نحوه انتقال شارژ مشترکین همراه اول به همراه اول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

این روز ها در بازار سیم کارت بسیاری از افراد تمایل به خرید سیم کارت اعتباری دارند. در این میان همراه اول با بیشترین تعداد سیم کارت در بازار خواهان بیشتری برای سیم کارت های اعتباری دارد. این روز ها همه اپراتور در تلاش هستند که بزرگترین دغدغه مشترکان این نوع سیم کارت را حل کنند.  همراه اول هم یکی از اپراتور ها است تا بتواند به هر نحوی شده است  رضایت مشترکین اعتباری خود را بدست آورد. سیم کارت های اعتباری یک مزیت بزرگ نسبت به سیم کارت های دائمی دارند و آن هم این است که میتوانند مردم مدیریت هزینه بکنند بو حواس شان باشد که شارژ سیم کارت اعتباری شان به اتمام نرسد و این نوع سیم کارت جز محبوب تری سیم کارت در میان مردم است.به هر حال بزرگ ترین دغدغه ایی که مردم با سیم کارت های اعتباری دارند شارژ آن است که خیلی سریع به اتمام میرسد همین خاطر در سال های اخیر روش های متعددی برای شارژ سیم کارت های اعتباری طراحی و در اختیار کاربران قرار گرفته است

در حال حاضر با وجود راهکار های فراوان و مناسبی که برای شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول وجود دارد؛ گاها دیده می شود که در بعضی شرایط مشترکین بنا به هر دلیلی ( نداشتن پول در حساب، نداشتن زمان کافی و ... ) نمی توانند خودشان سیم کارتشان را شارژ کنند و احتیاج به کمک دیگران داشته باشند. راهکار این مشکل که به درستی از سوی اپراتور همراه اول پیش بینی شده، به صورت سرویس " انتقال شارژ " در اختیار مشترکین اعتباری قرار می گیرد که در شرایط بحرانی بسیار مفید و کاربردی است.

انتقال شارژ در سیم کارت های همراه اول به دو روش انتقال شارژ دائمی به اعتباری و انتقال شارژ اعتباری به اعتباری صورت می پذیرد که در ادامه در مورد نحوه اجرای هر کدام توضیح می دهیم:

 

 

 

انتقال شارژ سیم کارت های دائمی به اعتباری

 

در این روش مشترکین دائمی سیم کارت همراه اول، در مواقع ضروری می توانند برای مشترکین اعتباری این اپراتور شارژ انتقال دهند. هزینه هر انتقال در این سرویس 40 تومان بعلاوه 9% مالیات بر ارزش افزوده می باشد که در پایان دوره به همراه مبلغ منتقل شده بر روی قبض مشترک سیم کارت دائمی محاسبه خواهد شد.

مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول برای انتقال شارژ می توانند از روش های ذیل استفاده نمایند:

 

 

 

1. ارسال پیامک به سر شماره 8911

 

در این روش، پیشنهاد می شود مشترک ابتدا یک پیامک خالی به سرشماره 8911 ارسال نماید، تا از طریق سیستم یک پیامک راهنمایی که در آن توضیحات مربوط به نحوه صحیح ارسال پیامک انتقال شارژ بیان شده، دریافت نماید.

در پیامک ارسالی نحوه انتقال شارژ اینگونه توضیح داده شده است: مبلغ انتقال شارژ ( ريال )  * شماره مقصد ( با پیش شماره ) . مثلا اگر شماره گیرنده شارژ 09121111111 باشد و مبلغی که برای شارژ در نظر گرفتید، 10،000 ریال می باشد، کد ارسالی شما برای انتقال شارژ به سرشماره 8911 این گونه خواهد بود : 1000 * 09121111111

پس از انجام این کار، تاییدیه اطلاعات انتقال شارژ برای کاربر ارسال می گردد که در صورت درست بودن اطلاعات، کاربر با ارسال عدد یک به همین سرشماره، مراحل انتقال را تکمیل می نماید. در نهایت، پیامک تاییدیه انتقال شارژ هم برای کاربر و هم برای شماره مقصد ارسال می گردد.

 

 

 

2. شماره گیری کد دستوری # 141 * 10 *

 

در این روش که یکی از راحت ترین روش های انتقال شارژ میباشد، کاربر باید ابتدا کد دستوری # 141 * 10 * را شماره گیری کرده و بعد شماره مقصد ( شماره اعتباری همراه اول که قصد انتقال شارژ به آن را دارید ) را وارد نماید، بعد از وارد کردن مبلغ شارژ، تنها کافی است اپراتور پیامک تاییدیه شارژ را برای مشترک ارسال نماید تا مراحل انتقال شارژ تکمیل گردد.

 

 

 

3. استفاده از اپلیکیشن همراه من

 

برای استفاده از اپلیکیشن همراه من، لازم است مشترکین نسخه جدید این اپلیکیشن را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب نمایند. سپس با ورود به آن در همان صفحه نخست، گزینه انتقال اعتبار را انتخاب کرده و در صفحه باز شده ی جدید، ابتدا مبلغ شارژ و سپس شماره اعتباری مقصد را وارد نموده و گزینه انتقال را لمس کنند تا مراحل انتقال اعتبار تکمیل گردد.

