طرح های تشویقی همراه اول به همراه اینترنت رایگان برای مشترکین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اینترنت که در این چند سال بسیار مهم شده است به خصوص در زمان پانمی کرونا به خاطر دانش آموزان و دانشجویان و مشاغلی که باید در خانه می ماند و کار میکردند.درست در فروردین امسال بود که  خبری باعث شوکه مردم شد و آن هم گران شد بسته های اینترنت  توسط اپراتور های سیم کارت. بعد از اجرای این طرح مردم به دنبال راهکار هایی گشتند که بتوانند به درتی از اینترنت استفاده کنند و از سرویس ها و هدایایی که اپراتور ها می دهند استفاده کنند و بسیاری از مردم به دنبال این هستند که  هزینه اینترنت خود را کاهش بدهند. در این مدت اپراتور ها با طرح های بسیار جذاب و مقرون به صرفه ایی که گذاشتند باعث شده که   اکثر مردم از این سرویس های استفاده کنند . راهکار های بسیار مختلفی وجود دارد تا مردم بتوانند با رعایت کردن آنها بتوانند که بسته های اینترنت خود را به درستی  استفاده کنند و از آنها بهره مند شوند

همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور فعال در کشور به منظور جلب رضایت بیشتر مشترکین طرح های تشویقی و خدمات مختلفی را در مناسبت های خاص در نظر گرفته که بر اساس آنها هدایایی به کاربران تعلق می گیرد که در بیشتر موارد اینترنت رایگان شامل آنها می شود. البته بعضی از طرح ها و خدماتی که در این مطلب بیان می شود، سالانه یا مناسبتی بوده و مشترک فقط یک بار در سال می تواند از آنها استفاده نماید ولی از آنجا که تنوع این خدمات کم نیست، به عنوان یک راهکار کاربردی برای کاهش هزینه های اینترنت در نظر گرفته می شود.

بنابراین اگر به دنبال ترفندهای دریافت حجم اینترنت به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه می گردید، ما را در این مطلب همراهی کنید.

 

 

 

·        خرید سیم کارت دائمی جوانان

 

یکی از راهکارهای بهره مندی از اینترنت رایگان، خرید سیم کارت دائمی جوانان می باشد که از اردیبهشت 1401 با 50% تخفیف به قیمت تنها 80 هزار تومان در اختیار جوانان 18 تا 30 ساله ای که تا کنون سیم کارت دائمی نداشتند، قرار می گیرد.

 

آنچه این خرید را هیجان انگیزتر و منحصر بفرد تر می سازد؛ بسته خوش آمد این سیم کارت می باشد که شامل:

 

·        10 گیگابایت اینترنت به مدت 30 روز که همزمان با فعال سازی سیم کارت فعال می شود.

·        10 گیگابایت اینترنت به مدت 4 ماه که به صورت خودکار در 4 ماه متوالی و از ماه دوم فعال سازی سیم کارت برای مشترک فعال می شود.

·        200 دقیقه مکالمهدرون شبکه و تلفن ثابت که از زمان فعال سازی به مدت 30 روز قابل استفاده می باشد.

·        20 دقیقه مکالمه خارج شبکه از زمان فعال سازی به مدت 30 روز قابل استفاده می باشد.

 

بر اساس این طرح، خرید و فعال سازی سیم کارت جوانان به ازای هر کد ملی تنها یک بار امکان پذیر است.

 

 

 

·        خرید سیم کارت دائمی

 

در طرح فروش سیم کارت های دائمی همراه اول، مشترکین می توانند ضمن بهره مندی از خدمات و سرویس های اپراتور همراه اول، از بسته خوشامد هدیه این خرید نیز بهره مند گردند.

 

سیم کارت دائمی فیروزه ای همراه اول با قیمت 14،000،000 ریال از بسته خوش آمد 180 گیگابایت اینترنت 6 ماهه ( هر ماه 30 گیگابایت )، بسته 6 ماهه هر ماه 1800 دقیقه مکالمه درون شبکه و 3000 پیامک برخوردار است.

 

سیم کارت دائمی زمردی همراه اول با قیمت 1،668،000 ریال از بسته خوش آمد 30 گیگابایت اینترنت یک ماهه، 50% تخفیف مکالمه درون شبکه و 100 پیامک رایگان ماهیانه به مدت 6 ماه برخوردار می باشد.

