فون واژه یا شماره رند حرفی چیست ؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

این روز ها تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده و بسیار به کمک انسان آمده است. یکی از وسایل گوشی تلفن همراه است . یک از وسایل بسیار مهمی که گوشی به آن نیاز دارد سیم کارت است  که بسیار وسیله ایی مهم است . سیم کارت ها وسیله کوچک ولی کاربردی هستند به نحوی که اگر نباشند  انسان ها نمی توانند با هم دیگر ارتباط برقرار کنند. سیم کارت ها براساس اندازه یا براساس رند و معمولی بودن یا براساس دائمی و اعتباری تقسیم  می شوند. این روزها بسیاری از افراد جامعه خواهان سیم کارت رند هستند و برای انها قیمت شان هم مهم نیست.بسیاری دیگر هم سیم کارت های معمولی را می خواهند . این روز ها که اپراتور ها در تلاش هستند که سیم کارت های رند با پیش شماره هایی که مردم دوست دارند را بدهند و در تلاش هستند که نظر مردم را با این نوع سیم کارت ها رند جلب کنند

سیم کارت رند در اصل سیم کارتی گفته می شود که دارای ویژگی ها و معیارهای بخصوصی است که خیلی راحت و سریع در ذهن مخاطب نهادینه می گردد. در این نوع شماره ها اعداد به گونه ای در کنار هم قرار می گیرند که جذابیت های سمعی و بصری منحصر بفردی را ایجاد کرده و سبب می شود افراد صرفا به خاطر لاکچری بودن آنها، میلیاردها تومان بپردازند. البته بحث رندی شماره مقوله بسیار جذابی برای اقشار مختلف جامعه بوده و محدود به داشتن شماره رند تلفن همراه و یا پلاک ماشین نمی شود. به طوری که همین اشتیاق باعث شده بود تا در سال 99 خیلی از والدین بدون توجه به خطرات احتمالی، فرزندان خود را با تعویق یا زودرس در تاریخ 9/9/99 به دنیا بیاورند.

 

شاید در گذشته هایی نه چندان دور استفاده از شماره های رند به عنوان یکی از دغدغه های افراد پولدار و مرفه کشور مطرح می شد و صرفا به خاطر لوکس بودن، در بین این قشر از افراد جامعه بسیار پرطرفدار و محبوب بود، ولی امروزه این شماره ها بیشتر به خاطر جنبه های تجاری مورد توجه بوده و جایگاه ویژه ای در بین مدیران و صاحبان کسب و کارها پیدا کردند.

البته سیم کارت های رند هم دسته بندی های مختلفی دارند که از لحاظ نوع چینش ارقام و تکرار آنها صورت می پذیرد مانند رند آینه ای، پله ای، دهدهی، سه پله و .... که طبیعتا هر چه تکرار ارقام در شماره ای بیشتر باشد، قیمت آن نیز گران تر خواهد شد. علاوه بر دسته بندی ذکر شده، شماره های رندی که مطابق با تاریخ تولد افراد باشند نیز در بین مردم بسیار محبوب و پرطرفدار هستند، زیرا افراد به محض به خاطر آوردن تاریخ تولد یک شخص، شماره تلفنش را نیز به خاطر می آورند.

 

علاوه بر همه تقسیم بندی های ذکر شده، جدیدترین رده بندی سیم کارت ها، سیم کارت های رند حروفی یا PHoneword است که در سراسر دنیا جزء گران ترین و محبوب ترین سیم کارت ها محسوب شده و از آنها با عنوان شماره های رند اسمی، ترکیبی یا تل واژه هم یاد می شود. در سیم کارت رند حروفی، تمام یا بخشی از ارقام یک شماره، بعد از تطابق با حروف موجود بر روی صفحه کلید موبایل، کلمه ای معنادار خواهد شد که می تواند نام یا نام خانوادگی، نام یک برند و ... باشد و به دلیل نمایش و شماره گیری به صورت حروف، راحت تر در ذهن ثبت می شوند.

