از عید قربان تا عید غدیر از اپراتورها عیدی بگیرید!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

در بهترین روزها برای مسلمانان شیعه هست دو عید بزرگ قربان و عید سعید غدیر خم را در پیش داریم که بسیار برای مسلمانان شیعه بسیار مهم است و جذاب است . در این دهه که مسلمانان به آن دهه ولایت می گویند مردم به هم دیگر شیرینی میدهند . اپراتور ها هم در این دهه  به مردم هدایای ویژه و سرویس های بسیار جذاب و جالبی می دهند که باعث خوشحالی مردم می شوند. اپراتور ایرانسل و همراه اول اپراتور هایی هستند که در این عید به مردم هدایای بسیار ویژه و بسیار عالی می دهند و بسیار مقرون به صرفه برای مردم است . این دو اپراتور در تلاش هستند که با دادن این هدایا ویژه و بسیار مقرون به صرفه بتوانند که در این عید ها برای مردم خاطرات بسیار جذاب و عالی بسازنند و بسیار مردم خوش حال کنند.امسال نیز به مناسبت فرارسیدن این ایام مبارک، هدیه های ویژه این اعیاد از سوی اپراتورها این گونه اعلام گردید:

v    اپراتور همراه اول

از آنچه که اپراتور همراه اول در طول سال ها فعالیت خود همواره بنا به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی، هدایا و بسته های خاصی را برای مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود در نظر میگیرد، این بار نیز هم چون روال گذشته در ایام دهه ولایت بسته های تخفیفی ویژه ای را برای آنها تدارک دیده که از 19 تیرماه 1401 مصادف با عید سعید قربان تا 27 تیرماه همزمان با عید غدیر خم در اختیار کاربران قرار می گیرد.

بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، کلیه مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول، سیم کارت اعتباری همراه اول و انارستانی همراه اول می توانند در بازه زمانی اعلام شده نسبت به خرید و فعال سازی بسته ترکیبی هدیه ی دهه ولایت اقدام نمایند.

 

بسته ویژه مشترکین دائمی و اعتباری

 بسته ترکیبی ویژه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول شامل : 2 گیگابایت اینترنت به همراه 200 دقیقه مکالمه درون شبکه و ثابت با اعتبار ده روزه به قیمت تخفیفی 10،000 تومان می باشد که با شماره گیری کد دستوری  # 67 * 100 *  ( ستاره 100 ستاره 67 مربع ) قابل خریداری است.

بنابراین کلیه مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری # 67 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 67 مربع )  بسته ویژه کمپین را انتخاب نموده و در صورت تایید، بسته مورد نظر را فعال نمایند. استعلام بسته نیز از طریق شماره گیری کد دستوری  # 10 *100 * ( ستاره 100 ستاره 10 مربع )  و اپلیکیشن همراه من امکان پذیر می باشد.

 

بسته ویژه مشترکین انارستان

 بسته ویژه مشترکین انارستانی همراه اول در ایام دهه ولایت شامل:  2 گیگابایت اینترنت به همراه 200 دقیقه مکالمه درون شبکه و ثابت با قیمت تخفیفی 8،500 تومان می باشد که از اعتبار ده روزه برخوردار بوده و از روز یک شنبه 19 تیر ماه لغایت دوشنبه 27 تیر ماه قابل خریداری می باشد. مشترکین انارستانی می توانند با شماره گیری کد دستوری # 6771 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 6771 مربع )  نسبت به فعال سازی این طرح اقدام نمایند.

 

شرایط و قوانین طرح دهه ولایت

·        امکان فعال سازی همزمان این بسته با سایر بسته های مکالمه، اینترنت و ترکیبی همراه اول وجود دارد.

·        این بسته ترکیبی فقط در بازه زمانی 19 تا 27 تیرماه 1401 بر روی درگاه    # 67 * 100 *  ( ستاره 100 ستاره 67 مربع )  وجود داشته و بعد از این بازه از روی درگاه حذف می گردد.

·        امکان فعال سازی همزمان این بسته با خودش وجود ندارد.

·        این بسته ترکیبی قابلیت رزرو شدن ندارد.

·        قیمت اعلامی این بسته بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد. بنابراین برای مشترکین دائمی، قیمت بسته بعلاوه 9% مالیات به صورت حساب اضافه خواهد شد. برای مشترکین اعتباری نیز در زمان فعال سازی علاه بر قیمت بسته، 9%  به قیمت بسته اضافه شده و از اعتبار مشترک کسر می گردد.

·        با توجه به محدودیت زمانی استفاده از این بسته، در صورت به اتمام رسیدن مدت اعتبار، حجم تمامی المان های آن به پایان می رسد.

·        خرید مجدد بسته پس از اتمام حجم و یا زمان بسته در بازه زمانی اجرای طرح امکان پذیر است.

 

نوع مشترک

درخواست

کد دستوری

مشترکین اعتباری و دائمی

فعال سازی


استعلام
راهنما

 

# 67 * 100 * 


 

# 10 *100 *

 


 

# 19 * 67 * 100 *

مشترکین انارستان

فعال سازی


استعلام
راهنما

 

# 6771 * 100 *


# 10 *100 *
# 19 * 667 * 100 *

 

 

 

کلیه مشترکین همراه اول می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بسته ترکیبی دهه ولایت به پورتال این اپراتور به آدرس www. Mci.ir مراجعه فرمایند.

 

 

v    اپراتور ایرانسل

با فرارسیدن ایام دهه ولایت، اپراتور ایرانسل نیز به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور، بسته تخفیفی ویژه ای شامل دیتا و مکالمه برای تمامی مشترکین خود در نظر گرفته است که از تاریخ 19 تا 27 تیرماه 1401 مصادف با اعیاد قربان و غدیرخم قابل خریداری و فعال سازی می باشد.

بنا به اعلام روابط عمومی ایرانسل، بسته تخفیفی عید قربان تا عید غدیر این اپراتور شامل: 3 گیگابایت اینترنت به همراه 3 ساعت مکالمه درون شبکه ( ایرانسلی ) با قیمت 12،000 تومان می باشد که از زمان فعال سازی فقط سه روز اعتبار خواهد داشت.

بنابراین مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند با شماره گیری کد دستوری  # 5 *  و یا از طریق سوپر اپلیکیشن ایرانسل من نسبت به فعال سازی این بسته اقدام نمایند. البته علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پرتال شرکت ایرانسل به آدرس  https://irancell.ir مراجعه نمایند. 

 





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : چهار شنبه 22 تير 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');