 

سیم کارت دائمی عادی همراه اول با قیمت 1،308،000 ریال از بسته خوش آمد 30 گیگابایت اینترنت یک ماه، 50%  تخفیف مکالمه درون شبکه و 100 پیامک رایگان ماهیانه به مدت 6 ماه برخوردار می باشد.

 

 

 

·        نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه من

 

اپلیکیشن همراه من به عنوان یکی از پرکاربردترین اپ های موجود در بازار؛ مرجع خدمات غیر حضوری اپراتور همراه اول می باشد که خدمات کاربردی زیادی را در اختیار مشترکین همراه اول قرار می دهد.

 

کلیه مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول  و سیم کارت اعتباری همراه اول که دارای گوشی هوشمند هستند، می توانند با نصب نسخه ی جدید اپلیکیشن همراه من؛ علاوه بر بهره مندی از قابلیت ها و امکانات گسترده این اپ؛ بسته اینترنت 10 گیگابایت اینترنت رایگان سه روزه هدیه بگیرند.

 

 برای دریافت این هدیه لازم است؛ کاربر پس از نصب نسخه جدید همراه من، حالت پیشرفته اپلیکیشن را انتخاب نماید، در صفحه اصلی این اپ در قسمت" طرح تشویقی"؛  در صورتی که مشترک قبلا این هدیه را دریافت نکرده باشد، تب هدیه برایش به  نمایش در خواهد آمد. بعد از تایید این بخش، مشترکین می توانند در زمان دلخواه به این قسمت مراجعه کرده و آن را فعال نماید.

مشترکین توجه داشته باشند، هر کاربر فقط یک بار می تواند از این طرح استفاده نماید و نمی توان با حذف برنامه و نصب مجدد، دوباره از این طرح بهره مند گردید.

 

 

 

·        هدیه تولد

 

کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی (به جز مشترکین شرایط خاص و با بدهی معوقه)  و اعتباری ( به جز مشترکین با وضعیت قطع یک طرفه و دو طرفه و سلب امتیاز ) همراه اول می توانند در روز تولد خود یکی از سه مورد زیر را به عنوان هدیه از همراه اول دریافت نمایند:

 

·        24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه که با شماره گیری کد دستوری # 411 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 411 مربع ) فعال می گردد.

 

·        2 گیگابایت اینترنت رایگان یک روزه که با شماره گیری کد دستوری # 4121 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 4121 مربع ) فعال می گردد.

 

·        120 امتیاز باشگاه فیروزه ای ( معادل 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه + 200 مگابایت اینترنت ) که با شماره گیری کد دستوری # 413 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 413 مربع ) فعال می گردد.

 

توجه به این نکته ضروری است که امکان استفاده از این هدیه ها؛ فقط در روز تولد وجود داشته و مشترک باید در روز تولد نسبت به فعال سازی آنها اقدام نماید. البته اگر بسته فعال دارید، نگران نباشید، زیرا اولویت استفاده با بسته تولد مشترک می باشد.

 

 

 

·        دوشنبه سوری همراه اول

 

دوشنبه آخر هر ماه؛ همراه اول در طرح دوشنبه سوری خود هدایایی به مشترکین سیم کارت های دائمی، اعتباری و انارستان اعطا می کند که این هدیه شامل بسته های رایگان اینترنت  500 مگابایتی تا 100 گیگابایتی یک روزه ( از 5 صبح تا 17 عصر) و همچنین بسته مکالمه رایگان درون شبکه و ثابت از 10 تا 100 دقیقه می باشد که به صورت کاملا تصادفی و رندوم به کاربران اختصاص می یابد.

 

مشترکین برای دریافت این هدایا فقط کافی است؛ در روز دوشنبه پایان هر ماه کد دستوری # 64 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 64 مربع ) را شماره گیری نمایند تا مشمول این طرح گردند.

 

 

 

·        تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

 

بر اساس این طرح، مشترکین اعتباری همراه اول می توانند بدون خرید سیم کارت جدید، سیم کارت اعتباری خود را به  سیم کارت های دائمی تبدیل کرده و نه تنها از خدمات بی نظیر مشترکین دائمی همراه اول بهره مند گردند بلکه از بسته خوش آمد تبدیل سیم کارت نیز استفاده نمایند.

