پرحجم ترین و مقرون به صرفه ترین بسته های اینترنت شاتل موبایل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

در زمان های گذشته آدم ها برای رفع دلتنگی برای هم دیگر نامه می نوشتند و خال هم دیگر را جویا می شدند.از زمانی که اینترنت آمد و تکنولوژی هم پیشرفت کرد دیگر آدم ها از طریق اینترنت و گوشی هایشان از حال یکدیگر باخبر می شدند. این روز ها اینترنت بسیار برای مردم مهم شده و تقریبا اکثر کار ها با اینترنت انجام می شوند. شاتل این روز ها بسیار در تلاش است که بتواند اینترنت پرسرعت و حجم بالا را به مردم بدهد . این روز ها شاتل در تلاش است که بتواند با دادن بسته های مناسب و سرویس های مقرون و.به صرفه در تلاش است که بتواند بازار سیم کارت را به نحوی از حالت دوقطبی بودن خارج کند . شاتل که این روز ها بسیار در حوزه اینترنت فعال بوده است و توانسته است با بسته های اینترنت خود مردم را به سمت شاتل بکشاند .در کل اینترنت شاتل این روز ها نسبت به اپراتور های دیگر بسیار عالی و بهتر بوده است

بسته های اینترنت شاتل موبایل در دسته بندی های ساعتی، روزانه، سه روزه، هفتگی، 15 روزه، یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه و هم چنین بسته های ترکیبی شامل اینترنت، مکالمه و پیامک می باشد که متقاضیان می توانند با استفاده از روش های زیر نسبت به مشاهده و خرید آنها اقدام نمایند:

 

شماره گیری کد دستوری # 2 * 1*

از طریق وب سایت شاتل موبایل بخش سیستم مدیریت اینترنتی حساب

اپلیکیشن شاتل موبایل من

 

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری" شاتل موبایل "عضو جدید خانواده ی بزرگ شاتل است که از پوشش سراسری 3G و 4G برخوردار است. بنا به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، در حال حاضر مقرون به صرفه ترین و پرحجم ترین بسته های جدید این اپراتور با اعتبار زمانی 30 روزه به شرح ذیل می باشد:

 

20 گیگابایت اینترنت 30 روزه به مبلغ 65 هزار تومان

40 گیگابایت اینترنت 30 روزه به مبلغ 98 هزار تومان

70 گیگابایت اینترنت 30 روزه به مبلغ 210 هزار تومان

 

این اپراتور با هدف کاهش هزینه های مشترکین، در طرح جدید خود هر روز بسته های تخفیف دار اینترنت، مکالمه، پیامک یا ترکیبی را معرفی می کند. این طرح تحت عنوان" پیشنهاد روز " از خدمات جدید اپراتور شاتل موبایل می باشد که در اختیار همه ی مشترکین این اپراتور قرار خواهد گرفت. بنابراین مشترکین شاتل موبایل می توانند با مراجعه به اپلیکیشن "شاتل موبایل من" در بخش "مدیریت اینترنت حساب " پیشنهادات روز را مشاهده کنند. البته مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری # 3 * 1 * نیز پیشنهادات روز را مشاهده نموده و در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

 

علاوه بر این شاتل موبایل با شخصی سازی بسته های اینترنت تلاش نموده است که به مشترکین در مدیریت بهتر هزینه های ارتباطی و انتخاب بهترین بسته ی شخصی کمک کند. دراین سرویس، بسته های شخصی سازی شده اینترنت بر اساس نیاز سنجی و تحلیل الگوی مصرف مشترکین، کاملا متناسب با الگوی مصرف هر مشترک بوده و از طریق پیامک به او پیشنهاد می گردد که کاربران می توانند در صورت تمایل نسبت به خرید و فعال سازی آن اقدام نمایند.

 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این اپراتور و طرح ها و بسته های جدید آن می توانند به وب سایت شاتل موبایل به آدرس www.shatelmobile.ir مراجعه نمایند. علاوه بر این شماره تماس 09981000000 به صورت 24 ساعته در اختیار متقاضیان خرید سیم کارت های شاتل موبایل خواهد بود و متقاضیان می توانند از کارشناسان فروش این اپراتور در مورد انتخاب شماره و خرید سیم کارت های شاتل موبایل مشاوره های لازم را دریافت نمایند.

 





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 22 خرداد 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');