هدیه آکادمی همراه اول به دانشجویان و جوانان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

یک جامعه اگر می خواهد پیشرفت کند باید به جوانان و دانشجویان اعتماد کند تا بتواند پیشرفت کند و بتواند روز های بهتری را برای جامعه در نظر بگیریم. این روز ها همراه اول در ادامه طرح ها و هدایا و سرویس های بسیار عالی و مقرون به صرفه طرحی را شروع به آغاز کرده که بسیار می تواند به صرفه برای جوانان و دانشجویان باشد. طرح جدید که هدیه اکادمی نام دارد مخصوص کسانی است که سیم کارت های دانشجویی وجوان همراه اول را دارند واز آنها استفاده می کنند .چند وقت پیش همراه اول طرحی را برای جوان گذاشته بود که بسیار جالب و جذاب بود و امروز دوباره طرحی را برای جوانان و دانشجویان گذاشته که بسیار مقرون به صرفه و هم جذاب است. طرح اکادمی همراه اول که از 1 تیر شروع به فعالیت کرده است و در این طرح می توانند350 هزار تومان اعتبار هدیه آکادمی همراه اول جهت ثبت نام در دوره های ممتاز آکادمی بهره مند گردند.

بر اساس این طرح متقاضیان سیم کارت های اعتباری دانشجویی و سیم کارت های دائمی جوانان همراه اول که برای اولین بار میخواهند نسبت به خرید این نوع سیم کارت اقدام نمایند؛ می توانند با مراجعه به مراکز فروش و خدمات همراه اول و فروشگاه های آنلاین همراه اول ( با ارسال رایگان ) نسبت به خرید سیم کارت اقدام نموده و علاوه بر دریافت هدیه آکادمی از سایر امتیازات و مزایای این سیم کارت ها بهره مند گردند.

برای استفاده از این اعتبار هم مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول دانشجویی و دائمی جوانان می توانند به سایت آکادمی همراه اول به آدرس  https://hamrah.academy مراجعه کرده و از این اعتبار برای خرید دوره ها و برنامه های آموزشی آکادمی همراه استفاده نمایند.

 

شرایط و ضوابط طرح:

·        اعتبار هدیه آکادمی قابل تبدیل به وجه نقد نمی باشد.

·        اعتبار هدیه آکادمی صرفا اعتباری است که در حساب کاربری متصل به سیم کارت های مشترکین اعتباری دانشجویی و دائمی جوانان بوده و قابل انتقال به فرد دیگر نیست.

·        اعتبار تخصیص داده شده در این طرح صرفا جهت خرید دوره های آکادمی همراه بوده و مشترک می تواند در تمامی بخش های آکادمی از آن استفاده نماید.

·        اعتبار آکادمی برای مشترکین جدید سیم کارت های اعتباری دانشجو و سیم کارت های دائمی جوانان حداکثر تا 4 روز پس از فعال سازی سیم کارت می باشد.

·        برای مشترکین فعلی سیم کارت های دانشجویی و جوانان، اعتبار 350 هزار تومانی به صورت خودکار پس از ثبت نام در سایت آکادمی همراه اول فعال می گردد.

 

مشترکین سیم کارت های اعتباری دانشجویی و سیم کارت دائمی همراه اول جوانان می توانند در بازه زمانی طرح، پاسخ سوالات خود پیرامون تخصیص و نحوه استفاده از اعتبار هدیه را از طریق پشتیبانی آنلاین سایت آکادمی همراه اول دریافت نمایند.





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 5 تير 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');