 

هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی در حال حاضر با 30% تخفیف فقط 70،000 تومان بوده که 36،000 تومان این مبلغ بابت تضمین پرداخت در نظر گرفته می شود. علاوه بر این بسته خوش آمد سیم کارت جدید نیز که شامل 30 گیگابایت اینترنت به مدت یک ماه از زمان فعال سازی می باشد، به این مشترکین تعلق می گیرد.

 

 

 

·        تعویض سیم کارت به یوسیم ( USIM )

 

سیم کارت یوسیم، سیم کارتی است که امکان بهره مندی از اینترنت نسل 4 و 4.5 را برای کاربر فراهم می کند. بر اساس این طرح کلیه مشترکین سیم کارت های همراه اول می توانند در بازه زمانی این طرح، سیم کارت فعلی خود را با سیم کارت یوسیم تعویض نموده و علاوه بر اتصال به شبکه پرسرعت نسل 4 و 4.5 اینترنت همراه اول، از هدیه بسته اینترنت رایگان بهره مند شوند.

 

این هدیه برای مشترکین دائمی 20 گیگابایت و برای مشترکین اعتباری 15 گیگابایت در نظر گرفته شده است. دقت داشته باشید در صورت تعویض سیم کارت به یوسیم، شماره مشترک تغییر نمی کند و صرفا فناوری سیم کارت پیشرفته تر و به روز تر خواهد شد.

 

 

 

·        خرید سیم کارت دانشجو

 

متقاضیان سیم کارت های دانشجویی همراه اول باید با ارائه کارت ملی و کارت دانشجویی اقدام به خرید این سیم کارت با اعتبار اولیه 5،000 ریال نمایند. بسته خوشامد سیم کارت دانشجویی به شرح ذیل می باشد:

 

·        بسته اینترنت 5 گیگابایتی 5 ماهه که به صورت خودکار 5 ماه متوالی؛ هر ماه یک گیگابایت همزمان با فعال سازی سیم کارت فعال می گردد.

 

·        بسته 50 دقیقه مکالمه 30 روزه درون شبکه و ثابت که به صورت خودکار همزمان با فعال سازی سیم کارت فعال می گردد.

 

·        بسته  50 پیامک 30 روزه که به صورت خودکار همزمان با فعال سازی سیم کارت فعال می گردد.

 

·        تخفیف تعرفه مکالمه و پیامک درون شبکه دانشجویی

 

بر اساس این طرح، برای هر دانشجو تنها یک بار امکان خرید سیم کارت دانشجویی وجود دارد.

 

 

 

·        خرید سیم کارت اعتباری

 

متقاضیان سیم کارت های اعتباری همراه اول می توانند در بازه این طرح تشویقی، با خرید این نوع سیم کارت که از 5،000 ریال اعتبار اولیه برخوردار بوده از بسته خوش آمد آن نیز بهره مند گردند: جزئیات این طرح شامل موارد ذیل می گردد:

 

·        بسته اینترنت 5 گیگابایتی 5 ماهه که به صورت خودکار 5 ماه متوالی؛ هر ماه یک گیگابایت همزمان با فعال سازی سیم کارت فعال می گردد.

 

·        بسته 50 دقیقه مکالمه 30 روزه درون شبکه و ثابت که به صورت خودکار همزمان با فعال سازی سیم کارت فعال می گردد.

 

·        بسته  50 پیامک 30 روزه که به صورت خودکار همزمان با فعال سازی سیم کارت فعال می گردد.

 

بر اساس این طرح کلیه کاربرانی که سیم کارت های اعتباری همراه اول با هر پیش شماره ای را با نام خود فعال نمایند، مشمول این طرح شده و می توانند از بسته خوش آمد گویی استفاده نمایند.

