سرویس کودک و نوجوان رایتل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

فرهنگ همیشه می تواند بر همه چیز تاثیر بگذارد و بسیار مهم بوده است .این روز ها اینترنت وسیله ایی شده که بسیاری از آن هراس دارند و بسیار خطرناک برای کودکان شده است .این روز ها بسیاری از خانواده ترس از محتوا هایی دارند که برای کودکانشان خطرناک است و ممکن است برای تربیت آنها مهم باشد و تاثیر بگذارد. اینترنت که هم می شود از آن چیز های مناسب و خوب یاد گرفت و هم محتواهایی که با خانواده و فرهنگ ما مغایرت دارد و بسیار می تواند تکان دهنده باشد و چیز های بسیار بدی را یاد گرفت . در این شرایط اینترنت فواید بسیاری هم دارد می توان کلی آموزش را یاد گرفت که می تواند بسیار کاربردی و مهم باشد . از اینترنت کلی مطالب می شود یاد گرفت که باعث پیشرفت یک جامعه باشد و بسیار می توان مناسب باشد. در کل اینترنت هم مزایای بسیار عالی دارد و معایب بسیار بزرگی را دارد.

درست است که سرعت گسترش اینترنت و تکنولوژیهای مربوط به آن، به قدری زیاد است که تقریبا اکثر افراد از این همه تنوع و گستردگی شوک زده هستند و تقریبا هیچ آموزش خاص و مفیدی در مورد نحوه استفاده درست از این فناوری وجود ندارد، ولی این موضوع اصلا دلیل مناسبی برای عدم جستجو برای پیدا کردن راهکاری مناسب نیست و لازم است همه افراد خصوصا دست اندرکاران این حوزه به دنبال ایجاد فضای مناسب و امن برای دسترسی به اینترنت خصوصا برای نوجوانان و کودکان باشند. دغدغه ای که همواره  ذهن همه والدین را درگیر کرده و باعث شده تا آنها دست به اقدامات نادرستی همچون محدود کردن استفاده از اینترنت و یا عدم دسترسی کودکان به اینترنت بزنند.

 

در همین راستا اپراتور رایتل، به عنوان سومین اپراتور فعال در کشور سرویس کودک و نوجوان خود را با هدف دسترسی کودکان و نوجوانان به اینترنت امن و سالم بومی راه اندازی کرد. این سرویس که در حال حاضر بر روی همه سیم کارت های فعلی مشترکین رایتل وجود دارد، تنها نیاز به فعال سازی داشته و بعد از آن لازم نیست، دیگر والدین نگران دسترسی فرزندانشان به اینترنت و محتواهای موجود در آن باشند. زیرا در صورت فعال سازی سرویس کودک و نوجوان، تنها امکان استفاده از اینترنت بومی ( داخلی ) برای کاربر وجود داشته و دسترسی به اینترنت بین الملل مقدور نخواهد بود.

 

·        نحوه فعال سازی سرویس کودک و نوجوان توسط والدین

با توجه به این که برای فعال سازی این سرویس نیاز به خرید سیم کارت جدید وجود ندارد، والدین می توانند با استفاده از شماره گیری کد دستوری یا USSD سرویس کودک و نوجوان را فعال کنند.

برای این کار لازم است مشترک ابتدا کد دستوری  # 456 * ( ستاره 456 مربع ) را شماره گیری نموده و گزینه فعال سازی را انتخاب نماید. در مرحله بعد مشترک باید اطلاعاتی که از او خواسته می شود را وارد نماید. این اطلاعات که شامل کد ملی مالک سیم کارت و شماره سیم کارت مورد نظر جهت فعال سازی سرویس کودک و نوجوان می شود، لازم است با دقت وارد گردد. بعد از وارد کردن اطلاعات، حداکثر تا 72 ساعت، پیامک فعال سازی نهایی سرویس برای شما ارسال می گردد که نشان دهنده فعال سازی سرویس می باشد.

فعال سازی این سرویس کاملا رایگان بوده و تعرفه استفاده از اینترنت پس از فعال سازی سرویس کودک و نوجوان مانند تعرفه ترافیک داخلی بوده و نسبت به قبل هیچ تغییری نخواهد داشت.

 

·        روش غیر فعال سازی سرویس کودک و نوجوان توسط والدین

در صورتی که مشترک تمایل به غیر فعال سازی سرویس کودک و نوجوان داشته باشد، کافی است ابتدا کد دستوری # 456 *  ( ستاره 456 مربع )  را شماره گیری نموده و گزینه غیر فعال سازی را انتخاب نماید. در این مرحله مشترک باید اطلاعات مربوط به کد ملی مالک و شماره سیم کارتی که سرویس کودک و نوجوان بر روی آن فعال می باشد را وارد کرده و در نهایت درخواست خود را تایید نماید. بعد از تایید درخواست، تا 72 ساعت آینده پیامک غیر فعال سازی سرویس برای شما ارسال می گردد.

توجه داشته باشید برای فعال سازی این سرویس بر روی سیم کارت، لازم است درخواست با یک شماره دیگر که معمولا شماره یکی از والدین می باشد، ارسال گردد.

به نظر می رسد اپراتور رایتل تلاش نمود تا با ایجاد فضایی امن و مناسب برای کودکان، محتواهایی مناسب سن و سلیقه آنها در دسترس آنها قرار دهد تا علاوه بر ایجاد آرامش و اطمینان خاطر برای والدین، نحوه استفاده از اینترنت و محتواهای موجود در آن را نیز به کودکان آموزش دهد. 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : پنج شنبه 6 مرداد 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');