبلغ صورت حساب در سیستم ثبت نشده باشد.

بستانکاری پیشین صورت حساب

بستانکاری مشترک که معمولا به دلیل انجام اصلاحات، پرداخت مجدد صورت حساب، پرداخت اشتباه صورت حساب یک مشترک توسط سایر مشترکین ثبت می شود.

 

در حال حاضر طبق ساختاری که از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در نظر گرفته شده، در صورتی که مشترکین اپراتور همراه اول صورت حساب تلفن خود را پرداخت نکنند، در رویه قطع بدهی ( قطع میان دوره، پایان دوره، دو هفته تا یک سال) قرار می گیرند و خط آنها قطع خواهد شد و اگر این عدم پرداخت ادامه داشته باشد، سلب امتیاز از خط صورت خواهد گرفت.





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 30 مرداد 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');