 

 

 

·        هدیه شارژ جوانان

 

 در طرح هدیه شارژ جوانان، کلیه مشترکین اعتباری همراه اول که زیر 25 سال سن دارند، علاوه بر دریافت شارژ مربوطه، یک بسته هدیه اینترنت مطابق جدول زیر دریافت می کنند:

 

 

مبلغ شارژ

حجم بسته های اینترنت

مدت اعتبار

زمان استفاده از بسته

50,000 ریال

300 مگابایت

یک روزه

6 صبح تا 12 ظهر

100,000 ریال

1 گیگابایت

سه روزه

6 صبح تا 12 ظهر

200,000 ریال

3 گیگابایت

سه روزه

6 صبح تا 12 ظهر

500,000 ریال

8 گیگابایت

هفت روزه

6 صبح تا 12 ظهر

1,00,000 ریال

20 گیگابایت

هفت روزه

6 صبح تا 12 ظهر

 

بر اساس جدول فوق هر چه مبلغ شارژ بیشتر باشد، حجم و مهلت استفاده از اعتبار بسته اینترنت بیشتر است. برای فعال سازی نیز لازم است مشترکین کد دستوری ( ستاره 1 ستاره 115 مربع ) # 115 * 1 * و # 1223 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 1223 مربع ) را شماره گیری نمایند.

 

 

 

·        هدیه شتاب در پرداخت

 

مشترکین دائمی همراه اول که قبض پایان دوره خود را حداکثر تا ششم هر ماه به صورت غیر حضوری پرداخت نمایند، بر اساس طرح هدیه شتاب در پرداخت، میتوانند یکی از هدیه های ذکر شده در ذیل را انتخاب نمایند:

 

·        یک روز ( 24 ساعت ) مکالمه درون شبکه

·        2 گیگابایت اینترنت یک روزه

·        75 امتیاز باشگاه مشتریان با مهلت مصرف تا پایان ماه

 

مشترکین توجه داشته باشند هدیه مکالمه و یا اینترنت رایگان به صورت اتوماتیک فعال نشده و کاربر باید با شماره گیری کد دستوری آنها را فعال نمایند.

 

 

درخواست

کد دستوری

فعال سازی 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه

# 1151 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 1151 مربع )

فعال سازی 2 گیگا بایت اینترنت یک روزه رایگان

# 11521 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 11521 مربع)

فعال سازی 75 امتیاز باشگاه مشتریان با مهلت مصرف تا پایان همان ماه

# 1153 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 1153 مربع )

 

 

البته اپراتور همراه اول هر ساله به مناسبت ایام و اعیاد مختلف ملی و مذهبی مانند دهه کرامت، دهه فجر، عید قربان، عید فطر، عید نوروز، نیمه شعبان، روز پدر و ..... اینترنت رایگان به مشترکین خود هدیه می دهند که برای بهره مندی از آنها لازم است به وب سایت همراه اول سری بزنید تا از نحوه فعال سازی بسته ها مطلع شوید.

 

همچنین همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور فعال در کشور که از بیشترین تعداد مشترک در بین اپراتورها برخوردار می باشد، در بعضی شرایط خاص به گروه بخصوصی از مشترکین خود اینترنت رایگان بدون هزینه هدیه می دهد. برای مثال در شرایط پاندمی کرونا و غیر حضوری شدن مدارس، به دانش آموزان، اساتید و معلمان تا 20 گیگابایت اینترنت رایگان اهدا شد.

 

علاوه بر مواردی که ذکر شد، روش هایی وجود دارد که به مشترکین کمک می کند تا هزینه مصرف اینترنت خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. استفاده از طرح اینترنت همراهی همراه اول؛ یکی از همین روش های مقرون به صرفه ای است که مشترکین دائمی و اعتباری می توانند از آن استفاده نمایند. بر اساس این طرح، مشترک می تواند با شماره گیری کد دستوری # 62 * 100 *  ( ستاره 100 ستاره 62 مربع ) بسته ای اینترنت مخصوص به خود را رویت نموده و در صورت تمایل تایید نماید. این بسته که کاملا بر اساس الگوی مصرف کاربر بوده، برای هر مشترک متفاوت می باشد.

 

در پایان توصیه می شود تا مشترکین به صورت مداوم طرح ها و خدمات همراه اول را در وب سایت این اپراتور بررسی نمایید و یا با مراجعه به صفحه اخبار همراه اول، از آخرین اخبار این اپراتور آگاهی پیدا کرده و در صورت تمایل نسبت به فعال سازی طرح ها اقدام نمایید.

 





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : چهار شنبه 8 تير 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');