با نگاهی اجمالی به صفحه کلید تلفن های ثابت یا موبایل به راحتی می توان دید که در کنار هر عدد، 3 یا 4 حرف لاتین وجود دارد که معمولا کاربران از آنها برای ارسال پیامک استفاده می کنند. ولی وجود این حروف در کنار شماره ها، صرفا برای ارسال پیامک نبوده و از این حروف برای ساختن کلمه در شماره های رند استفاده میگردد، مثلا شماره تلفن 6642623**09 با کلمه محمد مطابقت دارد.

 

در جدول زیر عددهای روی کیبورد با حروف معادل آنها بیان شده است:

 

عدد روی کیبورد گوشی

حروف معادل

2

a,b,c

3

d,e,f

4

g,h,i

5

j,k,l

6

m,n,o

7

p,q,r,s

8

t,u,v

9

w,x,y,z

 

نکته : با توجه به جدول فوق، هیچ حرفی معادل 0 و 1 نبوده و این اعداد در فون واژه هیچ جایگاهی ندارند.

 

وجود این حروف بر روی تلفن های همگانی قدیمی نشان می دهد که شماره های رند حروفی قدمتی طولانی در جهان دارند و از همان گذشته های دور در بیشتر کشورها از کلمه به جای شماره استفاده می کردند. ویلیام الکساندر ابداع کننده فون واژه، اولین شخصی بود که در سال 1980 میلادی در ایالات متحده با زیرکی شماره تماس شرکتش را با حروف اعلام نمود که علاوه بر متمایز بودن، باعث رونق کسب و کارش هم شد. بعدها شرکت ها و سازمان های بزرگ برای سرعت بخشیدن به ارتباط با مشتریان و مخاطبان از فون واژه استفاده نمودند و این موضوع به قدری همه گیر شده است که در کشورهایی مثل ترکیه یا امارات حتی پلاک خودروها را هم به صورت حروفی وارد می کنند. امروزه بیشتر شرکت های معروف جهان از فون واژه به عنوان یک روش ارتباطی آسان و سریع استفاده می کنند، شرکت هایی همچون اپل، یاهو،گوگل، سامسونگ و ... فون واژه مخصوص به خود دارند و از این کار برای خاص و منحصر بفرد بودن، استفاده می کنند.

 

برقراری یک راه ارتباطی ساده و آسان با مخاطبان که معمولا در دنیای تجارت امروز از طریق شبکه های اجتماعی، وب سایت یا شماره تماس می باشد، از اصلی ترین روش های رونق کسب وکار می باشد که باید به راحتی و آسانی صورت پذیرد. زیرا جهان امروز دنیای سرعت است و گاهی صاحبان یک برند تنها چند ثانیه برای ثبت شدن در ذهن مخاطب وقت دارند، در اینجا اهمیت داشتن یک سیم کارت رند از نوع حروفی که فقط با یک کلمه، شماره تماس شما را برای همیشه در ذهن مخاطب حک کند، مشخص می شود.

فرض کنید تبلیغ برند شما با نام تجاری ونوس ( VENOUS ) بر روی بیلبورد یکی از اصلی ترین و شلوغ ترین اتوبان های شهر نصب گردد، شما فقط به اندازه چند ثانیه برای دیده شدن و در خاطر ماندن وقت خواهید داشت، فکر می کنید چه چیزی می تواند در همین چند ثانیه نقش اکسیر جوانی را برای برند شما بازی کند و شما را برای همیشه در ذهن مخاطب جاودانه سازد؟ قطعا شماره 836687**0912 همان شماره ای است که هم بیانگر نام برند شماست و هم بیانگر شماره تلفن. زیرا مهم ترین مشخصه شماره های رند حروفی این است که به راحتی مخاطب را به خود جلب نموده و در کسری از ثانیه در ذهن او حک می گردد که این کار باعث بهتر دیده شدن شما نیز می شود.

