سیم کارت حرفه ای های ایرانسل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ایرانسل با درک این موضوع همواره تلاش کرده است که به نوعی این نیاز مشترکین خود را برآورده کند و شرایطی را فراهم سازد که صاحبان کسب و کار، فعالان اقتصادی که به واسطه فعالیت کاری خود نیاز به داشتن یک شماره رند دارند و حتی افراد عادی که علاقه مند به داشتن شماره رند هستند، بتوانند نیاز خود را برآورده کنند.

به همین منظور ایرانسل طرحی را راه اندازی کرده است که پیشنهاد طلایی را به حرفه ای ها ارائه می دهد. در این طرح که سیم کارت حرفه ای ها نام دارد، ایرانسل با شرایط ویژه ای سیم کارت های دائمی با شماره رند را به مشترکین و علاقمندان واگذار خواهد کرد. متقاضیان و علاقمندان با خرید سیم کارت حرفه‌ای های ایرانسل از یک سیم کارت دائمی با شماره رند، یک بسته اینترنت پر حجم اینترنت با قیمت تخفیفی ویژه برخوردار خواهند شد.

در این طرح یک سیم کارت دائمی ایرانسل با قیمت تخفیفی 200 هزار تومان (100 هزار تومان تخفیف) به متقاضی واگذار می شود. متقاضی با اقدام به خرید این سیم کارت می تواند شماره خود را از بین شماره های رند موجود انتخاب نماید. پس از خرید و فعال سازی سیم کارت بسته اینترنت بلند مدت و پرحجم برای مشترک فعال خواهد شد. 30 گیگابایت اینترنت رایگان 30 روزه، 1000 دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی 30 روزه، 6 ماه مکالمه رایگان نیم بها با کلیه خطوط داخلی کشور (هر دقیقه به قیمت 30 تومان)، 5 گیگابایت اینترنت رایگان ( هر ماه 1 گیگابایت و از ماه دوم پس از فعال سازی) از دیگر هدایای خرید و فعالی سازی این سیم کارت ها می باشد. متقاضیان خرید این نوع سیم کارت می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir و یا مراجعه حضوری به نمایندگی های ایرانسل در شهر محل سکونت خود نسبت به خرید این سیم کارت اقدام نمایند.

با استفاده از این پیشنهاد فوق ‌العاده می‌توانید بنا به مصرف شخصی یا نیاز کسب‌ و کار خود، از میان بسته ‌های پرحجم اینترنت بسته مورد نظر خود را به‌ همراه شماره رُند ایرانسلی با قیمت تخفیفی خریداری کنید و تا یک ‌سال از خرید بسته اینترنت بی ‌نیاز شوید.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: برچسب‌ها: سیم کارت ایرانسل , ایرانسل , سیم کارت رند ایرانسل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 5 مرداد 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');