 

 

 

4. استفاده از وب سایت همراه من

 

مشترکین دائمی سیم کارت همراه اول می توانند با ورود به سامانه آنلاین همراه من، در بخش صورتحساب من، گزینه انتقال اعتبار را انتخاب کرده و مراحل انتقال را تکمیل نمایند.

 

 

 

 

انتقال شارژ سیم کارت های اعتباری به اعتباری

 

روش های انتقال شارژ همراه اول از خطوط اعتباری به اعتباری ( به استثنای کد دستوری ) بسیار مشابه روش های انتقال شارژ از خطوط دائمی به اعتباری می باشد، با این تفاوت که مبلغ انتقال داده شده در این سرویس، در لحظه انتقال از حساب مشترک اعتباری انتقال دهنده کسر می گردد.

 مشترکین اعتباری همراه اول می توانند در صورت تمایل با روش های زیر سیم کارت اعتباری دیگر را شارژ نمایند:

 

 

 

1. ارسال پیامک به سرشماره 8911

 

در این روش، مشترکین اعتباری همراه اول می توانند کاملا بر اساس دستورالعمل مشترکین دائمی (  مبلغ انتقال شارژ ( ريال )  * شماره مقصد ( با پیش شماره )) عمل کرده و یک سیم کارت اعتباری دیگر را شارژ نمایند.

 

 

 

2. شماره گیری کد دستوری# 142 * 10 *

 

مشترکین اعتباری همراه اول برای انتقال شارژ لازم است ،ابتدا کد دستوری  # 142 * 10 * را شماره گیری کرده و بعد شماره سیم کارتی که قصد انتقال شارژ به آن را داشته، وارد کرده و سپس مبلغ شارژ را مشخص نمایند. در نهایت باید منتظر بمانند تا پیامک حاوی تایید انتقال شارژ به شماره آنها ارسال گردد.

 

 

 

3. استفاده از اپلیکیشن همراه من

 

مشترکین اعتباری همراه اول، باید بعد از ورود به نسخه جدید اپلیکیشن همراه من، آیکون خدمات شارژ را انتخاب کرده و در بخش گزینه انتقال اعتبار مبلغ شارژ را مشخص نموده و با وارد کردن شماره مقصد، مراحل انتقال شارژ را تکمیل نمایند.

 

 

شرایط و قوانین این سرویس برای مشترکین اعتباری و دائمی  :

 

·        این سرویس مخصوص مشترکین همراه اول بوده و امکان انتقال شارژ از این طریق به سیم کارت های سایر اپراتورها وجود ندارد. 

·        در زمان استفاده از این سرویس، اگر سیم کارت مقصد در شبکه وجود نداشته باشد و یا بنا به هر دلیلی غیر فعال نامیده شود، امکان انتقال شارژ وجود ندارد.

·        این سرویس نیاز به فعال سازی نداشته و برای مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول به صورت پیش فرض، فعال می باشد.

·        مبلغ شارژ باید به ریال وارد شود.

·        مبلغ انتقالی در این سرویس باید مضربی از 10،000 ریال و  بین 10،000 ريال تا 100،000 ريال باشد.

·        بعد از انتقال اعتبار، باید حداقل 5،000 ریال ( 500 تومان ) در اعتبار مشترکین اعتباری باقی مانده باشد.

·        فارغ از مبلغ انتقال داده شده، مدت زمان اعتبار مبلغ انتقال داده شده حداکثر 90 روز می باشد.

·        حداکثر مبلغ انتقال در طول یک ماه برای مشترکین اعتباری و دائمی  500،000 ریال ( 50،000 تومان ) می باشد.

·        پس از انجام موفقیت آمیز انتقال، پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن انتقال، مبلغ انتقال یافته و اعتبار جدید برای مشترک انتقال دهنده و دریافت کننده اعتبار ارسال می گردد.

·        برای انتقال اعتبار نیاز به رمز نبوده و مشترکین دائمی و اعتباری می توانند بدن رمز انتقال، از این سرویس استفاده نمایند.

·        مشترکین دائمی همراه اول با شرایط غیر نرمال، امکان استفاده از این سرویس را ندارند.

·        مشترکین دائمی همراه اول با رسیدن بدهی به 60 درصد ودیعه شان، امکان بهره مندی از این سرویس را تا زمان وصول بدهی از دست می دهند.

·        برای مشترکین دائمی همراه اول مبلغ انتقال اعتبار به علاوه کارمزد باید کمتر از میزان 60 درصد سقف بدهی مجاز مشترک انتقال دهنده اعتبار باشد.  

 

به طور کلی مسئولیت انتقال اعتبار به خطوط دیگران، بر عهده ارسال کننده اعتبار می باشد، لذا توصیه می گردد در حفظ و نگهداری از تلفن همراه خود نهایت دقت را به عمل آورید.

 





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : سه شنبه 14 تير 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');