 

در دنیای تجارت امروز، برخی از سیم کارت های رند به قدری تاثیرگذار و جذاب هستند که به آنها لقب رند بیلبوردی را اختصاص داده اند. از آنجا که این شماره ها از سلاست و روانی فوق العاده ای برخوردار بوده، نه تنها وجهه خاصی برای صاحبان خود به وجود می آورند بلکه برای برند سازی و تبلیغات بسیار کاربردی و مفید می باشند. شماره های رند حروفی در این گروه قرار می گیرند و معمولا برای تبلیغات، شناساندن برند و محصولات به کار می روند.

استفاده از فون واژه اخیرا در دنیا بسیار فراگیر شده و حتی در برخی از کشورها مانند آمریکا، کانادا و استرالیا و ... آژانس های تاکسی از آنها برای شماره های تجاری خود استفاده می کنند. مثلا شماره 8294 فون واژه تاکسی ( T= 8، A=2، X=9 ،I=4) در این کشورها می باشد. به همین خاطر در گوشی های همراه کیبوردی ( qwerty ) مانند گوشی های بلک بری و یا نوکیا C3 با نگه داشتن دکمه ALT بخش حروفی فون واژه قابل تایپ می شود و گوشی شماره را به همان صورت می گیرد. در گوشی های اندرویدی کار جذاب تر خواهد شد و گوشی های هوشمند دارای این نوع سیستم عامل علاوه بر پشتیبانی از فون واژه، معادل عددی آن را نیز نشان می دهند، قابلیتی که در گوشی های اپل وجود ندارد. زیرا گجت های هوشمند شرکت آیفون بدون نمایش معادل فون واژه، پیام را ارسال می کنند.

 

اخیرا شرکت مخابرات استان تهران، به منظور گسترش سرویس های جدید مخابراتی و تحقق جامعه هوشمند اطلاعاتی و ارتباطی و در راستای خدمت رسانی بیشتر به مخاطبان اقدام به ارائه سرویس فون واژه نموده است که با انجام مطالعات تطبیقی و کارشناسی و با در نظر گرفتن شرایط فرهنگی، سیاسی و ... به شکل بومی طراحی و نسبت به واگذاری آنها اقدام شده است. در همین راستا، نیز شرکت ها و برندهای مطرح داخلی، به تازگی با استفاده از شماره های فون واژه، تلاش می کنند تا شماره های خود را شخصی سازی کرده و این روش را جایگزین روش های سنتی و متداول تبلیغات کسب و کار نموده و نام و یاد خود را به شیوه ای کاملا متمایز و متفاوت در ذهن مخاطب نهادینه سازند.

با وجود آنکه مدت حضور شماره های رند حرفی در ایران خیلی زیاد نیست، ولی این شماره ها به علت خاص بودن بسیار گران و با ارزش می باشند. اگر قصد شروع کسب و کار خود را دارید و به دنبال یک روش متمایز برای تبلیغات آن می گردید، خرید یک شماره رند می تواند بسیار کمک کننده باشد. برای تهیه سیم کارت رند نیز در حال حاضر بهترین جای ممکن؛ مراجعه به وب سایت رندباز می باشد که در آن امکان خرید انواع سیم کارت های رند و معمولی به صورت اقساط فراهم شده و خریداران می توانند تنها با چند کلیک سیم کارت مورد علاقه خود را انتخاب نموده و با پرداخت تنها یک سوم مبلغ کل سیم کارت، صاحب آن شوند.

 

طرح فروش اقساطی سیم کارت رندباز فرصتی است برای خرید سیم کارت های رند گران قیمت به صورت اقساطی و بدون معرفی ضامن و پرداخت چک. زیرا در این طرح خریدار تنها با پرداخت یک سوم مبلغ سیم کارت به صورت نقدی صاحب سیم کارت شده و بدون پرداخت چک، سفته و یا معرفی ضامن تنها متضمن پرداخت اقساط می گردند.

در حال حاضر رندباز به عنوان یک مرجع تخصصی قابل اعتماد فروش سیم کارت، عرضه کننده انواع سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری با شماره های معمولی و رند می باشد که مراجعه کنندگان می توانند با توجه به نیاز و شرایط اقتصادی خود نسبت به خرید مناسب ترین سیم کارت به صورت اقساطی اقدام نمایند.





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 29 مرداد 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');